Koç'un Günlüğünün Bir Sayfası

573 43 46
                                    

Naber lan günlük? Bak sana naber dediğim zaman bana "iyiyim" diye cevap ver yoksa tekmeyi bi korum... Ne diyorum lan ben? Neyse boşver.

Bugün annem beni o kadar kötü bir şekilde uyandırdı ki sinirden az kalsın kadına küfür edecektim. Zaten sen de duymuşsundur, kadın evde öyle bir çığırıyor ki tüm camlar tuzla buz olacak neredeyse. Annem tam bir deli, ben de ona çekmişim. Bağırış çağırış ve hakaret eşliğinde uyanınca zaten bende iştah falan kalmadı, kahvaltı yapmadan hazırlandım, aldım çantamı çıktım evden. Annem bana bağırdığı zaman ben de sakin kalamayıp ona geri bağırıyorum ve bundan nefret ediyor. Bu yüzden bana bugün harçlık vermedi. Ama ben yine de cüzdanından çaldım bir şeyler.

Dışarı çıktığım zaman kankim İkizler pişmiş kelle gibi sırıtarak beni bekliyordu.

"Ne sırıtıyorsun lan," dedim ona dik dik bakarak.

O da, "Annenin sesi sokakta yankılandı resmen," diyip güldü.

"Yemin ediyorum manyak bu kadın ya," diye cevap verdim sinirle. Tam o sırada annemi balkonda görmemle ödüm bokuma karıştı.

"Lan sen benim cüzdanımdan para mı çaldın eşek! Çabuk gel buraya!!!" diye çığlık atmaya başladı bana bakarak.

"Hassiktir, kanka tüyelim, çabuk lan çabuk!" dedim ve İkizler'i kolundan çekiştirerek koşmaya başladım. Arkamı dönüp baktığımda annem terliğini bana doğru fırlatıyordu. Ama ondan fazlasıyla uzakta olduğumuz için terlik sadece zemine düştü.

Anne terörünü atlatınca zaten direkt okula gittik. Anneme olan sinirimi başkalarından çıkardım ben de, Balık'ı ağlattım. Salak kız, zaten ağlatması da çok kolay, "annen bana senin evlatlık olduğunu söyledi" der demez ağlamaya başladı. Sonra biraz da Yay'ı dövdüm ama bu sefer daha da sinirlendim çünkü mal herif her vuruşumda kahkaha atıyordu, en sonunda onu sümük gibi duvara yapıştırdım gittim başkalarıyla uğraşmaya başladım. Oğlak'ı deli etmek biraz daha kolaydı, onunla da uğraştım. En sonunda sinirden köpürüyordu bende de sinir minir kalmadı yemin ederim.

İlk ders biyolojiydi, sınav sonuçları açıklandı. 51 almışım nasıl mutlu oldum anlatamam. Çünkü geçtim lan!

Okula kahvaltı yapmadan geldiğim için karnım çok açtı ben de teneffüste annemden çaldığım parayla bir şeyler alırım diye kantine ineyim dedim... Sonra bir çocuk bana omuz atmasın mı! Arkamı bir döndüm, çocuğun suratına bir baktım. O anda sinirden gözüme bi perde indi anasını satayım. Bir daldım bu çocuğa ben kafa göz ama zaman nasıl geçti anlayamadım. En son okula ambulans falan geldi, çocuk bayılmıştı çünkü. Ben de iki günlük uzaklaştırma cezası aldım. Bu kararı duyunca müdüre artistlik tasladım, cezam 4 güne çıktı. Lan cidden bıktım lan, insanlar beni deli edecek şeyler yapıyor ama sonuçlarına da hep ben katlanıyorum. Ne zaman değişecek bu amk?

Eve erken dönünce tabi annemden de bir ton laf işittim, okulu mu astın, neden geldin eve, ne oluyor anlat çabuk beni katil etme bilmem ne falan. Ona gerçeği anlattım benim kimseden korkum falan yok çünkü kardeşim! Bu sefer annemin konuşma hızı 10 saniyede 10 kelimeyken, 1 saniyede 10 kelimeye çıktı. Beynimi sikti de sikti. Dayanamadım, ben de ona geri bağırdım. Sinirden duvara yumruk atınca elim yarıldı, annem de o anda bi yumuşadı hemen. "Oğlum naptın eline, gel bakiim buraya annecim niye böyle yapıyorsun sen," diye tekrarlamaya başladı bu sefer de. Yav kadın beni biraz anla be, biraz be! Anla işte sinir hastasıyım gelme böyle üzerime! Sonra da niye böyle yapıyorsun oluyor. Hemen evden dışarı attım kendimi çünkü anneme hiç katlanamazdım o gün. Gittim çaldığım parasını da internet kafede yedim, akşama kadar bilgisayar oynadım. Eve gelince oturma odası smackdown ringine dönmüştü, babam benimle bir güreş tuttu, biraz gözüm morardı gibi ama yok, canım yanmadı. İyiyim, evet. İyiyim...

Bugünüm böyleydi. Yani sıradan, değişik bir şey yaşanmadı. Yarın görüşürüz.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin