-Parti Kızının Evi-
Saat: 19:30
Aslan: oh beee sonunda bitirdim tüm hazırlıkları! Yarım saat de dinlenme sürem olur artık.
*Ding Dong* x5
Aslan: AAAAAAA! PATLAMA BE, GELDİK İŞTE!!!
Aslan, kapıyı açmaya gitti.
Aslan: Allah'tan bi dinlenelim dedik be!
Kapıyı açtığında da karşısında Yay ve Kova'yı buldu. Aslan, Yay'a bakınca gülmemek için ağzını şekilden şekle sokarken, Yay onun bu hareketine tek kaşı havada ve bir eli belinde bir şekilde karşılık verdi.
Yay: komik olan ne?
Aslan: saçın! Hahahaha, ineğe mi yalattın, bu ne be böyle HAHAHAHAHAHAHA!!
Kova: sana dedim ben dimi!
Kova kaşları çatık bir şekilde kankasına baktı.
Kova: o kadar çok jöleye ve salak gibi saçını yana yatırmana gerek yoktu. Dışarıdan çok komik göründüğünün farkında değilsin.
Aslan: bence de ya, hem bu devirde jöle kullanan kaldı mı hâlâ? Biraz kankanı örnek alsaydın ya, baksana çocuk ne güzel saçına fön çekmiş şekil vermiş!
Yay: ya oğlum sen de bu acı gerçekleri evden çıkmadan niye yüzüme vurmadın ki!
Kova: ben sana 30 defa demedim mi böyle gerizekalıya benzedin diye! Dinlemedin ki!
Yay: iyi boşver ya, sevecekse böyle sevsin
Kova: bir bakıma haklı sayılırsın, sen bile onun o psikopat ve sorunlu haline, yani doğal haline aşık olduysan o da senin bu doğal haline aşık olabilir.
Aslan: hadi içeri geçin, kapının önünde iyi çene çaldınız.
Aslan, arkadaşlarını içeri aldıktan sonra ikisine de sarıldı.
Aslan: hoşgeldiniz ikiniz de. Ama yarım saat erkenden geldiniz?
Kova: Yay'ı bu saate kadar bile zor tuttum aslında. Yoksa daha erkenden gelecektik.
Yay: bişey olmaz bişey olmaz, biz de biraz yardım etmiş oluruz hem hazırlıklara
Aslan: yeni bitirdim hazırlıkları, şu an yapacak bir şey yok. Geçin oturun isterseniz.
Yay ve Kova Aslan'la birlikte koltuklara yayıldı.
Aslan: demek kız da partiye geliyor ha?
Yay: hani nerede?!!
Kova: evet geliyor. Ben ikna ettim.
Yay: hee, ♀️Kova'nın gelip gelmeyeceğini mi sormuş? Ben de birden geldi sandım lan.
Aslan: bu çocuk cidden aşık olmuş. Nasıl da salaklaşmış baksana şuna hahaha. Aynı benim gibi, ben de sana güvenmiştim tıpkı bir salak gibi değil mi Kova?
Kova: öhm, lütfen kapanmış defterleri tekrardan gündeme getirmeyelim. Ne demiş Fatih Terim; i don't want see the back, i wanna see the front. Ben de aynen öyle diyorum şu an
Aslan: aman iyi. Zaten seni bunları konuşmak için çağırmadım buraya. Yalnız kalmayayım yeter. Bu arada bana ne hediye aldınız lan?
Yay: ben iki tane hediye aldım
Aslan: vaaay güzel! Ne aldın?
Yay: sonra bakarsın ne olduğuna yav Allah Allah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...