-İkizler'in Evi-
♀️Balık: merhaba!! Ben geldim.
♂️Koç: ya sen niye geldin? Ben şaka yapıyorsun falan sanmıştım kıza bak cidden gelmiş lan!
♂️İkizler: hoşgeldin ♀️Balık. Sen ♂️Koç'a aldırma. Şaşırdı sadece seni gördüğüne.
♀️Balık: tamam
♂️Koç: şaka mı bu?!
♂️İkizler: ya sanane be kardeşim, kız gelmek istedi ben de kırmadım. Demek ki o da kızlardan sıkılmış. Sorup durma artık!
♀️Balık: doru
♂️Kova: hoşgeldin ♀️Balık
♂️Kova yerinden kalkıp ♀️Balık'ın yanına geldi ve onunla yumruklarını tokuşturarak selamlaştı.
️♀️Balık: hoşbuldum bro!
Diğer erkekler ♀️Balık'a gülünce ♀️Balık kaşlarını çattı.
♀️Balık: ne gülüyorsunuz, ben de sizin gibi davranmaya çalışıyorum işte!
♂️Kova: sende komik durdu biraz *gülmemek için yüzünü şekilden şekle sokar*
️♀️Balık: eee diğerleri nerede?
♂️İkizler: yoldalar bro, birazdan gelirler
♂️Yay: onlar gelene kadar kim benle pes atar?
♀️Balık: bennn!
♂️Yay: oynamayı biliyor musun?
♀️Balık: öğretirsen öğrenmiş olucam
♂️Yay: tamam gel.
♀️Balık hızlı adımlarla ♂️Yay'ın yanına gitti ve onun yanına oturdu. ♂️Yay ona ikinci ps kolunu verdi.
♂️Yay: ️♂️İkizler, kolları yeniledin mi kanka? En son geldiğimizde bunlardan birisi birazcık bozuktu sanki?
♂️İkizler: hayır
♂️Yay: öfff beolum!!
♂️Yay: neyse o zaman, bozuk olanla ben oynarım. ♀️Balık bromuza pes öğretmem lazım çünkü.
♀️Balık: hahaa teşekkür ederim. Öğrendiğim zaman istersen ben bozuk kolu alabilirim. Playstation kullanmaya hakimim, çok playstation oynarım. Sadece maç oynamayı bilmiyorum
♂️Yay: ooo süper. O zaman öğrenmen de kolay olur.
♀️Balık: tabiki de bro!
♂️Yay: *güler* tamam o zaman başlıyorum.
♀️Balık çok geçmeden pes oynamayı öğrenir. Hatta öğrenir öğrenmez ♂️Yay'a 5-2 gol atarak fark atar.
️♂️Yay: ya tamam playstation oynamaya hakimsin ama bu kadar fazla fark atmaya ne gerek vardı? Aşağılanmış hissettim lan.
♂️Koç, koltuğun arkasından atlayıp ♀️Balık ve ♂️Yay'ın ortasına geçer.
️♂️Koç: yaycığım zaten bu oyunu bok gibi oynayan biri olarak kendini bu kadar aşağılanmış hissetmene gerek yok çocuğum. Ver sen şimdi şu kolu abine, bak bakalım nasıl dörde katlıyorum onu.
♂️Kova: olm bu kıza nasıl kıyabileceksin lan
♂️Koç: kıyma makinesinden geçirir gibi kıyıcam izle şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...