BURÇLAR SURVIVOR'DA ~ 3. BÖLÜM

505 47 90
                                    

🔴 Ölümlüler Takımı

*Aklınıza Yaz Mevsimlerini Getiren Acun Müzikleri*

Ölümlüler takımı çoktan ödüllerine kavuşmuştu. Hemen bitmesin diye yavaş yavaş yemekle meşgullerken bir yandan da yiyecekleriyle aşk yaşıyorlardı.

♀️Boğa: Bebeklerimmm, sonunda kavuştuk!!

♀️Yay: *ağzı dolu bir şekilde* Çok lözzötlö!!

♀️İkizler: Sen neden yemiyorsun ♂️Yengeç?

♂️Yengeç: Hiiiç. Pek aç değilim sanırım.

♂️Balık: Bana ver o zaman bana!

♀️Koç: Hayır bana!!

♂️Terazi: Ya adam hakkını niye size versin? Neden yemiyorsun söylesene?

♂️Yengeç: Aç değilim...

♀️Boğa: Yaa, yoksa ♂️Koç yüzünden mi? Eğer onun yüzündense boşver gitsin.

♀️Koç: Ben naptım be?!

♀️Boğa: Sen değil, senin erkek versiyonun.

♂️Yengeç: Yoo hiç alakası yok bile.

♂️Başak: Hee, şey dediği için mi... Tosun? (gülmemeye çalışır)

♂️Yengeç: Hayır ya alakası yok dedim.

♂️Akrep: Ye gitsin oğlum mal mısın, senin yerinde o olsa hapur hupur yemişti bile.

♂️Yengeç: Yemicem. Zayıflamak istiyorum biraz. Zayıflayayım da bir daha tosun kelimesini duymayayım sizden!

♀️Boğa: Burada kaç yarışma daha kaybedicez de aç kalıcaz bilmiyoruz, sonradan çok pişman olursun. Ye gitsin bence.

♂️Yengeç: Öyle mi dersin?

♀️Boğa: Kesinlikle.

♂️Yengeç: Gömüyorum o zaman?

♀️Kova: Göm yoksa ben gömücem seni şimdi.

♂️Yengeç: (yemeğine döndüğü zaman gizlice patatesinden tırtıklanan ♂️Balık'ı görür)

♂️Yengeç: Ayıp be! Kendi hakkını yesene kardeşim!

♂️Balık: Kusura bakma. Burada alkol bulamayınca çok oburlaştım ben ya. Sürekli acıkıyorum.

♂️Aslan: Yalnız bunu normalde yesem bu kadar tatlı ve lezzetli gelmezdi biliyor musunuz? O kadar kendilerinden emin konuşuyorlardı ki, o kadar eminlerdi ki kazanacaklarından o lafların hepsini yüzlerine çarptığım için kendime bir kez daha aşık oldum bugün.

♀️Kova: Bu sefer bu aptal egon yüzünden sana kızmicam çünkü haklısın. Çok iyi oynadın.

♂️Aslan: Hehehe, biliyorum teşekkürler. Siz de iyiydiniz. Tabi benim kadar olmasa da.

♂️Terazi: Hadi kazanmamızın şerefine kolalarımızı tokuşturalım!

🔵Gönüllüler Takımı

*Sad Violin müziği*

♀️Başak: Başka kokonat isteyen var mı?

♀️Yengeç: Ben...

♀️Başak: (♀️Yengeç'e bir parça soyulmuş kokonat uzatır.)

♀️Yengeç: Sağol. Evde yaptığım yemeklerim gibi düşünerek yicem. Ühühü.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin