♒KOVA♀️ & ♂️KOVA♒

464 47 40
                                    

Medya, Kova Kadını. Kova kadınları bence çok asi oluyorlar ama bu fan art asiden çok tatlı olmuş :p Bir tek mavi saçı uymuş onun dışında kafamdakine hiç benzemiyor. Ama yine de beğendim, Uranüs'ün tuhaf ve asi çocuklarını seviyoruz! 💜😍💙

BURÇLAR AYNI BURÇTAN OLAN KARŞI CİNSLE KONUŞUYOR
11. BÖLÜM: KOVA KADINI VE KOVA ERKEĞİ

♀️Kova: merhaba sersem

♂️Kova: merhaba da, sersem olmadı sanki?

♀️Kova: seni yere "sersem" daha mı iyi olurdu?

♂️Kova: ohoho, kavga mı arıyorsun?

♀️Kova: ben kavga aramam, kavgalar beni bulur

♀️Kova: bu arada kusura bakma süt çocuğu, ağzım sana biraz kaba gelmiş olabilir.

♀️Kova: çocukluğum sokaklarda geçti, ruhumda da onun verdiği bir vahşilik var.

♂️Kova: onu anladık da süt çocuğu da olmadı be

♂️Kova: sana göre argo kullanmayı sevmeyen ya da tuhaf bulan insanlar hep süt çocuğu mu oluyor?

♀️Kova: evet, süt çocuğu ya da hanım evladı fark etmez.

♂️Kova: eeeee, pekiii

♀️Kova: sen pek bana benzemiyorsun sanki?

♂️Kova: galiba. Ben teknolojiden ve yeniliklerden hoşlanırım, özgürlük düşkünüyümdür, sosyalleşmeyi severim, biraz sinirliyimdir. Peki sen?

♀️Kova: özgürlük düşkünlüğü fazlasıyla var, ben de sinirliyim ama biraz değil, AŞIRI. Kaos ve kavga severim, en büyük hobim de dükkan yağmalamak.

️♂️Kova: Anlıyorum...

♂️Kova: sen baya arıza birine benziyorsun

♀️Kova: herkes öyle der.

♀️Kova: ben yürümeyi öğrendiğimden beri evde durmaktan nefret edermişim, annem öyle söyler. 4 yaşında sokaklarda oynamaya başladım. Ve sokaklar 4 yaşından beri benim en saygıdeğer öğretmenlerim oldular. Her şeyi onlardan öğrendim, en önemlisi de hayatı.

♀️Kova: küçükken benden büyük çocuklar hep benim eşyalarımı çalarlardı. Benimle uğraşırlardı, beni düşürmeye çalışırlardı. Büyüdükçe bunun üstesinden gelmeyi öğrendim. İlk dövüşlü kavgam 8 yaşında oldu, tek başıma iki çocuğu dövdüm. İkisinin de kol ve bacak kemiklerini kırdım. Annem ve babam da o gün hayatlarında ilk kez azarlamışlardı beni. Ama umrumda olmadı, onları duymadım bile. Ve 8 yaşından beri bir daha da kavgalarda kimseye yenilmedim. Çünkü sokaklar, yani öğretmenlerim bana en önemli dersi 8 yaşında öğretmişti. "Seni ezmeye çalışanlara karşı gelemezsen asla ezilmekten kurtulamazsın."

♂️Kova: vay canına

♂️Kova: etkileyici bir hayatın varmış gerçekten. İnsanların sana neden bu kadar saygı duyduğunu ve senden neden bu kadar çok korktuklarını şimdi daha iyi anladım.

♂️Kova: çünkü sen tam bir kaçıksın!

♀️Kova: biliyorum öyleyim. Hayatım boyunca en fazla duyduğum kelimeler hep bunlar olacak sanırım, manyak, kaçık..

♂️Kova: üzdüysem kusura bakma, ama öylesin yani

♀️Kova: sen kimsin ki beni üzeceksin? Hahaha :D

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin