BURÇLAR SURVİVOR'DA ~ FİNAL

552 53 92
                                    

Artık Survivor serisine bir final getirmem gerekiyordu, çünkü çok fena tıkandım :/ (Bu bölümden sonra eskisi gibi textinglere devam edilecektir.)

♧♧♧

Burçlar Survivor'a katıldıktan bu yana neler mi oldu? ♂️Koç, öfkesine yenik düşüp ilk diskalifiye olan kişi oldu. Türkiye'nin çoğunluğu ondan nefret etse de büyük bir çoğunluğu da onu çok güçlü ve cesaretli buldukları için ona fazlasıyla saygı duydu ve destekledi. İlk elenen kişi olmasına rağmen yine de kazançsız çıkmadı, sosyal medyada oldukça fazla takipçi kazandı.

İkinci elenen kişi ise Ölümlüler Takımı'ndan ♂️Balık oldu. Oldukça ağır kanlı ve aklı başı dışında her yerde olan ♂️Balık, konseyde 11 kişinin adını yazması sonucunda Dominik'e veda eden ikinci kişi oldu.

♂️Boğa ve ♀️Akrep çiftinin durumu da biraz ♂️Koç'un durumunu andırıyor. Biraz nefret toplasalar da çoğunluk onları çok sevdi. Nefret topladılar çünkü ikisi de çok azgın. Bazı insanlar da bu kadar cinsellik düşkünü bir çiftin neden Survivor'a geldiğine anlam veremedi ve onlardan nefret etti. Bu çiftin yanı sıra televizyona karşı bu kadar uygunsuz davranışları olmasına rağmen onları hala yarışmadan diskalifiye etmediği için Acun da nefret topladı.

Trip kraliçesi ♀️Yengeç ise sevgilisi ♂️Oğlak'a attığı boş tripler yüzünden nefret topladı. İnsanlar ♀️Yengeç'in adada can sıkıntısından sürekli ♂️Oğlak'a trip attığını düşünüyor. Sosyal medyada ♂️Oğlak için #DirenOğlak ve #BoşYapmaYengeç hashtagleri açıldı. Oysaki ♂️Oğlak bu durumdan rahatsız bile değildi.

♀️Balık adada ağladığı zaman ♂️Kova'nın onu kollarının altına alıp teselli etmeye çalışması da izleyiciler tarafından çok tatlı bulundu. ♀️Balık ve ♂️Kova shiplenmeye başladı.

Survivor'dan elenen üçüncü kişi ise Ölümlüler Takımı'ndan ♂️Yengeç oldu. Duygularını kontrol etmekte pek güçlü olamayan, evinden uzakta olan yerlere uyum sağlamakta fazlasıyla zorlanan ve parkur oyunlarındaki yavaşlığıyla bilinen ♂️Yengeç çoğunluğun oylaması sonucunda Survivor'a veda eden üçüncü yarışmacı oldu.

Adada en fazla hayran toplayan ve adına en fazla fan hesabı açılan kişiyse Ölümlüler Takımı'ndan ♂️Terazi oldu. Takım arkadaşlarına karşı oldukça adaletli davranan ve sorunları çözmede usta olan ♂️Terazi, takım arkadaşlarıyla da oldukça iyi geçiniyor. Nazik, romantik, yakışıklı, atletik ve oyunlarda da oldukça başarılı olan ♂️Terazi halk tarafından çok sevildi.

Gönüllüler Takımı'ndan ♂️İkizler ise her seferinde konseyde adı en fazla yazılan kişi oldu fakat halkın SMS'leri sayesinde Survivor'da kalmaya devam etti. Oldukça troll ve komik bir karakter olan ♂️İkizler yarattığı kaoslarla ve halkı kahkahalara boğması yüzünden oldukça sevildi.

Dördüncü elenen kişi Gönüllüler'den ♀️Yengeç oldu. Adaya veda ederken sevgilisi ♂️Oğlak ile beraber sarılıp ağlamalarıyla izleyenlere duygusal anlar yaşattı. Bu duygusal bölüm sayesinde ♀️Yengeç'in topladığı nefret iyice azaldı. ♂️Oğlak ise sevgilisinin elenmesiyle depresyona girdi ve yarışmadaki performanslarında büyük bir düşüş yaşadı.

Elenen beşinci kişi yine Gönüllüler Takımı'ndan oldu. Herkese haddinden fazla karışan, hastalık derecesinde takıntılı olan ve de sinirlendiği zamanlarda dili aşırı sivrileşen ♀️Başak, adadan gitmesi için en fazla oy alan beşinci kişi oldu. Gitmeden önce söylediği, "ben yokken siz bu adada bir hafta bile yaşayamazsınız" sözüyle tarihe yazıldı.

Altıncı elenen isim de Ölümlüler Takımı'ndan ♀️Boğa olmuştu. Adadaki erkeklere karşı yaptığı sapıklıklar ve birçok yiyecek hırsızlığı yüzünden takım arkadaşlarının nefretini kazandı. Ve konseyde en fazla adı yazılan kişi oldu.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin