Merhaba, yeni bir bölümle daha karşınızdayım. Sizden ufak bi ricam var, lütfen oy verin ve yorum yapın. Bana destek oldukça daha da çok yazma isteğim geliyor. İlginiz için teşekkürler benim minik takım yıldızlarım :*
-Koç, Terazi ve Kova-
Koç: Yay! Nerdesin!
Kova: Yay, kardeşim nerdesin! Bak şaka yapıyorsan cidden bu artık şakadan çıktı bilmeni isterim! Yarın okula gitmemiz gerek çık ortaya mq!
Terazi: Yaayy!! Off, nerdesin!
Koç, Terazi ve Kova ormanın sol tarafından yavaşça ve gözleriyle etrafı kontrol ederek ilerliyorlar ve Yay'ı arıyorlardı.
Terazi: Aşkım nerde bu çocuk ya?
Koç: bilmiyorum güzelim... Ama umarım iyidir.
Terazi: bu ormanı hiç sevmedim, tuhaf tuhaf sesler duyuyorum sürekli. Ve içimde bir türlü atamadığım kötü bir his var.
Koç: bunlar hep psikolojik, tamam orman korkutucu görünebilir ama sadece bu. Biraz güçlü olun yav.
Kova: Yay nereye kayboldu o zaman bay güçlü?
Koç: ormanda gezerken yolunu kaybetmiştir salak.
Kova: kanka telefonu birden kapandı ama!
Koç: olm o zaman da kaybolduğu yerde telefonu çekmemiştir öyle kapanmıştır, halla halla!
Kova: ama kardeşim aynı zamanda da bi ses duydu ve bağırdı, ondan sonra kapandı telefonu!
Koç: eeeh, sikerler. Ben inanmıyorum öyle uçuk şeylere. Yay'ı bilirsiniz, abartmayı sever. Yolunu kaybetmiştir o.
Kova: bilmiyorum ya. Yine de tabi inşallah dediğin gibidir de boşuna aklımıza bu kadar kötü senaryolar getiriyoruzdur.
Terazi: Aynen.
Koç: Bana güvenin, Koç var korku yok. Hadi yürüyün bakalım.
Terazi Koç'un cesareti sayesinde kendini güvende hissetti. Başını sevgilisinin omzuna yaslamış bir şekilde onunla ilerlemeye devam ederken Kova, bir ses duyarak olduğu yerde durdu ve sesin nereden geldiğini anlamaya çalıştı.
Bilinmeyen Fısıltı: <Gidin burdan, yoksa sonunuz onun gibi olacak>
Kova: ananı bacını! *Koşarak Terazi ve Koç'la aralarındaki mesafeyi kapatır*
Koç: *Terazi'nin saçlarını öperken yanlarına korkuyla koşan Kova'ya gözünü diker*
Koç: noluyo lan!
Kova: ölücez burda, yemin ederim sonumuz Yay'ınki gibi olacak!
Terazi: nerden çıktı o şimdi?
Kova: bir şey fısıldadı! Gidin burdan, sonunuz onun gibi olacak dedi! Biri bizi izliyo lan! Ya da bir şey! *Tedirgince etrafına bakınır*
Terazi: annecim!
Kova: Allah'ım nolur beni affet Allah'ım, söz veriyorum bir daha havalı görünmek için ben ateistim demicem Rabb'im, nolur koru beni lütfen ya!
Kova: abi cidden bu ormanda bir şey var, bir şey bizi izliyor!
Kova: *Elleriyle görünmez bir şeye dokunmaya çalışır*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...