Masal için gün aymak bilmiyordu. Çok bitkin hissediyordu sanki içinde bir kasılma vardı. Rahatsız ediciydi ama bir mayhoşluk da vermişti. Uzandığı yerde gerinerek mırıltı çıkarıp, oturur pozisyona geçti ve hissetti. Kadınlığında bir ıslaklık hissetti. Hasta mı olmuştu? Daha gününe vardı gerçi ama seks yaptığı için erkene mi gelmişti? Diye düşünürken beline dolanan pikeyi söküp attı ve gördüğü şey ile kala kaldı.
Yuhh Masal! Çüş Masal!
Adamı rüyanda gördün sadece ama maşallah etkisini gerçekleştirmişsin.
' Piç herif! ' diye kendi kendine hayıflandıktan sonra dizlerinin üzerinde yükseldi ve fark ettiği şey ile kala kaldı. Yatağında bir diz izi vardı.
Bunu kendisi yapamazdı çünkü yatak olarak sert bir döşek kullanıyordu ve olağan kilosu ile yatakta asla iz bırakmazdı.
O zaman bu iz kimindi?
Aklına gelen isim ile gözleri sonuna kadar açıldı.
' Yok amına koyayım! Rüya değil miydi? '
' Komşusu olduğumu anlamış mı? '
' Ne zaman? '
' Nasıl? '
' Mümkün mü? '
' Olabilir mi? '
İze doğru eğilip kokladı ve adamının barut kokusunu aldı.
SİKTİR ORADAN PİÇ!
' Demek beni öğrendin Kuzey efendi! Demek benimle, benim gibi oynayacaktın öyle mi? E ama olmaz ki bebeğim, her kuşun eti yenmez '
' Madem öğrendin ve oyun istiyorsun, oynayalım o zaman '
' NİİHAHHA HAHAHAH NİHAHA NİHAHAH ' diye kendi kendine söylenip kahkaha atarken yataktan kalkan Masal için gün, şimdi aydınlanmıştı. Banyoya geçip keyifle duşunu aldıktan sonra üzerini giyindi ve çantasını alıp evden çıktı.
Ama uzaklaşamadı çünkü babası tam karşısındaydı.
' Baba? '
' Masal? '
' Baba? '
' Masal? '
' Baba baba babacığımmmm rüyalarımmmda se- ' diye şarkıyı keyifle mırıldanmaya başlayan kızına bıyık altı gülen Paşa ' Neşelisin, hayırdır? ' diye kaşlarını çatmaya zorlayarak sorunca Masal kıkırdayarak konuştu.
' Ben her zaman neşeliyimdir babacığım '
' Ama sabahları değilsin kızım '
' Uykumu aldım '
' Sen? '
' Evet '
' Şu sevdiğin çizgi filmdeki kedi gibiyim diyordun hani ' uykumu aldığım tek bir günüm bile yok ' diye, ona ne oldu? '
' Asker olmadan önceydi o, artık bünyem alıştı erken kalkmaya ' diyerek karşılık veren Masal, babasının aralık olan kapıdan içeriye şüphe dolu bir bakış attığını görünce ' Ben geç kaldım bile ama istersen içeriye geçelim babacığım ' diye ekledi.
Paşa, kızına kısa bir bakış attıktan sonra ' Sen araca geç, ben de bir lavaboya gideyim ' dedi ve içeriye doğru hareketlendi ama Masal ' Burada bekleyeyim seni, kapıyı kilitleyeceğim ya ' dediği için kızına döndü ve elinde sağa sola salladığı anahtarı alıp ' Ben kilitlerim, sen araca geç ' dedi ve içeri geçip, kapıyı kapattı.