28.Bölüm

6.7K 556 33
                                    


' Nas- nasıl yani anlamış ? ' diye kekeleyen iki kişiye çatık kaşları ile bakmayı sürdüren Ali ' Beceriksizliğinizden ' diye hırladı.

Akif ' Burada araya girmek istiyorum izninizle ' dedi ve biraz duraksadıktan sonra ' Ben beceriksiz değilim ve bu tür konularda ben istemediğim sürece kimse, parantez içinde söylüyorum ( hiç kimse ' öğrenemez. Dolayısı ile bu konunun beceriksizi ben olamam ' diye devam etti.

Masal ' Odak nokta bu mu mal? ' diye sinirle konuştuğunda Akif ' Değil ama belirtmek istedim ' diye söylendi.

Ali ' Şimdi ne bok yiyeceksiniz? '

Masal ' Babam, biliyorvari mi konuştu yoksa biliyor muydu? ' 

Akif ' Ne kadar da farklı sorular ' derken gözlerini devirdi ve ' Sikim sünnet mi yoksa minnet mi ağabey? ' diye sordu.

Ali ' Şimdilik minnet ' diye dişlerinin arasında konuşurken ' Sonrası sünnet değil hadım olacak ' diye ekledi.

Akif ' Ulan Masal denilince akla ben, ben denilince akla Masal gelmese yırtardım ama yırtamam şimdi. Sonuçta taşaklı birine taşak yediremem değil mi? ' diye içerledi.

Masal ' Ben ölürsem, sen de ölürsün ' diyerek bir filmdeki repliği tonladı.

Akif ' Kim demiş? '

Ali' Taşaklarına ne oldu Akif? '

' Ne olmuş? '

' İçine kaçtı herhalde, R yaptığına göre ' diye mırıldanan ağabeyine Akif ' Ben R yapmam ağabey, ileriden U dönüşü yaparım ' dedi.

Ali ' Çok farklı, evet '

Masal ' Ne dedi ya!? Söylesene artık ' diye cırlayınca Ali, derin bir nefes alıp verdikten sonra anlatmaya başladı.

' Yüzbaşım? '

' Söyle asker ' derken canı sıkkın olan Ali'ye asker ' Paşa sizi odasına çağırıyor ' dedi.

' Tamam, sen git ' diyerek askeri gönderdikten sonra silahını ve beresini alıp, kantinden çıktı. Paşanın odasına gelince, kapıdaki görevli Yüzbaşı'ya ' Paşa ile görüşeceğim ' diye mırıldandı. 

' Sizi bekliyor Yüzbaşım ' diye söyleyen Yüzbaşının açtığı kapıdan içeriye girdi. Paşanın oturuşundaki sıkıntılı halden ve elindeki dolma kalemi sallamasından bazı bokların ortaya çıktığını anlayan Ali ' Yüzbaşı BEYZADE, beni emretmişsiniz komutanım ' diyerek selamını verdi.

'Gel Yüzbaşım '

Ali, esas duruşundan ödün vermeden bekleyince Paşa ' Asker olarak değil, oğlum olarak otur karşıma hadi ' dedi.

Ali, Paşa'nın bu sözü üzerine duruşunu hafifletip deri koltuklardan birine oturdu. Ellerini dizlerinin üzerine yerleştirdikten sonra aklına gelenin başına gelmemesi için dua etmeye başladı.

Ama işe yaramadı.

' Nasılsın evlat? '

' Çok Şükür efendim, siz nasılsınız? '

' Senden alacağım cevaba göre, bu soruna cevap vereceğim '

' Buyurun? '

' Yüzbaşı ŞANLI hakkında ne biliyorsun Ali? '

' Timimde Yüzbaşı olarak görev yapmakta ve Bilişim Ekibinin bedensel eğitmeni olduğunu biliyorum '

' Bunları ben de biliyorum evlat '

KARA HİLAL ( Kuzey'in Masalı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin