29,5.Bölüm

6.4K 609 25
                                    


Cemal ' Siktiğim programı ne diye çöküyor? ' diye kendi kendine sinirle mırıldanırken Masal ' Sikik bir kod yazdığın için olabilir mi? ' diye sordu.

Cemal ' Olabilir ' derken piç bir şekilde gülümsüyordu.

Masal ' Biraz çabuk olsan da sıra bana geçse '

Cemal ' Neden seninle grup olduysam? '

Masal ' Ben de aynı şeyi düşünüyordum '

Yanlarına yaklaşan Binbaşı sert bir ses ile ' İlk okul mu burası? Kendi aranda konuşma diye uyarmam mı lazım sizi? ' dediğinde Masal ' Lazım değil komutanım, saygılarımla ' diye cevap verdi.

Binbaşı ' Diğer iki takım, ikinci aşamaya geçti. Siz hala birinci aşamadasınız ' diye ters bir şekilde mırıldanıp, yürümeye başlayınca Masal, Cemal'in kolunu çimdikleyip ' Senin yüzünden gerideyiz, çabuk ol ' diye cırladı.

Cemal'in parmakları klavyenin üzerinde hızla hareket ederken ' On dan geriye doğru say ' diye mırıldandı.

Masal ' On, dokuz, sekiz, yedi, altı, beş, dört, üç, iki, bir ' dediği sırada Cemal, klavyeyi önüne itip ' Sende ' diye mırıldandı.

Masal, klavyeye parmaklarının konumlandırdıktan sonra ' İzle şimdi, bir şeyler öğren ' dedi ve Cemal'in yazdığı kodlarla oynamaya başladı.

Cemal ' Şekil yapıyorsun '

Masal ' Yaparım öyle şeyler ' diye şımarık bir tonda konuşurken ' Mesela, senin çökerttiğin programı çökertmeden bir şeyler yapabilmem gibi ' diye devam etti.

Cemal, parmaklarını telefon tutuyormuş gibi yapıp kulağına götürdükten sonra ' Alo? Ego sızıntı hattı mı? Alay komutanlığına acil bir ekip gönderir misiniz? ' dedi.

Masal ' Ha ve ha ' derken son dokunuşlarını yapıp, geride olmalarına rağmen herkesten önce bitirip ' İşlem tamamlandı ' diye bülbül gibi şakıdı.

Kalan iki tim, bu sesleniş üzerine sonuncu olmamak için hızlanırken yanlarına gelen komutanına programı gösterip ' Bir savaşın sonu gelmeden kaybeden taraf olmaz, komutanım ' diyen Masal' a Binbaşı ' Görüyorum ' diye mırıldandı.

Diğer iki ekipte peş peşe bitirdiğinde Binbaşı ' Kazananın eğitim puantajına artı yazılacaktır ' dedikten sonra diğer iki takımı işaret edip ' Sizinle yeni bir kod yazacağız. Masal ve Cemal, ikiniz çıkabilirsiniz ' dedi.

Masal, Buseye öpücük attıktan sonra ' Hadi Cemal bana kokoreç ısmarla ' diye mırıldandı. Cemal, Masal ile eğitim odasından çıkarken ' Arada sırada yediğin kokoreç değil mi? ' diye sordu.

Masal ' Evet ' derken Cemal ' her gün yersen, arada sırada olmaz şekerim ' diye karşılık verdi.

Akif, eğitim odasının önünde pusuda beklediği kızıl ile ' SABAH - ÖĞLE - AKŞAM yemediğimiz için arada sırada diyoruz ' dedi.

Masal, Akif'in sesi ile ' Aynen öyle ' dedikten sonra ' Sen neden karargahtasın? ' diye sordu.

Akif ' Sana da merhaba kızıl şeytan, iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın? ' diye alayla konuşurken hazır ola geçen Cemal'e ' Rahat ol ' diye gevşekçe konuştu.

' Sorduk mu? '

Akif ' Tam da bu nedenle söylemiştim tabi sen yine lafı başka yerinden anladığın için '

' Kokoreç gömeceğiz gelecek misin? '

' Ben gidip gömeceğim, sen ise Yüzbaşının yanına gideceksin '

KARA HİLAL ( Kuzey'in Masalı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin