' Bebişim ' diyerek, kara kara düşünen Masal'ın karşısına oturan Akif ' Senin gemin mi battı? ' diye devam edince Masal ' Ne gemisi ya? ' diye huysuzca mırıldandı.
' Karadeniz'de batan gemilerinden bahsediyorum '
' Ha ve Ha '
' Ne var kızım? BU suratına bu espri CUK oturdu ' dedikten sonra ' REİS BANA DA ORADAN DÖRT ÇEYREK GÖNDERSENE, SANA ZAHMET ' diye bağırarak ekledi.
' BİR TAM DESENE '
' DÖRT ÇEYREK DE BİR TAM CADI '
' BİR TAM DA DÖRT ÇEYREK ÖKÜZ '
Akif, tek elini kaldırıp ' hollddd on girll 'dedikten sonra ' seninle sidik yarıştırmak için önce semerimi doldurmam gerek ' diye ekledi.
Masal ise içindeki ağırlığı kaldırmakta zorlanıyordu. Edindiği birkaç bilgiye göre öğrenmişti ki; O kadın, gerçekten vardı. Ne yapacaktı? Ne yapmalıydı? Ya da yapmalı mıydı? Annesine bir söz vermişti. Eğer hayatında bir kadın var ise yapmayacaktı, bulaşmayacaktı, vebal almayacaktı.
Elindeki çeyrek ekmeğe bakışlarını sabitleyen kızıl cadıya odaklanan Akif ' Senin sorunun piçlik mi yoksa psikolojik mi? Çünkü piçlik ise doğru yerdeyim eğer değil ise – ' derken Masal ' Benim sorunum; AŞK ' diye böldü.
Akif, cin görmüş gibi bembeyaz olurken ' O zaman çok yanlış yerdeyim ' diye mırıldandı.
' Akif, ciddi ol '
' Kesinlikle yanlış yerdeyim ' dedikten sonra ' Hayatı bu kadar ciddiye alma be güzelim, hele aşkı hiç alma ' diye ekleyen Akif ' Yüzbaşıyı yola sokarsın sen, başka bir derdin varsa onu söyle yoksa kokoreçlerimi gömdükten sonra kaçacağım ' dedi.
' Sokamıyorum '
' HA? '
' Hayatında biri var '
' Kim? Siktir, hiç belli etmedi ' derken heyecanlanan Akif, sikilecek bir delik bulduğu için mutluydu.
' Bugün eğitimde yanındaydım ya '
' E e '
' Telefonu çaldı, akşam geleceğim dedi, güzelim dedi '
' Sanmıyorum öyle diyeceğini '
' DEDİ DİYORUM SANA ' diye cırlayan Masal'a ' Tamam dedi, hey Allahım ya ' diye cevap veren Akif, gelen çeyrekleri ışık hızıyla tüketmeye başladı.
' Aklında ne var? '
' Aklımda bir şey yok ki, seni çağırdım değil mi Akif? '
' BON NA YAPOCUM CODO '
' Önce ağzını boşalt '
' AÇOM AÇOM '
' Aslında kafamda birkaç şey var ama yapmalı mıyım bilmiyorum Akif '
' Anlot '
' Ya Kuzey'i alacağım ya da almayacağım '
' ÇOK AYDONLANDOM BİRKOÇ FOKRONLE '
' Ana başlıklar bunlar herhalde ' dedikten sonra ' pisleşsem mi pisleşmesem mi karar veremiyorum ' diye ekleyen Masal'a, Akif ' Aşkısı biz zaten pisiz ' dediğinde ikinci çeyreğine hızlı bir geçiş yapmıştı.
' Kokoreç bile yiyemiyorum bu adam yüzünden '
' AH NE KODOR ACO '
' Allah bilir şimdi nerede? Saat 10'a geliyor ' diye mırıldanan Masal'ı duyabilecek kadar yakında olan Kuzey içinden ' Yanındayım kızıl cadı ' diye mırıldandı.