45.Bölüm

4.7K 368 9
                                    

'Yahu anne, bak emin miyiz? ' diyerek peşinde dolaşan oğluna ters bir bakış atan Zeliha Hanım 'Ayy Ozan, git başımdan' diye söylendi.

' Nereye gideyim nereye? Başımı alıp nereye gideyim, sen söyle? '

Zeliha Hanım, oğluna ters bir bakış attıktan sonra ' Bana bak, almayayım ayağımın altına seni ' derken Kuzey, mutfağa girdi.

' Hayırdır? '

Ozan, ağabeyine ters bir bakış atıp cevap vermedi.

Kuzey, tek kaşını havaya kaldırıp ' Sen bana ters mi baktın? ' diye tehdit dolu sesiyle konuştu.

Ozan, cevap vermek yerine yine ters bakınca Kuzey ' Lan! ' diye kükredi. Ama bu Ozanın bakışını değiştirmedi.

Kuzey, ' Yaşamaktan bu denli sıkıldığını bilmiyordum ağabeyciğim ' diye mırıldandı.

Ozan ' Sıkılmadığımdandır ' diye cevap verirken burnu havadaydı.

' Ozan '

' HI? '

' Kaşınma! ' 

' HII OK ' dedikten sonra göz devirip mutfaktan çıktı.

Kuzey, kardeşinin dalga geçtiğinden emindi ama yine de ' Ana, bu çocuk ne iş? ' diye sormaktan kendini alamadı.

Zeliha Hanım, oğluna gülümseyip ' Dalga geçiyor oğlum, Ozan işte ' dedi.

'Biliyorum, biliyorum da '

' Da? '

' Başka şeyle dalga geçsin '

' Neden? '

' Kadınımı dalga konusu yaparsa, onu dalga yapar okyanusa atarım. Dalgaya doyar '

' Kadının? '

' Sanki bilmiyorsun Zeliha Sultan '

' Bilmekle kalmadım, şahitte oldum oğlum '

' Şahit? ' derken aklına gelenle durumu aydı. Geçenlerde kadını, kendisini yatakta bırakıp kaçarken anasına yakalanmıştı. Çakal bu kadın yahu! ' Bilmiyormuş gibi tavır almıştın, doğru '

' Bilmediğim bir şey var ama ' diye konuşurken susan anasına Kuzey ' Ne gibi? ' diye sordu.

' Doğruyu söyleyeceksin ama '

' Anacığım senin sorduğun her şeye doğruyu söylerim ben '

' Doğru, sormadıklarım konusunda yalan söylersin sen '

' 2.10 cm '

' Ne? '

' Boyumun ölçüsü anacığım, aldırdın ya '

' İlahi Kuzey ' derken kıkırdayan Zeliha Hanım ' yaparım öyle şeyler ' diye devam etti.

' Ne yaparsan tamam da, sen söyle bakalım bana bilmediğin şey ne? '

' Babaanne mi olacağım? ' diye direkt soran Zeliha Hanım, bunun düşüncesiyle bile mutlu olmuştu.

Kuzey, iç çekti çünkü yaşananlardan dolayı kadını ile bu konuyu konuşmayı atlamıştı. Daha fazla atayamazdı. Baba olmak istiyordu.

' Yapayım mı seni babaanne? ' 

Zeliha Hanım, oğlunun bu söylediğine ' edepsiz! Annen ile böyle konuşmaya utanmıyor musun? ' dedi.

Kuzey ' Annem, yediğim naneleri bildiğinden hayır, utanmıyordum ' diye karşılık verdi.

' Kuzey! '

KARA HİLAL ( Kuzey'in Masalı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin