Capitolul 15

5.7K 164 3
                                    


Buzele lui le-au atins pe ale mele, dar nu sa apăsat cu forță. 

Doar le-a atins.

Pieptul meu a crescut de entuziasm. Mâna proprietarului a alunecat peste umăr, piept și gât. Pentru un moment mi-am controlat bătăile inimii și mi-am tras capul înainte, spre el. Am cedat pentru că nu m-am putut abține să nu cedez.

Deja energică, îmbogățită cu acest aer, am respirat diferit și m-am simțit altfel.

Și bineînțeles că buzele îmi erau uscate. Au înghețat în așteptarea dulceaței sărutului. M-am aplecat înainte cu tot corpul.  Dar proprietarul nu mi-a permis să merg înainte, m-a lipit de perete și în cele din urmă, nemilos și cu forță, mi-a acoperit buzele cu buzele lui.

Ce sărut a fost...

În gânduri, în sentimente, în corpul meu, totul din mine s-a cutremurat.

Gura mi s-a deschis, lăsând să intre o limbă imperioasă care nu tolerează obstacolele.  Mi-a capturat gura, precum și corpul, a pătruns în adâncuri și s-a umplut imperios de sine. Acest sentiment uimitor de neputință în fața lui, aproape că mi-a cedat picioarele, genunchii mei tremurau.

Proprietarul atârnă de sus, înfășurându-și mâna în jurul taliei. Mă apasă pe perete și în același timp mă îmbrățișează.

La început nu știam unde să pun mâinile. Mi-e teamă să-l apuc, mi-e teamă să-l ating și ei atârnă nesimțit.  Dar cu cât limbajul este mai exigent, cu atât atracția este mai puternică, cu atât mai mult vreau să apuc îi bărbatului gâtu'.
Nu pot să rezist, mâna mea cade pe umărul lui, apoi pe cealaltă, apoi îi întind mâna spre gât, după pe păr, degetele mele îi ciufulesc părul și el după își dă capul într-o parte.

Deodată sărutul se oprește.

"Tu vrei?" - întreabă bărbatul de lângă mine și e bine că în acest moment nu îi văd ochii.

"Da" - un da care izbucnește din piept, oftând.

„Bine"- spune el.

Își încrucișează palmele în jurul taliei mele, apoi se mișcă în josul fustei de sifon.  S-a așezat și s-a ridicat din nou, iar în clipa următoare i-am simțit mâna pe coapsă. Se mișcă lin, fără a se opri sau a cere permisiunea.

Din nou îngheț înspăimântată.

Degetele sale deschid drumul în grabă, pătrunzând imperios între picioare. Mi le desfaci într-un mod de afaceri și trece de-a lungul picioarelor.

Și apoi mă sărută din nou. Doar că acum e sărut mult mai rapid, imperios, îmi acoperea complet gura. Limba aproape că coboară pe gât. Simt cum degetele proprietarului îmi tulbură carnea sub rochie, cât de repede și cu încredere se mișcă, alunecă, se umezesc și intră în spațiul meu secret.

Am țipat și am deschis ochii. 

Picioarele mele tremurau lent, dar el mă ținea strâns cu o mână, iar cu degetele lui pătrund în mine cu cealaltă.

Am țipat, pentru că credeam că o să doară. Din frică, din amintire.

Dar nu s-a întâmplat nimic de genul, degetele proprietarului au întrat calm în mine, două sau trei nu știu. Ele se mișcau acolo, umplând spațiul vaginal, făcându-l sensibil.

Am încercat în zadar să-i văd fața în întuneric. Nu este la fel ca atunci. Acum, e fusta prințesei și sub ea se află laba unui animal.  Limba lui este în gâtul meu și tot ce pot face este să gem în gura lui, să îngheț și să mă mișc , slabe ezitante în timp cu mișcările sale.

De ce îl ajut , îl vreau, chiar vreau?

Ma simt slăbită. Corpul este plin de o senzație dulce și arzătoare.
Este ca și cum un val se rostogolește și mă ridică la vârful fericirii.

Tremur, îmi eliberez gura, gâfâi după aer. Simt buzele bărbatului pe gâtul meu, pe umărul meu. Îmi ridicasem capul lasându-l mai liber să exploreze.

Degetele strâng corsetul, expunând pieptul, eliberând mameloanele erecte. Mă aplec, iar el acoperă cu lăcomie mamelonul cu gura.
Mă simt mult mai slăbită, -nu din cauza ca sunt obosita ci din cauza lui- aproape că stau în vârful picioarelor la tot ce se întâmplă în interiorul meu, cum corpul meu tremură de sentimente.

Și apoi... ,începe să se întâmple ceva ciudat.

Un val puternic de plăcere de nedescris, nebun, nou, viu, am simțit.

Cu ambele mâini, am apucat gâtul proprietarului. I-am apucat capul și el și-a înfipt din nou limba în gura mea. Aș fi țipat, aș fi gemut, dar geamăt-ul a scăpat și s-a înecat în sărut și în senzația incredibilă de plăcere pătrunzând în corp. Era necunoscut, ca o îmbrățișare grandioasă și ascendent. Ceva se eliberase din mine, ceva plăcut.

Câteva mișcări și..., am pierdut toată puterea care era în mine. 

Înfundată și ținută doar de mână proprietarului lipită de perete. M-am liniștit și mi-am îngropat fața în pieptul lui. El ma ținut și m-am simțit căzând. Dar, în întuneric, nu am observat că există o canapea mică foarte aproape.

Nu am văzut, am simțit doar când el ma lăsat.

M-am întins și am înghețat pe loc, ochii ușor îngustați.

Am văzut o siluetă și am auzit muzică. Și apoi silueta a dispărut..., am rămas singură.

În jurul întunericului de nepătruns cu o strălucire solitară.  Sunetele muzicii și ale vocilor sunt undeva în apropiere. Dar nu am timp pentru ei, sunt într-o plăcere dulce, într-o excitație de nedescris fără puteri.


















Buna,

vreau să vă anunț că nu am timp suficient pentru a posta zilnic capitole pe wattpad, așa cum oricine are viața persoanală așa și eu. Îmi cer scuze pentru întârziere, dar promit că în Weekend vă las cu cele mai bombe capitole 🤘🏿😘🖤.

p.s nu atrageți atenție la greșeli, cartea va fi editată.

             Cu drag

                            @KryssWhite

VÂNDUTĂ MONSTRULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum