Un val de emoție îmi străbate corpul. O dorință incredibilă te face să uiți de durere. Mișcările persistente ale limbii mă obligă să îmi strâng și să îmi întind întregul corp. Palmele puternice ale lui Eric îmi țin șoldurile, nu le permite să se închidă.
Tremur cu fiecare nouă atingere a limbii lui. Este o tortură uimitoare, senzuală. Gemetele mele devin din ce în ce mai îndrăznețe, nu-mi mai ascund emoțiile de plăcerea pe care o primesc. Se răspândește peste corp în direcții diferite și fiecare celulă a mea o simte și o primește. Acesta este ceva tremurător de uimitor. Vicios și dezgustător. Delicat și afectuos. Ceva imposibil de refuzat.Lăs să fiu legată aici în fiecare zi, lăs să mă bată cu acest băț, dar apoi îl lăs să-mi atingă clitorisul cu limba, să-l lingă, să mă facă să gem nervos și să tremur la nesfârșit.
Mi-am dat ochii peste cap, am oftat, m-am întins, mi-am încordat brațele, mi-am întins gâtul. M-am uitat în jos unde era fața lui Eric. Dacă mâinile mele ar fi libere, l-aș apuca de păr și l-aș apasa mai tare de picioarele mele erecte, l-aș face să se miște și mai repede. L-aș fi ținut și mai strâns.
Dar nu se grăbea. El a întins dulcea tortură, din care totul dinăuntru tocmai a explodat, i-am ascultat mișcările limbii și m-am mișcat la unison.
Când a ridicat ochii la mine și s-a ridicat, am fost chiar nefericită. Pentru că orgasmul mea era deja la un pas. Încă un pic și corpul ar tremura de valuri de orgasm. Dar nu am reușit, deoarece Eric s-a ridicat, mi-a apucat rapid șoldurile, ma ridicat și ma plantat cu grijă gaura, tremurând de emoție, pe penisu lui.Și acum mi-am dat seama despre ce este vorba despre toate aceste torturi.
Cu mișcări ascuțite, fără milă, a început să mă împingă pe penis, iar eu, lipită de stâlp și înlănțuită de mâini, am simțit de fiecare dată durere, disconfort și frecare puternică.
Acum gemeam nu de plăcere, ci de durere. Și acum înțeleg de ce mi-a acoperit gura cu mingea asta. Dacă mi-ar fi gura deschisă, aș țipa doar. Mâinile mele erau aproape răsucite.
Fiecare mișcare este făină, dulce și dureroasă.
Durerea și plăcerea s-au contopit într-una. O a doua este durerea, o a doua este plăcere. Acest cocktail incredibil mi-a umplut mintea. El a făcut corpul să se miște nebunesc în dorința de a obține fericirea cât mai curând posibil, de a nu-l rata, chiar și prin durere.
Am simțit penisu lui Eric în mine și i-am simțit afecțiunea față de mine, cum își înfipse adânc și mișcarile lui frecau labile. Mi-a dat totul, toată furia și sentimentul lui. El însuși nu m-a rănit, dar m-au durut lanțurile care mi-au legat mâinile.
Și fiecare dintre gemetele mele i-a adus mai multă plăcere.
M-a chinuit, dar nu pot să spun că nu am vrut. Totul din mine a încercat să-i placă și lui. Și este la fel de nebun ca diavolul, ca un coșmar teribil, dar în același timp ca un înger uimitor care aduce fericire.Nu știu în ce moment m-am uitat la el și mi-am dat seama că chiar din ziua aceasta nu aș putea trăi fără el. Lăs să facă ce vrea, să mă lovească, să mă rupă, să mă fută, să mă aplece, să mă forțeze, vreau să fiu cu el și să-i îndeplinesc toate ordinele.
Nu știu în ce moment am izbucnit într-un orgasm ca un vulcan și l-am văzut în față nu ca pe un monstru, ci pe cel fără de care nu aș putea trăi.
M-a cumpărat, m-a răpit, m-a ascuns de oameni, m-a închis, m-a furat, m-a bătut - iar eu îl vreau. Vreau asta. Părea că mi-a dat otravă, din care am devenit otrăvit de el. Obsedat de el.
Chiar acum, în aceste momente, el a primit nu numai corpul meu, ci și inima, sufletul meu.
Își introduce penisul, din ce în ce mai tare. Deja nu înțeleg nimic, ma lăsat. Mi-am pus capul peste umărul lui. Iar el când a mârâit chiar lângă urechea mea, aproape că nu am simțit nimic. Nimic.
****
Voci.
De unde sunt aceste voci?
Probabil că visul te face să rezisti și să apelezi la ajutor. Dar nu mai vreau să sun pe nimeni. Și, deși durerea din mâinile mele este insuportabilă, tot nu voi striga după ajutor. Dar vocile nu se potolesc, sunt aproape, foarte aproape. Cineva vorbește. Și nu pot deschide ochii. Mă doare și dorm.Câteva mâini mă apucă și mă duc undeva."Eric."-repet repede- "Eric."
Dar vocile străinilor, agitate, alarmante, îmi spun că acesta nu este Eric. Acesta este altcineva.
Mi-am deschis ochii.M-au dus în stradă, acolo văd o mașină de ambulanță. Ceva este scris într-un limbaj de neînțeles.
Unde sunt?
M-au pus pe o targă și m-au dus la mașina din față.
"Ce se întâmplă, nu trebuie, nu mi-am dat acordul" - vocea mea este auzită doar de mine.
Nimeni din jur nu aude, nimeni nu reacționează. Încerc să deschid din nou ochii și ceea ce văd...
Doar pentru o clipă, doar un scurt moment îl văd pe Eric, este în cătușe, se uită după mine, apoi a fost împins și dus la o altă mașină.
Am încercat să mă ridic, dar în neputință cad.Ce înseamnă toate acestea, nu înțeleg.
Eric!
Nu vreau...
CITEȘTI
VÂNDUTĂ MONSTRULUI
Romance"Hi, I'm Viola and I'm captured by a horny monster." "Buna, eu sunt Viola și sunt capturată de un monstru excitat." Viola a fost capturată de un om cu dorințe și ale cărui acțiuni se echilibrează în pragul a ceea ce este permis. Speriată și umili...