Viola
Ușa s-a deschis repede, parcă singură, și am coborât scările. Și când m-am întors pentru a-mi flutura măcar mâna în cele din urmă, peretele negru al ușii stătuse deja ca o barieră între Eric și mine. Îl înțeleg, pentru el e o grabă, o frică. La urma urmei, orice lucru îl poate amenința cu pierderea libertății, dar totuși speram la cel puțin o ultimă privire. Păcat că nu am avut timp să vorbim. Am simțit pericolul și separarea timpurie, dar ce pot face.
Am coborât încet scările. E abia dimineața dar norii sunt întunecați și printre ele se ivea soarele. Afară ploua. Picioarele nu se supuneau, abia mergeau. Eram rănită și speriată și se părea că nu mă voi mai întoarce niciodată aici. Câțiva pași, scările s-a terminat. Gânditoare m-am întors și nici nu am avut timp să țip, în timp ce palma imensă a cuiva, mirosind a tutun, îmi acoperea gura. Am zvâcnit în încercarea de a rezista, dar cealaltă mână era deja strânsă strâns în jurul taliei. Cineva m-a tras la el și nici să țip, nici să mă mișc nu mai puteam.
"Fii cuminte."- șuieră bărbatul la ureche și prima mea reacție a fost să țip cât mai tare.
Mi-am deschis gura și încerc să țip printre degetele lui reci.
Țipătul nu a funcționat și ceva ca un gemut mi-a scăpat din gât. Dar a răsunat și ea tare. Speram că cel puțin acest sunet înăbușit îl va avertiza pe Eric. Că vă aude și va înțelege - că ceva nu e în regulă.Sau măcar să se uite pe fereastră și să văd că nu am mers pe străduța îngustă, că nu sunt acolo.
Eu nu sunt. M-am oprit. Nu am ieșit. Chiar nu vă vedea acest lucru?Între timp, alergau oameni îmbrăcați în negru, cu mitraliere pe umeri și măști negre pe cap. Nu credeam ce se întâmplă. Este Eric un criminal atât de periculos încât au fost trimiși atât de mulți bărbați puternici înarmați pentru el. Pur și simplu nu poate fi. Și apoi i-am auzit bătând la ușă. Comenzi rapide, scurte. Ceva s-a crăpat. Stompul de picioare a anunțat că au intrat în apartament. Acum Eric va fi scos, prins, răsucit, în cătușe.
Țipete. Zgomoturi. Iată - a venit momentul. Și apoi s-a întâmplat ceva incredibil. Rând pe rând, treceau oameni cu măști pe lângă mine. Unii mai aruncau ochii lor reci pe mine. Cel care m-a ținut a slăbit mâna, dar totuși mi-a ținut mâna cu tenacitate. Nici nu am încercat să fug. Am vrut să înțeleg sau să văd ce s-a întâmplat cu Eric. Poate că trebuie să-l sprijin, să spun ceva înainte să fie arestat și luat. Dar oamenii mergeau, dar Eric încă nu.
Unde este, ce i-au făcut?
Panica mi-a străpuns mintea. Ce se intampla acolo? M-am uitat la toată lumea care trecea. Poate doar l-au îmbrăcat și l-au scos ca pe al lor?
Și apoi unul dintre ei, cu fața lui acum amintită, a ieșit în casa scărilor, s-a oprit. Se uită la ușa de vizavi. Oftă tare, supărat. Apoi s-a întors și s-a uitat la mine cu o asemenea privire, de parcă aș fi de vină pentru tot.
"Unde este el?"- S-a uitat la mine și a zâmbit dezgustător.
El a fost cel care s-a uitat la hotel în așa fel încât îmi amintesc încă acele priviri dezgustătoare.
"Nu știu, a fost acolo."-am spus speriată.
"Când a fost?"- vocea lui este oribil de dezgustătoare.
Această întrebare m-a încurcat foarte mult.
"În ce sens?"- Chiar nu am înțeles ce întreba această persoană.
"Direct. Vă sfătuiesc să nu negați și să o spuneți în detaliu."
"Dar nu înțeleg..."
Această ghicitoare a fost insolubilă pentru mine. Eric acum câteva minute a închis ușa în spatele meu și acum nu este acolo? Nu-mi mai pot imagina asta.
"Îți explic acum."- omul a început să coboare.
Din ce in ce mai aproape. Chipul lui obraznic era distorsionat de un zâmbet neplăcut, dar din anumite motive nu asta mi-a atras atenția, ci tricotajele negre ale jachetei, care acopereau pieptul în relief și mușchii brațelor, puternici în mișcare, amenințând cu forța și apropiindu-se de pericol.
"Îmi pare rău, dar nu pot să înțeleg întrebarea ta"- am spus când s-a oprit cu un pas mai aproape de mine și privirea mea s-a așezat direct pe pieptul lui.
"Acum vei înțelege totul"-mi-a atins bărbia cu degetul, mi-a ridicat-o în sus și a trebuit să mă uit în ochii lui.
Dar am smucit, iar el s-a uitat batjocoritor, mai întâi la mine, apoi la cel care mă ținea. Acțiunile sale au inspirat curaj. Acum am decis să nu le urmez exemplul. Și, deși mi-a fost complet de neînțeles cum poate dispărea dintr-un apartament într-un minut, cel mult două, dar acesta nu este un motiv pentru a le spune totul. Și am decis să tac. Nu Nu NU. Nu știu nimic, și atât.
"Ia-o,"- această persoană neplăcută m-a arătat cu un deget la alt om mascat în negru-"la secție va spune totul."
Și m-au târât afară din intrare. Afară în stradă, apoi în mașină.
CITEȘTI
VÂNDUTĂ MONSTRULUI
Romance"Hi, I'm Viola and I'm captured by a horny monster." "Buna, eu sunt Viola și sunt capturată de un monstru excitat." Viola a fost capturată de un om cu dorințe și ale cărui acțiuni se echilibrează în pragul a ceea ce este permis. Speriată și umili...