Și din nou singură.Presupunere. Aceste sentimente nu vor dispărea fără a-mi face rău. Pe drum vor avea o mulțime de obstacole, pericole și frici. Până acum nu mă tem de nimic și ceva din interior nu-mi permite să renunț la dragostea pentru Eric Costillo, de neînțeles chiar și pentru mine. Dar, cu fiecare nou episod, mi-am dat seama - că nimic nu va ieși din el. Nimic.
În cămin, am stat mult timp în pat, cu fața către perete. Mă gândeam.
Era deja întuneric în cameră când am auzit-o pe Dasha venind.
"Dormi? Du-te, te întreabă cineva acolo jos."
M-am întors speriată. Îmi amintesc prea bine cum Tanya a spus odată că cineva mă întreabă.
"Care?"- m-am ridicat pe fund.
"De unde să știu, un bărbat."
"Ce fel de bărbat?"- priveam împrejurul camerei, dându-mi seama de ceva.
"De parcă știu. Mi-a arătat o insignă, și după mi-a spus să te invit în hol."
M-am ridicat din pat, mi-am trecut mâna prin păr. Ce este? Din nou acest investigator. Ce vrea de la mine? Se pare că nu se va dezlega atât de ușor. Am coborât în hol. El, acea persoană neplăcută, stătea pe fotoliu, relaxându-se. Când m-a văzut, s-a ridicat imediat. A zâmbit cu un astfel de zâmbet, care, după părerea lui, ar fi trebuit evident să mă liniștească, sau să mă facă să nu mă mai uit atentă.
"Bună seara." spuse el.
"Ce vrei?"- nu am stat să îi zic acum cuvinte politicoase. Pentru ce? Dacă acest bărbat pentru mine este neplăcut, îl anunț.
"Pot să vorbesc cu tine? Hai să ne îndreptăm de aici. Nu vreau ca nimeni să audă despre ce vom vorbi "- a aruncat o privire către paznicul care asculta clar.
"Bine."- Nu am obiectat.
Dacă vorbim, s-ar putea decupla. Am ieșit afară. Seara deja a acoperit cerul luminat, și acum e înnegrit. Vântul liniștit a foșnit frunzele copacilor.
"Să mergem?"- omul a arătat spre cărarea de lângă intrare.
Arătam neîncrezătoare, dar el este polițist, ce o să-mi facă. Maxim, va pune câteva întrebări.
"Bine."- am fost de acord și am intrat în întunericul nopții.
La început nu eram foarte îngrijorată, dar cu cât mergeam mai departe, cu atât mă întorceam cu capul mai des și cu atât sufletul meu era mai neliniștit.
"Ce ai vrea sa stii?"- M-am oprit, clarificând că nu voi merge mai departe.
S-a oprit și el. Se întoarse și se uită în jur cu prudență. Apoi înapoi la mine. Fața lui întunecată părea o mască în întuneric.
"De ce ai nevoie de el?"
Aceasta întrebare m-a luat prin surprindere.
"În ce sens?"
"În direct. Nu înțeleg pe cineva ca tine, el e un pervert. Într-o zi el te va ucide. Strangulat din neatenție. Tu de așa dragoste ai nevoie?"
"Nu este treaba ta."- am spus încet, dar în același timp indignată.
De unde știe el despre asta?
"Nu e treaba mea, sunt de acord, dar îmi place de tine"- a întins mâna și mi-a atins bărbia.
M-am retras de la surpriza acestei atingeri.
"Întreabă-ți ce aveți de întrebat și plecați."
A venit brusc și m-a îmbrățișat. M-a apăsat de un perete care se aflase chiar după spatele meu, m-am arcuit de durere. Și în timp ce el apăsă în mod deliberat și mai tare.
"Îți place durerea? Și eu îți pot oferi câtă durere vrei."- rânjește el, și în întuneric i-am văzut dinții albi.
"Lasă-mă în pace."- am încercat să ies, dar bărbatul m-a ținut și i-am simțit corpul tremurând.
"Uite ce-mi faci." - El m-a apucat de mână și l-a pus pe blugi.
Era excitat. Pula lui este tare ca piatra. Acum mi-am dat seama că nu venise aici să pună întrebări deloc. În timp ce mă străduiam să mă îndepărtez, i-am simțit buzele pe gât.
"Ești atât de dulce, sexy. O fată atât de minunată."
Brațele lui puternice s-au înfășurat în jurul meu și am simțit că nu pot lupta cu forța. Se mișcă în jurul corpului meu, cutreieră în căutarea sânilor. El i-au găsit, le strângea, le ciupea, dar nu pot să-l împing, se ține atât de străns.
"De atunci, la hotel, când te-am văzut. Am înțeles imediat - că ești a mea."
"Vă rog,"- încă mai încercam să argumentez- "voi țipa. Dă-mi drumul."
"Dar cine te va auzi."- și-a băgat mâna în colanții mei și mi le-a tras, iar eu deja i-am simțit atingerile fierbinți pe șolduri.
Apoi am început să strig mai tare:
"Ajutor! Vă rog!"
Un zgomot plictisitor mi-a înecat strigătul. În următoarea clipă, am simțit mâna bărbatului scăpându-mi din pantaloni, iar el însuși se clătină înapoi și se apucă de cap.
"Ah în pula mea"-spuse el înainte să se prăbușească pe țigla de jos.
L-am privit cu groază, apoi am ridicat ochii și am văzut contururile unui om în întuneric.
CITEȘTI
VÂNDUTĂ MONSTRULUI
Romantizm"Hi, I'm Viola and I'm captured by a horny monster." "Buna, eu sunt Viola și sunt capturată de un monstru excitat." Viola a fost capturată de un om cu dorințe și ale cărui acțiuni se echilibrează în pragul a ceea ce este permis. Speriată și umili...