Capitolul 9

6.5K 194 11
                                    



"Ai niște semne foarte frumoase."-prin întuneric parcă îi văzusem acel rânjind diavolesc.

Am încercat să mă ridic. 

"Culcă-te, nu te mișca."

M-am întins din nou. Îmi strânsem degetele, apucând cearșaful mătăsos. 

"Calmează-te Viola, nu fă mișcări bruște. Relaxeazăte. Simți cât de bine miroase trandafirii?" -vorbi atât de calm încât vocea lui îmi trănsmite fiori pe tot corpul-
"Respiră mai adânc, simte tot farmecul acestei minunate arome.  Ei merită, aceste petale, să vadă sacramentul care va avea loc acum. S-au născut și au căzut chiar în această zi. Pentru a asista la relația noastră sexuală."

Cu siguranță e bolnav. O persoană sănătoasă nu va vorbi așa. Cel puțin nu în această situație. Nu m-am liniștit din cuvintele lui, dar mi-am făcut griji și mai mult. 

Ce ar putea fi în capul unei astfel de persoane?

S-a ridicat, s-a plimbat, privindu-mă din toate părțile.

"Imi place corpul tau. Este aproape perfect, asta am așteptat cu nerăbdare. Am așteptat mult prea mult și nu mai am răbdare să îți analizez fiecare părticică din corpul tău."

Vocea lui este joasă, înăbușită.

L-am privit mișcându-se ca un leopard, încet, uitându-se, tăcut, pășind cu grijă.

Cămașa lui este strâns nasturată până la gât, pantaloni întunecați cu pliuri perfecte ale centurii și o centură neagră cu o cataramă lucioasă închisă. 

Omul a trecut din nou. Am devenit liniștită și am înghețat. Respirația s-a accelerat. 
Acest loc, patul, parfumul și bărbatul, totul a funcționat exact așa cum ar trebui.

Coapsele mele s-au strâns involuntar și imediat privirea lui a alunecat acolo.

"Te voi atinge, bine?"

El a întrebăt?  Ce să răspund? 

„Nu"- spun încet, timid. 

"De ce? Nu mă placi?"

"Nu."

Spun nu, dar eu însumi cred - că îl plac.

Dacă ar fi o persoană obișnuită, și nu cea care a cumpărat și acum joacă, da, mi-ar plăcea, poate chiar prea mult. S-ar putea chiar să mă îndrăgostesc de el. 

Dar, acum, în aceste circumstanțe, nu este deloc așa. 

"De ce nu mă placi? Se pare că nu sunt un urât, cunosc maniere, am gust, sunt bogat."

M-a privit în ochi și a zâmbit.

Și acum, chiar în acest moment, probabil că am făcut cel mai prost gest. Nu știu cum s-a întâmplat, dar buzele lui ma făcut să îi zâmbesc înapoi.

Am zâmbit și mi-am amintit imediat că sunt o victimă, că nu am niciun motiv - de zâmbit. 
Are o cameră groaznică acolo sus.  Și un bici gros mă așteaptă încă pe masă...

"Și totuși, voi încerca să te fac să mă placi. Nu vreau să nu mă vrei." - a făcut o pauză trecând cu limba pe buzele lui crăpate- "Trebuie să vrei Viola."

S-a așezat, a întins mâna, mi-a atins burta. Cu grijă încet, a trecut degetul de la abdomen până la piept și am simțit un ușor fior. A căzut câteva petale, a luat una. Închizând ochii, a inspirat puternic. 

„Ele deja miroase a tine", a șoptit el, iar eu am tresărit la șoaptă. 

Părea pur și simplu ireal, ceva se întâmpla în mine de neînțeles.  Sentimentul a fost sfâșiat în două jumătăți, în cunoaștere și senzație. 

Știam ce mi s-a arătat, dar simt ce se întâmplă acum.

Tăcută, m-am uitat la el și el m-a examinat. Apoi degetul lui mi-a atins din nou corpul, acum lângă pieptul meu. Cu o ușoară mișcare, m-am înconjurat în jurul mamelonului, am oftat involuntar și din nou acest fior trădător. 

„Promit că nu te voi răni."

Degetul nu s-a mai oprit, a pus o cale pe care mă temeam mai ales.  Și când s-a oprit la pubis, a trecut la picior, apoi la șold.  Din aceste atingeri ușoare, ceva s-a întâmplat cu corpul meu. A început să răspundă. Nu mai era creierul meu, ci el, creierul acestei persoane, mi-a îndrumat corpul.  Nu vreau, dar vreau în același timp, rezist și mă supun. 

"Deschide picioarele"- spuse el. 

"Nu" i-am răspuns tăios, dar în șoaptă.

S-a ridicat la fel de brusc, s-a plimbat în jurul patului și s-a oprit în centru, chiar vizavi de mine.

"Nu vrei să îți desfaci picioarele?"

Mi-am arătat capul în semn - nu. 

„Bine"- a fost de acord el - „atunci o vom face diferit."

Descheia butonul de la manșetă, apoi pe al doilea, apoi întinse mâna după gulerul cămășii și începu să descheie un buton după altul.
Încet, uitându-se în ochii mei. Numai din această privire, am început să respir și mai des și acum mi-am dat seama sigur că nu pot sări în sus, nu pot fugi.
Nu pot pleca de aici din propria mea voință. Nu sunt atașată, dar parcă ar fi sub hipnoză, mă uit. 

Își descheie cămașa și încet-încet corpul îi ieșea la iveală.
















Și iarăși în suspans v-am pus. :)))

Cine poate să îmi editeze un trailer? Oricine. In schimb vă fac o dedicatie. Multumesc!

🖤Îmi cer scuze pentru greșeli, cândva această carte va fi editată🖤.

VÂNDUTĂ MONSTRULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum