După câteva săptămâni
"Viola, ia comanda către masa treia"- a strigat Doni administratorul.
"Dar această comandă este a lu' Dasha..."
"Ea a plecat la a șaptea și acum va merge imediat la a cincea. Și așa, nu ai ce face."
"Cum nu am ce face, am trei mese în așteptare."
"O să aștepte, nu vor merge nicăieri. Du-te am spus!"
Am ridicat din umeri, nemulțumită. Probleme din nou. Nu-mi place mizeria care se întâmplă uneori. Când mă dă într-o parte de la mesele mele, atunci trebuie să mă comport ca o nebună, să dovedesc să fac totul.
Lângă cea de-a treia sală VIP, m-am oprit, am bătut și când am auzit - un "intră", am intrat. Am în tavă o sticlă de șampanie și fructe. Sala este amurg. E un bărbat pe canapea. Doar unul.
Se aplecă la telefon. E ciudat. Dar ce poate să fie aici ciudat, probabil că își așteaptă doamna sau interlocutorul. Aceasta nu mai este treaba mea.M-am dus, am pus tava pe masă și m-am întors să plec.
"Stai cu mine"- a spus bărbatul.
M-am cutremurat, m-am întors. Împrejur doar liniște, l-am privit mai atent. Avea barbă, și ochelari, care îi acoperea ochii. Costum negru. Și vocea. O voce familiară. M-am uitat din nou atentă. Există ceva familiar în contururile feței sale, dar parcă lăsată în uitării.
"Tu ești?"
A ridicat degetul la buze, indicând să tac. M-am întors spre ușă. Speriată și, în același timp, cu o scufundare plăcută în inima mea. Am împins ușa închizând-o mai tare. Bărbatul s-a ridicat.
Acum am înțeles deja sigur că acesta nu este nimeni altul decât Eric Costillo, în persoană.
A venit la mine, și-a scos ochelarii și i-am văzut sclipirea în ochi. Mi-am ridicat palma, i-am atins barba groasă și neagră, mi-am strecurat degetele peste obraz, prin păr și i-am atins sprâncenele. El a stat și de parcă s-a bucurat de aceste atingeri ale mele. A mârâit calm și a așteptat, pentru a începe și el să mă atingă.
Ne-am privit în tăcere, fără să spunem ceva. M-am topit în misterul momentului și nu am putut face altceva decât să îl privesc. El a întins mâna, mi-a luat palmele, le-a așezat pe pieptul lui. Țesătura aspră a jachetei mi s-a părut ca o mătase moale. M-am uitat la jacheta lui, mi-am trecut degetele de-a lungul reverelor, i-am atins gulerul cămășii. E o stare de încântare în atingere. Atingere, asta-i tot.
Iar Eric și-a pus palmele pe talie, m-a apucat și m-a tras spre el.Și ne-am îmbrățișat.
Ne-am lipit unul de celălalt și am stat așa, simțind doar inima bătând de entuziasm, a lui și a mea.
Zgomotul din fața ușii m-a făcut să mă retrag. Eric a dat drumul. Și s-a așezat din nou pe canapea, eu am apasat mânerul ușii și am fugit repede afară. Fără cuvinte, el m-a înțeles, iar eu l-am înțeles. Și chiar dacă nu se poate spune nimic. Vom tăcea, nu este greu când înțelegi în tăcere.
A doua oară am intrat doar după jumătate de oră mai târziu. El stătea lângă ușă și imediat ce am intrat, a închis ușa, m-a apucat, m-a lipit de ușă și s-a apăsat de ușă,
înconjurându-mi tot corpul. Corpul lui este atât de fierbinte încât l-am putut simți prin toate aceste haine. Prin tot ce purtam - pe mine și pe el.Palmele lui s-au înfășurat în jurul sânilor mei, le-au strâns, buzele lui mi-a atins gâtul. M-am arcuit, întinsă într-o dulce limbă care mi-a cuprins corpul. Aveam sentimentul că de prima oară, când el mi-a arătat ce înseamnă sex. Buzele lui, a continuat spre sâni, iar eu nu am mai rezistat și i-am desfăcut cămașa, atingându-i pieptul. El m-a întors, vrând să mă ducă spre canapea în timp ce îmi sărută gâtul, umerii. Încercând să mă bucur de această apropiere și în același timp înjurând că nu suntem într-un loc bun. Și-a amintit acest lucru și el, aproape imediat a dat drumul... și am plecat din nou.
A treia oară când am intrat în sală, m-am oprit la ușă. Eric a așteptat. Încet, s-a ridicat de pe canapea, a venit la mine, și-a întins mâinile, mi-a atins fața, iar eu i-am atins fața cu degetele. Ne-am lipit unul de celălalt, buzele lui mi-au atins buzele, le-au tras, iar limba lui mi-a pătruns în gură. Puternic decisiv îndrăzneț. Mi-am înfășurat buzele în jurul lui, cu nerăbdare, și înfometată, de parcă ar fi ultima dată.
Acest sărut este ca o obsesie liniștită - fără sfârșit, ca o nebunie - pasională și ca dragostea - blândă.
Hey dragi femei,
vă felicit cu această zi frumoasă de 8 Martie. Această zi e despre noi, femeile. Bucurați-vă de fiecare moment, faceți-vă fiecare secundă cea mai interesantă și fericită, pentru că acea secundă, chiar și acum când scriu știu că nu o mai pot întoarce. Dar uite că aceste secunde, aceste minute le "pierd" printre aceste rânduri pentru voi. Vă implor, din suflet, vreau să fiți voi fericite, să nu judecați pe niciun om și să zburați în a nouălea cer. Regret atât de mult că nu am prețuit unele momente, la care acum îmi vine să plâng doar pentru a întoarce câteva minute din acele amintiri. Aveți grijă de voi și zâmbiți în fiecare zi!💐
Sper că bărbații voștri să vă mulțumească azi măcar cu o floare, și dacă nu cu flori atunci cu o noapte erotică😏🌸!
Vă pup și vă îmbrățișez!
La mulți ani!!! ❤️😫
Cu drag
@KryssWhite
CITEȘTI
VÂNDUTĂ MONSTRULUI
Romance"Hi, I'm Viola and I'm captured by a horny monster." "Buna, eu sunt Viola și sunt capturată de un monstru excitat." Viola a fost capturată de un om cu dorințe și ale cărui acțiuni se echilibrează în pragul a ceea ce este permis. Speriată și umili...