Capitolul 44

2.8K 107 29
                                    

Melodia de la medie🖤



Am întrat într-un apartament întunecat. Zgomotul ușii se auzi închizându-se. Și m-am regăsit în întuneric. Mai degrabă, la început mi s-a părut că nu pot vedea nimic, dar deja câteva clipe mai târziu, privirea mea a început să distingă contururile pereților, deschiderile și silueta unei persoane care stătea în fața mea.

Fața lui nu este vizibilă decât o pată întunecată.

"Eric?"- Am spus.

Și în aceeași secundă, ceva mi-a strâns gâtul, o banda, ca un stranglehold, a început să mă tragă. Am apucat, am încercat să scot cu mâna, dar era prea târziu. Omul m-a tras înainte cu forță și nu am putut să mă împotrivesc, am căzut în genunchi.

"Ce faci?!"- Am încercat să strâng cuvintele prin mânerul sufocant.

Dar omul - am sperat cu adevărat că acesta este Eric, de parcă nu ar fi auzit, a tras și a trebuit să mă târăsc pe patru picioare până unde trăgea grosolan.
Camera este, de asemenea, întunecată, doar câteva lumânări slabe în colțuri. Și, deși ziua a izbucnit în afara ferestrelor de mult timp, nimic nu este vizibil aici. Pereții negri par chiar fără ferestre. Dar dacă să arunc o privire mai atentă, pot vedea perdelele negre din cauza cărora nu pătrunde nici măcar un fascicul de lumină naturală.

"Eric, ce ești..."

"Taci, la dracu"- spuse bărbatul.

În primul moment, nu am înțeles dacă este vocea lui sau nu, a fost atât de distorsionată de furie.  Acum părea că nu era Eric. Și apoi mi-am amintit de furia cu care m-a forțat să îi sug penisul în grădina lui și apoi, și el, părea să fie diferit.

Acum am decis să nu mă împotrivesc. Să se calmeze, să nu mai fie așa. Să fie așa cum era astăzi, în sala VIP, blând, iubitor sau ca atunci, în acel hotel, pasionat. Dar nu la fel ca acum.

El a tras cureaua și eu m-am supus. M-a tras în perete. M-a legat de țeavă atât de aproape încât fața mea s-a sprijinit de perete.

"Ce tot faci? Dă-mi drumul!"

O mână mi-a căzut pe cap, mi-a lipit fața de perete și chiar lângă ureche am auzit:

"Dacă tu naibii nu taci din gură, atunci îți voi acoperi gura și voi începe cu fundul tău, iar dacă taci, atunci îți voi chinui mai întâi gaura și apoi o să trec la fundul tău. "

Da. Acesta este Eric. Dar acel, care era atunci în casă, în Spania. Cuvintele sale m-au adus într-o stare de frică îngrozitoare. Mi-am dat seama că acum va face exact așa cum a spus. Cum am putut să uit cum el este.

Deci, acum va fi durere.

În timp ce mă gândeam la asta, mi-a scos hainele. Pur și simplu, încet. Și îi punea undeva, unde nu le văd. Capul meu este apăsat pe țeavă și nu mă pot întoarce.  Mâinile libere, dar ce pot face în această poziție. Mi-am înfășurat degetele în jurul țevii, strâns strâns.

Nici nu pot țipa, pentru că atunci toată casa va auzi și cineva va suna cu siguranță la poliție. Și nu vreau să fie arestat. Aceasta înseamnă că va trebui să îndur ceea ce va face el. Nu există altă cale de ieșire. Sper să nu doară prea mult.

Mi-am amintit cum brațele mele și corpul meu aproape s-au rupt ultima dată la acel perete din casă. Nu voiam o astfel de repetare, dar nu aveam nicio îndoială că o să mă doară. Acum este așa cum este.

Acest loc este în hotel, cel mai probabil, el nu și-a permis mai mult. Ca să fiu eu de acord și într-adevăr. Dar acum nu se va opri.
Exact răspunsul la aceste gânduri, am auzit sunetul centurii de desfacere.

VÂNDUTĂ MONSTRULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum