Capitolul 19

4.7K 142 8
                                    

Eric

I-am împins fața ca să nu o mai văd. Mi-era teamă că, dacă mă uit, mă voi înmuia, dar acest lucru nu ar trebui permis.

A căzut pe iarbă, iar eu m-am întors și am intrat în casă.

Dacă aș fi beat, ca de obicei în dormitorul meu, nu aș fi văzut cum a mers în parc, poate astăzi buzele ei virgine nu mi-ar fi atins penisul, dar nu m-am îmbătat...

Și nu avea noroc.

În momentul în care am văzut-o în prag, a fost mai ghinionistă decât toți ceilalți. Ghinionistă că sa născut cu aspectele pe care le caut de câțiva ani nenorociți.

Nu zile, ani.

Va trebui să rămână. Cât de mult, îmi va spune imaginația mea bolnavă. Când vă fi împlinită și va înceta să-mi mai solicite din nou și din nou. 

Încă de la prima vedere, am înțeles - că e ea.

Aceste picioare zvelte, sânii plini și înalți, părul care cade în fire ușoare pe umeri ... Și fața asta.
Așteptam o astfel de față de mult timp. Iată-o, în fața mea.

Ușor pură, dar atât de vicioasă în puritatea sa. Îmi promite mult viciu, mult. O vreau.

Această față, acest piept, aceste picioare.

Dar mă țin. În timp ce mă țin. Nu eliberez fiara care trăiește în mine. Un monstru care cere sacrificiu. Un monstru care nu poate fi liniștit de îndată ce o simte foarte aproape victima.

Până acum suntem doar la începutul căii, chiar la început. Nu vreau să stric totul. Acum nu am putut rezista, pentru că de îndată ce o văd, dracul meu de penis începe să-și trăiască propria viață. Nu a mai fost așa ceva înainte.

Înaintea ei erau altele și încercările mele de a o găsi pe cea pe care o doresc erau degeaba.

Iritație eternă, defecțiuni.

Am fost aproape întotdeauna nemulțumit. Ei bine, pentru a termina nu întotdeuna obțin satisfacție.

A termina este - doar a termina.

Furia mea trecea deja orice limită, când nu aveam ceea ce doream. Atacuri nebunești, atacuri asupra slujitoarelor.

Niciuna bună, toate sunt egale. Am încetat deja să observ diferențele.

Cumpărăm una dupa alta. În fiecare săptămana sau chiar zi cumpărăm câte-o fată. Și de fiecare dată când le luam , le aruncam. Și am luat din nou.

Vreau una, este adevărat. Dar una care mă înnebunește. Mă voi apleca, voi cădea la picioarele ei și îi voi săruta degetele.

Si aici...

O singură privire și am înțeles-Ea.

Bine, să vedem cât de departe pot ajunge.

În sufragerie mi-am turnat whisky, am băut dintr-o înghițitură și am tras clopotul.

VÂNDUTĂ MONSTRULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum