LÜTFEN AŞAĞIYI OKUMADAN GEÇMEYİN. ÖNEMLİ!!!
Bazı kişileri karşımıza neden çıkardı? Her birinin bize artı ya da eksi bir katkısı olurdu. Her biri bize bir şey katar ve bir şey alırdı.
Ayaz neden karşıma çıkmıştı, bilmiyordum. Bildiğim tek şey bir sırrı iki kişi bilirse o sırrın sır olmaktan çıkacağıydı.
Sırrım artık güvende değildi. Ayaz'ın bildiği ve benim bildiğim şeyler vardı. Tehlikeli bir oyun oynuyorduk. Tek hatamız bize pahalıya patlardı.
Öyle büyük bir oyun oynuyorduk ki en başta kendimizi kandırmamız gerekiyordu.
"Ne yaptığını biliyorum, Atlas. Ne yapmaya çalıştığını... Çok fazla sır ve çok fazla bedel var. Hepsini tek başına nasıl ödetmeyi düşünürsün?"
Onunda canı yanmıştı. Onunda canı yakılmıştı. O da intikam istiyordu. Onun hakkında çok az şey biliyordum. Ama bildiğim tek şey acı çektiğiydi ve bunun kardeşi ile alakası yoktu.
Başka... Bambaşka bir şey vardı.
" Neyini aldılar senden? "
Diye fısıldadım kulağına. Acı dolu bir gülüş savurdu.
"Bazı şeyleri öğrenmek her zaman iyi olmaz, Atlas."
Dediğinde ondan ayrıldım. Gözlerimi devirip ona baktım.
"Sadece... Sus, Ayaz."
Deyip onu orada bıraktım ve hastaneden çıktım. Tek yapması gereken susmaktı. Kimseye bir şey diyemez ya da kimseden yardım alamazdık.
Oynadığımız oyun boyumuzu aşıyordu ama pes etmek aklımızdan bile geçmiyordu.
Kalbimiz buz tutmuştu. Aklımızda tek kelime dönüyordu. İntikam... Ruhumuz ise çoktan kendini ölümün kollarına teslim etmişti.
Bir şeylerimizi kaybetmiştik. En değerlilerimizi kaybetmiştik.
Biz aslında kendimizi kaybetmiştik.
************
Ateşlerin olduğu eve geldiğim zaman ofladım. Buraya dönmeyi istemiyordum.
"Anka..."
Diye fısıldadım. Gökyüzünde Anka'mın sesi yankılandı. Yüzümde istemsizce bir tebessüm oluştu.
-Ateş'in Kızı... Karanlık sularda yüzüyorsun. Söneceksin.
Zihnime konuşan Anka'mın konması için kolumu kaldırdım. Koluma konan Anka'ma gülümsedim.
"Sen hiç... Okyanusun yandığına şahit oldun mu, Anka?"
-Hayır.
"O zaman sana bunun mümkün olduğunu göstereceğim. Gerekirse kendimi yakacak ama herkesi de kendimle birlikte yakacağım."
*******
Akşam olunca tüm Temsilciler nedense Ateş evinde toplanmıştı. Yine de bir şey demedim. Hepimiz yemek yerken üzerimdeki bakışlara aldırmadım.
Sonunda Deniz boğazını temizleyerek konuştu.
" Bugün hastanede Ayaz'ın yanındayken kriz geçirmişsin."
Onay bekleyen bir cümle değildi. Bariz bir gerçeği ortaya koyuyordu sadece. Yine de onaylama ihtiyacı hissettim.
"Öyle."
Dedim ifadesiz bir sesle.
"Duyguların değişken olduğu için güçlerini kullanmaman gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Elementler Serisi || Ateş'in Kızı / TAMAMLANDI / DÜZENLENECEK
Fantasy#Elementler 1. Sırada #Fantastik 19. Sırada #Aksiyon 35. Sırada *** Karanlık Elementler Serisi 1. Kitap Ateş'in Kızı... Karanlık Elementler Serisi 2. Kitap Su'yun Kızı... *** Karanlık içlerinde dolanırken onu fark etmediler ve çarpışma anı geli...