Buzluk derken bunu kast ettiklerini bilseydim belki daha ılımlı olurdum?
Aslında olmazdım.
"Lanet olsun!"
Diye tısladım. Resmen kasapta gibiydim! Aman Tanrım, ben burada donarım! Kafiyeli oldu.
"Sen de kimsin?"
Dedim köşede oturan çocuğa. Sanki sürekli buradaymış gibi rahattı. Oysa ben donuyordum.
"Burası benim mekanım."
Dedi sinir bozucu bir alaycılıkla. Sinir bozucu bir şekilde güldüm.
"Mekanın sahibi geri geldi.
Bebeleri pistten alalım, alalım."Kendi kendime kıkırdarken çocuk bana gözlerini devirdi. Bana? Bana! Bihter'ine!?
Tamam, kızmayın.
Soğuk kafa yaptı sanırım.
Yere oturup sırrımı duvara dayadım ve dizilerimi kendine çekerek ellerimi ısıtmaya çalıştım.
" Sözde Ateşim! "
Dedim alayla. Çocuk bana bakarak sırıttı.
"Bir ateş üşümez."
Gözlerimi devirdim.
"Demek ki üşüyebiliyormuş."
Dedim alayla. Çocuk bana piç smile yaptı.
"İstersen bana sarılabilirsin."
Gözlerimi devirdim.
"İstersen çıkışta seni Evren'e vereyim. Bak o sana nasıl sarılıyor."
Kendi kendime gülerek başımı iki yana salladım. Ardından çenemi dizlerimin üstüne kurdum. Ama olmuyor böyle! Alttan, üstten, arkadan, sağdan, soldan... Her yerden soğuk geliyor!
"Yanlış anlama öyle biri değilim. Yalnızca..."
Doğru kelimeyi aramak için durdu.
"Soğuk kafa yaptı diyelim."
Az önce benim düşündüğüm şeyi düşünmüş olması beni güldürdü.
"Sorun değil."
Dedikten sonra iyice kendine sardım kollarımı. Tanrım, lütfen donarak ölmeyeyim.
5 soğuk saatten sonra...
Kapı açıldığı zaman bakışlarımı oraya çevirdim. Kapıdan bize şaşkınlıkla bakan Jason, Deniz, toprak çocuk -çaktırmayın adını unuttum-, müdür ve Katy vardı.
"Cezamız bitti sanırım."
Dedi burada tanıştığım çocuk. Adı neydi? Hah! Hatırladım! Ayaz...
Ondan ayrılıp sırıtarak Katy'ye baktım. Beni görmeyi beklediği durum bu değildi.
Ayaz ve et torbaları ile dövüşüyordum. İkimizde terlemiştik. Bizi gördükleri hal ise tam olarak yanlış anlaşılacak bir durumdu. Sanki çokta umrumda.
Altı üstü çelme taktığı zaman düşecekken belimden tutup kendine çekmiş ve ellerim refleks olarak omzuna çıkmıştı.
Hem ısınmıştık hem antrenman yapmıştık hem de zaman daha çabuk geçmişti.
"Çıkabilir miyiz, Müdür Bey?"
Müdür kafası ile onaylarken Ayaz ile buzluktan çıktık. Deniz, Jason ve Karl-yani toprak çocuk daha yeni aklıma geldi- peşimizden geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Elementler Serisi || Ateş'in Kızı / TAMAMLANDI / DÜZENLENECEK
Fantasia#Elementler 1. Sırada #Fantastik 19. Sırada #Aksiyon 35. Sırada *** Karanlık Elementler Serisi 1. Kitap Ateş'in Kızı... Karanlık Elementler Serisi 2. Kitap Su'yun Kızı... *** Karanlık içlerinde dolanırken onu fark etmediler ve çarpışma anı geli...