7. Bölüm : Sorunlardan Kaçmak

3.6K 304 87
                                    

Merhaba, arkadaşlar!

LÜTFEN BUNU OKUYUN.

@uzgun_cicek33 adlı okuyucumuzun doğum günü bugün. Doğum günün kutlu olsun canım. Seni seviyoruz. 💜💜💜19 Aralık'a doğmuş.

Aslında emin olamamıştım. OLİMPOS PRENSESİ mi yoksa ATEŞ'İN KIZI mı senin için daha güzel diye. En sonunda bunda karar kıldım. Umarım doğrusunu seçmişimdir:)

İyi ki doğdun.
İyi ki varsın.

Seni seviyorum, canım arkadaşım.

Keyifli okumalar....

Hayatım boyunca öğretmenler ile ilgili sorunlarım vardı. Onları pek fazla ciddiye alamaz ya da dinlemezdim. Genelde umrumda olmayan bu insan türleri ile balım hep derde girerdi.

Ama doğuştan zeki bir yapım olduğu için sınavlarım yüksek olurdu. Bu da benim avantajımdı.

Ufak bir ego rüzgarında sonra kafamı kaldırıp karşımda dikilen kadına baktım.

"Evet?"

Dedim tek kalım havada. Kadın bana öfkeli bir bakış attı. Bilin bakalım kimin umrunda!?

Tabii ki de benim değil!

Sarı boyları saçları ve lens olduğunu adeta bağıran mavi gözleri vardı. Üzerinde kırmızı bir büstiyer ve neredeyse iç çamaşırını gösterecek olan deri bir şort vardı.

Tam anlamıyla iğrenç bir görüntüydü.

"Dersimde kimse uyuyamaz. Ben uyanıksam sende olacaksın, küçük hanım."

"Hadi ya..."

Dedim alayla.

"Atlas bir kere de sorun çıkarmasan, ölür müsün?"

Dedi Evren imayla. Gözlerimi devirdim.

"Sen de bir kere beni desteklesen, ölür müsün?"

İkimizin çatışmasını hoca böldü.

"Cezalısın, küçük hanım. Doğru müdürün odasına git ve orada bekle."

Omuz silerek kalktım ve kapıya yürüdüm. Kapıyı çarparak çıkarken gözlerimi ovup esnedim. Ne ara içim geçmişti ki?

Müdürüm odasını bilmediğimi fark edip kapıyı çalmadan içeri girdim. Hoca neredeyse gözlerinden ateş çıkaracaktı.

Acaba ben bunu yapabilir miydim?

Düşünsenize böyle vuuuu...

İstemsizce kıkırdarken üzerimdeki tuhaf bakışları es geçerek öfkeden kıpkırmızı kesilen hocaya baktım.

"Müdürün odasını bilmiyorum."

Sınıftakiler gülmemek için kendini kasarken ben hocaya bakıyordum. Ben birine gıcık olmuşsan fena çektirirdim.

Geçmiş olsun, hocacığım.

Karanlık Elementler Serisi || Ateş'in Kızı / TAMAMLANDI / DÜZENLENECEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin