-33- "Mert'e yumruk atmış olabilirim."

66 3 0
                                    

MULTİ HAYAL'İN GİYDİKLERİ İyi okumalar :*

Etraftan birkaç tıkırtı geldi. Takmadan uyumama devam ettim. Biranda sanki üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissettim. Sonra omzum dürtüldü.

"Hayal, hadi uyan tatlım.” Oflayarak kalktım. Boynum ağrıyordu. Arel de ortalıkta görünmüyordu. Biraz önce üzerimden kalktığını hissettiğim yük Arel olmalıydı.

“Günaydın.” Elsem karşımda duruyordu. Birden aklıma kızlar geldi. Sabaha kadar beni beklemiş olamazlardı? Öyle değil mi?

“Benim acilen eve gitmem gerek?” Kaşlarını çattı.

“Arkadaşlarım beni merak etmişlerdir.” Ayağa kalkıp yanaklarından öptüm ve dışarıya çıktım. Kapının önünde Bertan duruyordu. Nerede olduğumu tam olarak bilmediğimden yine ona kalmıştım.

“Beni eve götür.”

“İyice şoförün oldum.”

“Adresi tam olarak bilmediğim sürece olucaksın.”

“Emredersiniz señorita.” Arabaya ilerledi ben de peşinden gittim.

“Gece burada mı kaldın?”

“Evet. Arel’i uyandırma dedin ya.”

“Uyandırma demedim. Hem, uykuya daldığında başının altına yastık koysan fark etmezdi.”

“Uykuya dalana kadar ben de uyumuştum çoktan.” Güldü. Evin önüne gelmiştik.

“Evin adresini sana atarım. Bensiz ne yapacaksın sonra?”

“Sağol ego yığını.”

“Şimdi de ego yığını mı oldum?”

“Zaten öyleydin.”

“Tamam. Öyle olsun.” Hızla geldiği yoldan geri gitti. Telefonuma mesaj gelince elime aldım. Ekranda 28 cevapsız arama, 16 mesaj vardı. Hepsi de kızlardandı.

Kimden: Miraa

Nasıl geçiyor?

Kimden: Miraa

Orada mı kalacaksın?

Kimden: Sucuk

Hayal cevap ver korkmaya başlıyorum.

Kimden: Sucuk

Oraya gelmemizi istemiyorsan cevap ver!

Kimden: Miraa

Hayal orada uyuduğunu varsayıyorum. Bize böyle bir şey söylemedin!

Kimden: Sucuk

Gelene kadar uyumayacağım.

Kimden: Miraa

HAYAL LÜTFEN CEVAP VER!

Kimden: Sucuk

Anne-babana falan da ulaşamıyoruz Hayal, korkutma bizi! Zor tutuyoruz Mert’i cevap ver LÜTFEN!

Kimden: Mert

Hayal neredesin?

Kimden: Mert

Neden kimseye ulaşamıyorum??

Kimden: Mert

HAYAL BENİ DELİRTME!

Kimden: Mert

Oraya gelip keyfini bozmak istemiyorum ama artık gelir misin evine!

Diğer mesajlara bakmadan kapıyı çaldım. Hemen açıldı ve Su sarıldı. Sonra da ayrılıp bağırdı.

Just ImagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin