Birazcık değişiklik yapmak istedim ve bu bölümün bazı kısımları Rüya’nın ağzından. İyi okumalar…
*DAMLA*
“BIRAK BENİ!” Elimden geldiğince kurtulmaya çalışıyordum. Ama bu ahmağın beni bırakacağı yoktu.
“Sakin ol. Sadece seni bir yere götüreceğim.” Merakıma yenilip kendimi ona bıraktım. Gözlerim bağlıydı ama sanki film izliyormuşcasına her şeyi başka bir boyuttan görüyordum. Beni çiçeklerle donatılmış biryere getirip gözümü açtı.
“Sana söyleyeceğim birkaç şey var.”
“Dinliyorum?”
“Sen b…
Rüyamı bölüp üzerime atlayan Rüya’ya baktım. Sırıtıyordu. Mert’in ne diyeceğini çok merak ediyordum ama sonuçta bir rüyaydı. Umursamayıp Rüya’yı gıdıklamaya başladım.
“Damla AHAHAHHAHAHAHH ablaaa! AHaHAHhhHAHahahahah T-tamam YAAAAAAAAAA BRAKAKAKAKAGAAHAHAHAHAHAHAAJAAAAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞA!” Rüya’yı bırakıp gülmeye başladım. Sonra oda güldü. Biz haykıra haykıra gülerken Mert telaşla odaya girdi.
“Nooluyo!”
*RÜYA*
“Nooluyo!” Abimin telaşla içeri girmesine karşılık Damla Abla ile bakışıp daha çok gülmeye başladık. Abim sinsice sırıtıp bize yaklaştı. Bu bakışı biliyorum. Gıdıklicak! Gülmemi durdurup Damla ablayı çığlık atarak banyoya çağırıyordum. Damla abla anlayamadan abim üzerine atladı. Bende kurtarmak amaçlı yanına gitmedim. Kıkırdayarak onları izliyordum. O beni nasıl gıdıkladıysa abim de onu gıdıklasın! Yaşasın kötülük! Nihahahahahhahahahahahahha!
“M m mmmm m m merttttttt aağağağğağağğğğğğğağağaahahhahahağhgğagğahğğhağhğhğağhğağhağağağhğağağağhğhğağhğahğah! Bıfadgşuraakkakakakakkkaaahhahahahahhahahhahhihihiihihihihahihahihahihaihaihaihahiahaiahğaiahğağiağhğahğiağhiağhğhahihğia Bırakkkkk ağağaaüağğğaağağağaiğaiağaiağaiiaihğihğahğahğhğhğhğhihaiaihaihiğghaih” Damla ablanın gülmekten gözünden yaşlar gelmişti. Ben kahkahamı bastırıp kıkırdarken Damla abla birden banyoya koşup kapıyı kilitledi. Abim ise anırmakla meşguldü. Kıkırdadım.
“Sen beni niye kurtarmadın? Tikimin olduğu yeri gıdıkladı!”
“Sen de beni gıdıkladın.”
“İntikam mı yane?”
“Evet. Hihihi.” Gülmeye başladık. Ama kıkırdama tarzı bir gülmeydi.
“Gittimi?”
“Bilmiyorum. Sen çık seni gıdıklamaz.”
“Tamam.” Banyodan çıktım. Odaya bakındım. Yoktu.
“Yok.”
“Emin misin?”
“Evet.”
“Tamam.” Banyodan çıkıp odaya baktı. Olmadığını görünce dolabı açtı.
“Ben de giyinmeye gidiyorum.” Odama gidip pembe tütü, üzerine de beyaz bir t-shirt giyip aşağı indim. Abim filmlerin olduğu dolaba yönelmişti.
“Film mi izlicez?”
“Evet. Benim seçtiğim filmlerden birine karar verin Hay… Damla ablanla.” Sırıtıp beş tane film uzattı. İkisi korku, ikisi komedi, diğeri dramdı. Korku filmlerini hep sevmişimdir. Birtanesini seçip CD Sürücü’ye koydum. Damla abla buz mavisi şort, pembe gömlek, salaş lacivert hırka, lacivert Converse giymişti. Saçı da evde olduğumuzdan topuzdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Imagine
Acak'Hep mutlu ol.' demişlerdi bana. Oysa hayatta hep mutlu olursam hayal kuracak neyim kalırdı ki? YAZAR: Arkadaşlar ilk hikayem olduğundan çok saçma ve rastgele bir kurgusu var uyarılır :d okumayın bence yani