-37- "Beni çok özle olur mu?"

161 1 0
                                    

Geçen bölümde ithaf -ki watty buna itfaf diyor djsök- yapacaktım unuttum sık yerine dık yazan BerfinYldrm a buradan silemlar kldsfj  Arkadaşlar bunlar 6 kişi oldugu içun konuşmaları h: bilmemne falan yapıcam haberiniz ola dklsal H: Hayal, S: Selim, M: Mira, B: Bertan. S ve M dolu olduğundan onları normal isim yazıcam neyse okuyun hadi flkajd

Selim

"Kazandık!" Kızlar bize bakıp sırıttılar. Evet, biz bittik. Bunların akıllarına her türlü şey gelir. Ve bugün bize neler yaptırabileceklerini tahmin bile edemiyorum. Diğerlerine baktım. Sanırım onlar da benim gibi düşünüyorlardı.

"Salak salak bakınmayın. Hadi çıkalım daha yapacak çok işimiz var." Hızla kendi ayakkabımı giyip  Su'yun yanına gittim.

"Bitanem. Canım. Bebeğim."

"Vıcıklaşma." Güldüm.

"Tamam. Bana acırsın dimi?"

"Bilmem." Sırıttığını görebiliyordum. Aslında hayatta birine yalvarmazdım ama yapacakları şeylerden acayip korkuyorum ne yapabilirim?

"Acırsın." Daha çok soru sorar gibi çıkmıştı sesim. Bunu yaptığıma inanamıyorum.

"Bilmiyorum dedim Selim. Hazırlan da gidelim." Elimdeki ayakkabıları girişteki yerlerine bıraktıktan sonra diğerlerinin yanına gittim ve bowling alanından çıktık.

H: "Bugün için planınız neydi?"

Mert: "Çok özel birşey yoktu aslında sinema bovling lunapark falan." Yalan. O kadar ince detaylı planlar yapmıştı ki.

M: "Tamam o zaman. İlk olarak yemek yiyelim mi?" Hepimiz kabul edince herkes farklı yerlerden yemek alıp bir masada toplandık. Kızlar fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı.

S: "Ne konuşuyorsunuz?" Hepsi hemen durup yemeklerine döndüler ve aynı anda 'Hiiç.' dediler. Kesin plan yapıyorlardı. Hadi hayırlısı.

HAYAL

S: "Ne konuşuyorsunuz?" Hızla önüme dönüp birşeyler mırıldandım. Hala hiçbirimizin aklına birşey gelmemişti. Neden böyle bir iddiaya girdik ki? Kızlarla olabildiğince yavaş bir şekilde yemek yerken telefonuma mesaj gelmişti.

Su: 'Hala aklınızda birşey yok mu?'

M: 'Ya sus Su. Tamam cümle saçma oldu konumuz bu değil. Bizi sen gaza getirdin bizden fazla düşünmen lazım.'

Su: 'Öyle mi Mira?'

M: 'Öyle.'

Su: 'Tm.'

M: 'Tşk.'

Su: 'Öd.'  Kendimi tutamadan seslice bir kahkaha attım. Bunlar çok tatlı ama.

H: 'KLADJASJDJA anırdım.'

M: 'Duyduk Hayal yanımızdasın.'

Su: 'Evet.'

Su: 'OHA AKLIMA BİRŞEY GELDİ'  Oh be sonunda!

M: 'Ne?'

Su: 'YA CAPS LOCKU KAPAYAMIYORUM DURUN.'  Su'yun elinden telefonu alıp caps locku kapatıp geri verdim. Yukarıdaki Sucuk yazıyor... İşareti birsüre gitmeyince yemeğimi yemeye geri döndüm. Erkekler merakla bizleri izliyordu. Elimdeki telefon titredi ve ses çıkardı. Merakla açtığımda gelen mesaj Su'dan değil Mert'tendi.

'Kiminle konuşuyorsun?'

'Sana ne?'

'Cevap verir misin?'

Just ImagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin