Ben Melodi. 16 yaşındayım. Annem müzik öğretmeni ve babam da beden eğitimi öğretmeni. İsmimi annem koymuş zaten tahmin etmişsinizdir. Daha normal bir ismim olsun isterdim veya ikinci bir ismim olsun isterdim ama yok. Beden eğitimi dersim en kötü derslerimden biri. Bir keresinde tenis oynamaya çalıştığımda topa vuracağıma raketle kafama vurdum. Bu kadar salak bir insanım işte. Babam bana voleybol oynamayı öğretirsen defalarca kez kafama top yedim. Hastaneye gittiğim oldu. Babam benden umudu kesti. Ama çok kafa adamdır. Her hafta babamla midye dolma keyfisi yaparız. Müzik dersinde hep sessiz kalmışımdır. Annem zorla bana şarkı söylettirir ama sadece ikimiz varken. Ondan başka kimse sesimi duymadı. Duymasına da gerek yok çünkü niye işsiz gibi sahneye çıkıp kendimi rezil edeyim ki??? Saçmalık! Sahne korkum var ama rezil olacağımı düşünüyorum veya şarkı sözlerini unutacağımı düşünüyorum. O nedenle sahneye hiç çıkmamak çok daha mantıklı geliyor. Annemin sesi çok güzeldir. Sertab Erener'e benzer sesi. Huzur veren ve büyüleyici bir sesi var annemin. Eve geldiği gibi piyanonun başına geçer ve şarkı söyler. O piyanoya en küçük bir dokunuşu bile müthiştir. Her gün onu hayran hayran izlerim. Salonda piyano var, terasta ise basketbol potası. Ve hiçbiri ile ilgilenmiyorum hepsi annem ve babam için. Ama benimle aynı okulda değiller. Annem ortaokulda babam ise ilkokulda ders veriyor. Bu konuda şanslıyım. Benim yaptığım çok az şey var onlara göre. Ben ya odamda müzik dinlerim ya da en yakın arkadaşım Nefes ile telefonda saatlerce konuşurum. Nefes'in ikinci ismi Cem ama ona Cem diye seslendiğimizde kızıyor. Ismini seviyor işte. Ortaokuldan beri arkadaşım Nefes. Aynı liseyi kazanınca havalara uçmuştuk. İlk başta sadece ikimiz geziyorduk. Ama sonra Güneş ve Deniz ile tanıştık. Çok tatlı kızlar. Nefes hep bizi abimiz gibi korudu. Ama tabi ki bana daha yakın. Nefes benim sırdaşım. 5 senedir tanıyınca böyle oluyor. Telefonum çalıyordu. Nefes arıyordu ve hemen açtım. "Melodi aşağıdaki kafeye gel." dedi ve kapattı. Hemen anneme bağırdım. " Annecim ben Nefes ile aşağıdaki kafede buluşmaya gidiyorum!" diye bağırdım. Annem de "Tamam kızım akşama brüksel lahanası var çabuk gel!" diye bağırdı. "Şeyy annem Deniz mesaj atmış akşama pijama partisi varmış. Onlarda yemek durumundayım. Seni seviyorum!" diye bağırıp dışarı çıktım. Ve sırıtarak Deniz'e mesaj attım. "Bu akşam sizdeyim kanka ben gelmeden midye dolma söylersin herhalde. Öptüm seni! " diye mesaj attım ve koşarak kafeye uçtum. Nefes bir masaya oturmuş beni bekliyordu. Gergindi. Telefondaki sesinden belliydi. Hemen karşısına oturdum. "Karşimm noldu aşık mı oldun?? Ne bu tip??"dedim o da "Melodi sana bir şey söyleyeceğim." dedi bende "Tamam söyle." dedim Nefes derin bir nefes aldı(asdasdasdas) ve "Sana yalvarsam sahneye çıkıp şarkı söyler misin?" dedi . Ağzım açık ona bakıyordum. "Ne alaka hem tabikide hayır!" dedim o da " Kanka lütfen. Bak bu havalı pislikler grubu yetenek yarışmasına katılıyormuş. Müzik grubu ile. Geldiler siz bu sene de katılmıyorsunuz. Ezikler daha bir grupları bile yok falan dediler. Bende nereden biliyorsun tabiki de grubumuz var dedim. Bulut diye bir çocuk gelecekmiş gruplarına. Grubun solisti olacakmış. Ben gitar çalıcam, Güneş piyano çalacak, Deniz keman çalacak sende solist olacaksın. Kızlarla konuştum kabul ettiler. Şimdi de seninle konuşuyorum. Kanka kabul et onlara ezik olmadığımızı göstermeliyiz." dedi bende sinirle "Hayır Nefes! Şuna bak ya solist olmuşum haberim yok!" dedim sinirle. O da "Kanka daha bugün belli oldu zaten. Bulut denen şu çocuğa gıcık kaptım. Şimdiden tüm kızlar çocuk için ölecek durumda. Bu havalılar grubuna gelince grup iyice havalandı. Biz de grubu yaparsak ezik olmadığımızı kanıtlayabiliriz. Ve sesinin güzel olduğuna inanıyorum. Kanka nolur!" dedi. Açıkçası işin içinde sahne girince korkuyordum. Ama havalılar grubundan nefret ederdim. "Tamam peki ama biliyorsun sahne korkum var sen yinede bana pek güvenme." dedim o da kahkaha attı. "Melodi sana güvenmemem mümkün değil sen bir şey söylemişsen onun sonuna kadar arkasında durursun." dedi bende "Saol canım ya ." dedim. O da bana gülümsedi ve Nefes derin bir nefes verdi. Asdasdasdasdas. "Önündeki de ne?" dedim o da "Kahve daha yeni aldım da soğumasını bekliyorum." dedi bende "Benim gitmem gerek Deniz ile buluşucam." dedim ve ayağa kalktım o da "Yaa Melodi çok saol. Bitanesin kanka ya." dedi bende "Önemli değil kanka ." dedim ve kahveyi önünden alıp kapıya kaçmaya başladım. Şok olmuş bana bakıyordu. "Kanka sen artık hesabı ödersin. Kahve için de saol!" dedim ve koşmaya başladım. "Sen öldün Melodi!" diye bağırdı arkamdan. Bende kahkaha attım ve "Boşuna nefesini tüketme Nefes!" diye bağırıp koşmaya devam ettim...
Selam yeni kitap. Mrv789 canım senin için ilk bölüm. Umarım beğenmişsinizdir. Bölümler işsiz gibi çabuk gelmeyecek. Beğenirseniz kitabı daha çabuk gelir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum sefgilerrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
Teen FictionSesi çok güzel olan bir kişinin yeteneğini o kişinin korkusu ve heyecanı etkiler mi??? Aslında bu heyecan ve korkunun miktarına bağlı. Melodi arkadaşları için bu korkusunu yenebilecek mi? Korkusunu yenmeye çalışırken bir insan nefret ettiği rakibine...