Sabah kalktığımda öyle deli yatmıştım ki ayağım Deniz'in kafasındaydı. Pis pis sırıttım. Ayağımı suratına değdirip tokat atmaya çalışıyordum ama nafile uyanmıyordu. Ayağımı burnuna sokmaya çalıştım. Homurdanıp ters tarafa dönünce örtüyü iyice örtüp bu aptal haline sırıttım. Salona gittim ve Bulut ayakta biriyle konuşuyordu. Geldiğimi fark etmemişti. Oha bir dakika yuh ya telefonumu salonda unutmuşum!!! Ve şuan benin telefonumla konuşuyor. "Bana bak birdaha bu telefonu aramayacaksın ve buraya falan gelmiyorsun!" diye kükredi Bulut. "Melodi o değil anladın mı beni o öldü Yiğit! " diye kükredi yeniden. Off bu Yiğit beni her gün arıyordu ve yine aramıştı. Ona cevap vermiyordum. Ama Bulut görünce aradığını yanlış anladı herhalde. "Geberticem ulan seni! Gelmiyorsun buraya Yiğit! " dedi sinirle. Biranda Bulut arkasına döndü ve beni gördü. Çok sinirliydi. "Onu sevmiyorsun Melodi benim." dedi ve telefonu suratına kapattı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun Melodi! Seni uyardım ve onu sevmediğimi biliyorsun. Birde benim yokluğumda onunla görüşmüşsün!" diye kükredi. Deniz ve Nefes aynı anda "Noluyoğr beğ!" diye uyuşuk uyuşuk dışarı çıktılar. Gözlerim dolmuştu. Tamam Bulut yokken görüşmüştük ama ben onu sevmiyordum ve aramalarına da cevap vermiyordum. "Bilmeliydim Melodi. Benim yokluğumda hemen Yiğit'in yanına gideceğini bilmeliydim!" diye bağırdı. Sinirlenmiştim gerçekten çok kırılmıştım da biranda elimdeki bardak yere düştü. Ve biranda etraf bulanıklaştı. Bulut hala çok sinirliydi. Deniz çığlık attı ve kolumdan tuttu. Boşça Bulut'a bakıyordum. Tokat atmayacaktım ona. Normalde şuan onu gebertmiştim ama acım sinirimden daha ağırdı. Gözyaşlarım yanaklarımdan boşalıyorlardı. Nefes belimden tuttu ve beni koltuğa götürmeye çalıştı. İkisini de ittim ve kapıya koştum. Deniz ve Nefes bana engel olmaya çalışıyorlardı ama ben hiçbirini dikkate almıyordum. Son bir kez Bulut 'a baktım. Biranda gözleri endişeye büründü sinirliydi ama hala. "Melodi!" diye bağırdı. Kapıdan hızla çıkıp koşmaya başladım. Aynı zamanda ağlıyordum. Bulut da arkamdan koşuyordu ama çok hızlıydım. Deniz ve Nefes de arkamızdalardı. Onlar da bağırıyorlardı bana. Karşıdan karşıya geçiyordum ki birden Deniz'in çığlığını duydum ve arkama dönüyordum ki korna sesi duydum ve arkama dönemeden etraf karardı...
Burada kesiceğim çünkü diğer bölüme istediğim kadar vote gelmedi ve uykum vağr. Bunu fragman gibi algılayın. Diğer bölüm devamı olucak 26.bölümün. Yorum ve vote yapın lütfen 8 vote geçsin devamı gelecek seviyorum hepinizi sefgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
Teen FictionSesi çok güzel olan bir kişinin yeteneğini o kişinin korkusu ve heyecanı etkiler mi??? Aslında bu heyecan ve korkunun miktarına bağlı. Melodi arkadaşları için bu korkusunu yenebilecek mi? Korkusunu yenmeye çalışırken bir insan nefret ettiği rakibine...