Multide MelBul var jdjdj Melodi ve Bulut arkadaşlar jdjdjd Şimdi multideki müziği açın.
Deniz'in ağzından
Nefes ile deli gibi bağırıyorduk. Melodi durmadan hızlı bir şekilde koşuyordu. Bulut,ben ve Nefes arkasından bağırıp koşuyorduk. Bulut hepimizden hızlı olduğu için öndeydi ve Melodi'ye yakındı. Nefes de çok hızlıydı ama benide çekiştiriyordu. Melodi karşıdan karşıya geçmek için hızla yola atıldı ve arkasında son hızla gelen araba gözüme çarptı. Biranda ağzımdan koca bir çığlık döküldü. Melodi tam arkasına dönmeye yeltenecekken onu kurtarabilirim düşüncesi ile hızımı arttırıyordum ki biranda bir çarpma sesi geldi. İstemsizce tekrar çığlık attım ve gözlerimi yumdum. Bunlar kabustu. Olmamıştı. Nefes birden haykırdı "Melodi!" diye. Melodi'ye çarpan araba hızla oradan uzaklaştı. Bulut'a baktığımda Melodi'nin yanına varmış Melodi'nin başında öylece bekliyordu. Nefes Melodi'nin yanına çöktü. "Uyansana mal!" diye dürttü onu aynı zamanda ağlıyordu. "Uyan gerizekalı!" dedi. Hemen telefonumu çıkardım ve ambulansı aradım. "A a alo." dedim ve hemen yeri tarif edip telefonu kapattım. Bulut'un gözünden bir damla yaş düştü. Ben zaten ağlıyordum. Telefonum çalmaya başladı ve Güneş'in aradığını gördüm uzun zamandır konuşmamıştık. Telefonu açtım hemen "Alo." dedim ağlamaklı sesimle. "Alo Deniz ben Melodi'ye ulaşamıyorum. Bir sorun mu var? Sesin neden bukadar kötü geliyor?" dedi. "Melodi'ye araba çarptı Güneş. " dedim ağlayarak. Hıçkırıyordum. "Ne!?!?!?" diye çığlık attı. Ona yeri söyledim ve telefonu kapadım. Melodi'ye yaklaşamıyordum. Baya etkilenirdim böyle şeylerden sadece spor ayakkabılarını görüyordum. Zaten Nefes ve Bulut onu yeterince kapatıyordu. Ona bakacak cesaretim yoktu. Eğer yanına gidersem kendimi salardım. Güçlü durmam gerekiyordu. Ağlamadan duramıyordum. Bulut da benim gibiydi sadece ağlıyordu öylece ve küfrediyordu. Nefes ise Melodi'nin karnına koymuş kafasını elini tutmuş ismini sayıklıyordu. En kötü o gözüküyordu. Ona sarılıp geçecek demek istiyordum ama olmuyordu. Ambulansın sesini duyduğumda şükürler olsun diyerek kendime gelmeye çalıştım....
Nefes 'ten devam
O arabanın ona çarptığı an sanki nefesim kesilmişti. Bedeninin yere düşmesi aklımdan çıkmıyordu. O ifadesiz donuk ve baygın suratı. Karnında ve bacaklarındaki morluklar ve yaralar dışında çok şükür bir şeyi yoktu. Karnında küçük bir dikiş vardı ve iki gün hastanede kalacaktı. Ben,Bulut ,Deniz,Güneş hepimiz uyandığında çok sevinmiştik. Ama bir sorun vardı. Melodi konuşmuyordu sadece boş boş bakıyordu. Kazanın arkasından psikolojik olarak böyle yapmasının normal olduğunu söylediler. Onu özlüyordum. Bulut ondan özür dilemişti. Melodi konuşmamış ve sadece ağlamıştı. Deniz ve Güneş de hiç bir şey yapamamışlardı. Melodi'nin yanına gittim ve yatakta oturmuş karşıya boşça bakıyordu. Yanına oturup elimi eline koydum. "Seni özledim sis." dedim. Başını bana çevirdi ve öylece baktı. "Kay kız azcık. Yayılmış yatmişsın." dedim ve o da kaydı. Yanına oturdum ve kolumu omzuna attım. "Konuş artık. Kaç gündür o kadar acı çekiyorum ki. O yere düşmen falan hepsi şimdi konuşmaman. Melodi acı çekiyorum. Sana ihtiyacım var. Sisimi kaybedemem. Bu sen değilsin konuş benimle." dedim. "Seni özlüyorum konuş benimle."dedim. Ve gözümden bir damla yaş düştü. Ona baktığımda o da ağlıyordu. Ona sarıldım sıkı sıkı o da bana. "Sen güçlüsün." dedim. Hıçkırarak ağlamaya başladı. "Resmen bana sürtük dedi tamam mı! Ben bunu kaldıramazdım Nefes!" diye bağırdı. Konuştuğu için çok mutluydum. Yanağından sulu sulu öptüm. "Aferin böyle konuş işte. "dedim. Ağlamaya devam etti. "Şş sen dinlen biraz bende sana soda getireyim. Ama sende uyu." dedim ve alnını öpüp oradan kalktım. Kapıyı açtığımda "Saol bro. Iyi ki varsın." dedi ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve "Sende öyle sis." dedim ve soda almaya indim. Hemen aşağıdan soda aldım ve Melodi'nin yanına çıktım kapısını açtığımda Melodi'nin yanı başında biri vardı. Melodi ise uyuyordu. Kapıyı biraz açmıştım ama başında oturan kişi fark etmemişti. Bedeni bana ters döndüğü için kim olduğunu anlayamıyordum. "Beni sevmeliydin." dedi. Bu ses tanıdıktı. Melodi'nin saçlarını okşuyordu. "Sana zarar vermek istemezdim ama beni seçmedin. Bulut'u seçtin ve bende madem sen Bulut ilesin ozaman Bulut'un sevdiği kişiyi yok etmek lazım diye düşündüm. " dedi. Ağzım o şeklini aldı. Birinden şüpheleniyordum ama nolur o olmasın bu imkansız diye dua ediyordum. "Keşke sana çarptığımda ölseydin Melodi."dedi ve "Daha farklı yöntemlere başvurmam gerekecek." dedi ve biranda elimdeki soda şişesi yere düştü. "Aaa Nefes de aramıza katıldığına göre başlayalım mı?" diye sırrıttı....
Evet yeni bölüm. Sınır 10 vote. Yorum yapmayan ve vote yapmayan de konuşmasın hıh. Sizleri seviyorum sefgiler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
Teen FictionSesi çok güzel olan bir kişinin yeteneğini o kişinin korkusu ve heyecanı etkiler mi??? Aslında bu heyecan ve korkunun miktarına bağlı. Melodi arkadaşları için bu korkusunu yenebilecek mi? Korkusunu yenmeye çalışırken bir insan nefret ettiği rakibine...