2.bölüm

325 32 8
                                    

Deniz'in evine gittim. Hemen bana kapıyı açtı. "Sen hayırdır Melodi?" dedi ve kaşlarını çattı. Hemen içeri girdim. "Annen ve baban yok mu?" dedim o da "Kanka onlar akrabamızın düğününe gittiler. Yarın sabah erkenden gelecekler." dedi. Bende direk Deniz'in yatağına atladım. "Kanka kalk!" diye vurmaya başladı. "Tamam sakinim. Evet kanka noldu??" dedim sakin kalmaya çalışarak. O da merakla "Nefes nasılmış?" dedi. İlk önce bir şaşırdım. Sonra "İyi işte nefes alıp veriyor. Nasıl olsun?" dedim ve kahkaha attım. Bana kaşlarını çattı. "Melodi adam gibi cevap ver işte." dedi bende "Ama ben adam değilim ki." dedim o da kaşlarını iyice çattı. "İyi işte benimle grup meselesini konuştu. De sen niye sordun ki?" dedim o da gözlerini kaçırdı. "Y-yok yani arkadaşım sonuçta. Merak ettim. " dedi. Kekelemişti. Deniz kekelemezdi. Bir şey var ama bende Melodi isem Deniz'in sorununu bulacağım. Aç değildim o yüzden tekrar yattım ve gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda Deniz yanıma yatmış uyuyordu ve sabah olmuştu. Bu nasıl bir dünya ya! Şekerleme yapayım derken sabaha kadar uyuyorum. Yatakta zıplayarak başladım. "Deniz kalk kanka !!!" diye zıplayarak devam ettim. O da korkuyla "Noldu yaa?" diye kalktı. "Bugün Pazartesi ve okul var. İkinci dönemin ilk gününden geç kalamayız ! Sen hemen üniformanı giy ben uçarak eve gidip hazırlanıyorum. Bizim evin önüne gel hazır olunca !" diye bağırdım ve koşmaya başladım. Uçtuğumu falan sandım. Ama eve geldim. Annem ve babam okullarına gitmişlerdi. Yoklardı. Hemen üniformamı giydim. Saçlarımı topuz yaptım. Ve çantamı da alıp evden hemen çıktım. Deniz evin önünde bekliyordu. Hemen yanına gittim ve sohbet ede ede dolmuşa bindik. Hemen okula vardık. Ama derse 5 dakika geç kalmıştık. Hemen sınıfımıza uçtuk. Soluk soluğa sınıfa girdik. Nefes ikimize sırıtıyordu. Yanına Güneş oturmuştu. Sınıf aynıydı. Bulut denen çocuğu aradı gözlerim ama yoktu. Ya da ben şuan göremiyordum. Edebiyat hocası "Kızlar geç kaldığınız için bugünlük bir şey demiyorum. Ama çift kişilik yer kalmadı. O nedenle Melodi sen Bulut'un yanına geç. Denizcim sende Mert'in yanına git." dedi. En arka sırada tek oturan bir çocuk vardı. Gözüm uzağı görmüyordu. O yüzden çocuğun yanına yavaşça oturdum. Ama çocuğa bakmaya cesaretimiz yoktu. Hala yüzünü tam görememiştim. Ama parfümü güzel kokuyordu. Sanki bana bakıyor gibi hissediyordum. Çocuğa döndüm ve kendime engel olamadım "Oha!" dedim ve ağzımı ellerimle hemen kapattım. Gülümsedi. Gamzesi var ne tatlı. Ama o rakip. Düşman ,pislik ve tatlı yani çirkin rakip. "Melodi bana tahtadaki şiiri okur musun?" dedi hoca. Bende "Efendim?" dedim. O da "Bakın işte dinlemiyor. Melodi dersi dinle."dedi. Bende kızardım. Çocuğa baktım hala bana bakıyordu. Masmavi gözleri vardı. Bulut ismi baya yakışıyordu ona. Siyah saçları mavi gözleri. Kağıt çıkardı ve bir şeyler yazmaya başladı. Kağıdı bana uzattı. "Bence dersi dinlemelisin. Bana bakmaktan edebiyat dersinden kalacaksın. Ayrıca ismin gerçekten Melodi mi?" yazmıştı. Aa gıcık ,sinir ,öküz hemen kağıdın altına sinirle "Gayet de dersi dinliyorum. Sana baktığımda da ne kadar itici ve iğrenç biri olduğunu düşündüm. Buarada sanane benim ismimden?" yazıp ona verdim kağıdı. Ve zil sesi duyuldu. Hemen kantine koştum. Kahve aldım. Ses tellerimi yumuşatıyordu. Sınıfa yürümeye başladım. Yanıma Nefes geldi. "Naber ?" dedi bende "İyiyim." dedim o da "İnsan bir senden naber der. Ve şuan kahveni bana vermen gerek. Kahvemi içtiğini unutmadım." dedi bende "Kahvemi alırsan grup işi olmaz." dedim o da hemen sustu ve yanımda kuzu kuzu yürümeye başladı. Biranda ayağım takıldı ve kahvem döküldü. "Ayy ben çok özür dilerim!" diye bağırdım ve kaşları çatık Bulut ile karşılaştım. "Dikkat etsene yaa! Azıcık önüne baksan ölür müsün!" diye bağırdı. Bende sinirle "Evet ölürüm oldu mu!" dedim o da "Bak kızım bana cevap verme!" dedi sinirle bende "Bana napacağımı söyleyemezsin gerizekalı!" dedim o da " Ne dedin sen?" dedi bende "Gerizekalı dedim oldu mu?" dedim o da "Görüşücez seninle Melodi hanım!" dedi ve sinirle yürümeye başladı. Bende sinirlendim. "Görüşürüz Parçalı Bulutlu!" diye bağırdım. O benim ismimle dalga geçsin Melodi sussun. Hee hee oldu. Oradan Nefes "Kim kimle görüşüyor yaa?" dedi saf saf. Bende "Sen nefes alma yaa Nefes!" diye bağırdım ve yürümeye başladım...

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin