8.bölüm

183 23 11
                                    

Hafta sonu ne çabuk geçmişti yine sıkıcı okul başlamıştı. Deniz ve Nefes sinemaya gittiler ve dün akşam da akşam yemeğine gittiler. Bugün de öğle yemeğinde okulun bahçesinde ikisi tost yiyeceklermiş. Tabiki biz gelemeyiz. Çünkü ikisi. Deniz dün gece yarısı telefon etti ve ne konuştuklarını hepsini teker teker anlattı. Hemde gece yarısı. Yalnız başıma evden dışarı çıktım. Anneme mesaj atmayı da unutmadım. Sonra dolmuşa bindim. Ve Bulut ayakta bekliyordu. Kulağında kulaklık vardı. Şuan onun bana yaptığı gibi kulaklığını kulağıma takmak istiyordum. Ama ondan uzak durmalıydım. O benim düşmanımdı. Ve gözlerim onun mavi gözleri ile buluştu.  Boş boş bakıyordu. Öküz işte okadar özür diledik hala boş boş bak sen. Gerçi böyle daha iyi ikimizde birbirimize soğuk davranıyoruz. Hemen kafamı başka yöne çevirdim. Hızla dolmuştan indim. Herkes kimsenin koluna çarpamaz. Asdasdasdas. Tamam sustum. Zaten kimse kimsenin koluna çarpmadı. Sınıfa geçtim ve sırama oturdum. Nefes ve Deniz yanyana oturmuş gülerek bir şey konuşuyorlardı. Eksik bir şey vardı. Bir dakika yaa Güneş!!! Sınıfta Mert yoktu ve Güneş yoktu. Ama Güneş ve Mert yani. Birbirleri ile hiç konuşmamış iki insan. Hani çok alakasız ama kesinlikle okuldan sonra Güneş'in evine uğrayacaktım. Bulut yanımda uyuyordu. Bu çocuktaki cesareti anlamıyorum. Nasıl sırada uyuyabiliyor??? Öğretmenin gözü önünde birde!!!Edebiyat hocası sinirle sınıfa girdi. Gözlerini bizim sıraya dikti. Ee tabi herkes ayağa kalkmış bu öküz uyuyor. Birazdan parçalı bulutlu olacak da neyse. Yavaşça dürttüm onu. "Selami hoca geldi kalk artık sana bakıyor. " dedim fısıltı ile. Ama yook duymadı beyefendi bende. "Hocam başka seçenek yok!"dedim. Selami hocayı severdim. Kafa adamdı. Severdi beni. O da sırıttı ve başını salladı. "Vallaha benden günah gitti!" diye bağırdım ve su şişemi çantamdan hemen aldım ve Bulut'un üstüne suyu boşalttım. Bulut hızla yerinden fırladı herkes kahkaha atmaya başladı.  Hoca da gülmeye başladı. Bulut sinirle bana bakıyordu. Offf şişe bende kalmıştı tabi. "Ee Bulut bey bugün yağmurlusun bakıyorum. Benim dersimde uyumak yok. Birdaha unutma." dedi ve göz kırptı hoca. Bulut sırılsıklam olmuştu. Kızgınlık ile sınıfa bakıyordu.  Sonra hızla sınıftan çıkmak için çantasını topladı ve kulağıma fısıldadı. "Seninle görüşücez Melodi. Artık fazla olmaya başladın. " dedi ürpermiştim. Ama ona alayla baktım. Daha da sinirlendi ve sınıftan hızlıca çıktı. Ders çok normal geçti.  Diğer ders beden dersiydi. Ama midem bulanıyordu o nedenle bugünkü dersten yırtmıştım. Sınıfta müzik dinleyecektim. Deniz gitmeden "İyi bak kendine iki ders sonra gelicem."dedi ve gülümsedi bende başımı salladım. Tam kapıdan çıkıyordu ki Nefes ile çarpıştılar. Gülmeye başladım Nefes onu tuttu ve yanağına öpücük kondurdu. Oha Deniz kızardı. Nefes de sırıttı. Bende ağzım açık onları izledim. Deniz bir şey söylemedi gülümsedi ve gitti. Nefes de sınıfa girdi ve çantasını aldı. Sonra bana baktı. "Haydi bayss hortlak!" dedi ve koşarak sınıftan çıktı.  Bana hortlak demişti. İşte şimdi bittun Nefes!! Şimdi nefes almayı bırakma vakti geldi Nefes. Arkasından bağırdım "Seninle görüşecezz nefes alan Nefes hayvanı! !!" diye bağırdım.  Koridordakiler dediğime gülmeye başladı.  Nefes kaşlarını çattı.  Bende zafer gülümsemesi ile sınıfın kapısını kapadım ve kulaklıklarımı taktım.  Sınıfın penceresinin yanına gittim ve müzik dinleyerek dışarıyı izlemeye başladım. "Savaş dövüş bunlar hep bize zararr..."diye şarkıyı mırıldanıyordum. O sırada biri kolumdan aşırı sert biçimde tuttu ve beni duvara yapıştırdı. Bulut üstünü değiştirmişti. "Senin benimle sorunun ne??!!"dedi sinirle. Bende "Benim seninle sorunum yok!" dedim sinirle. O da "Neden üstüme sınıfın önünde su döktün?" dedi bende "Hoca yapmamı istedi." dedim ve omuz silktim. O da sinirle "Ozaman hoca dökerdi suyu!" diye bağırdı. Ona boş boş baktım. Hızla su şişesini aldı ve üstüme boşalttı bende oradan Deniz'jn şişesini alıp ona boşalttım. Sinirle beni tekrar duvara yapıştırdı. Ikimizde sırılsıklam nefret ediyorduk birbirimizden. "Canımı yakıyorsun." diye tısladım gözlerinin içine bakarak. O da kolumu sıkan kolunu gevşetti. Sonra gözleri biranda dudağıma kaydı. Kızardığımdan eminim. Dudağımı kemirdim. Hep stres olduğumda bunu yapardım o da hala dudağıma bakıyordu. Baya yakındık ki biranda kapı açıldı ve gördüğümüz kişi ile şok olduk. En azından Nefes yüzünden nefes almayı kesmeyecektim.asdasdasdas ama karşımda şaşkınlıkla bize bakan Selami hoca vardı. İşte şimdi bittik...
Evett yeni bölüm. Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen vote ve yorum yapın. Sınır 6 vote olsun bu bölüm için. Çünkü gerçekten çok fazla emek veriyorum. Yazmak Icin buradan güzel yorumların her biri için tüm okuyanlara ve destekleyenlere sonsuz teşekkürler sizi çok seviyorum♡♡♡ Sefgilerr...

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin