Nefes kızgın kızgın bana bakıyordu. Hemen Bulut'a yumruk attı. Bende kahkaha attım. Sonra hemen ağzımı kapadım. Napıyordum ben yaa. Bulut hiç gecikmedi ve Nefes'in yüzüne iki yumruk geçirdi. Çığlık attım ve ikisi de ayrıldı." Seçimini en yakın arkadaşlarından yana değil de seni aşağılayanlardan yana kullanıyorsun ya aferin sana!" diye bağırdı. "Hiçbir şeyi bilmiyorsun Nefes!" diye bağırdım o da burnundaki kanı sildi ve "Senin sesini duymak istemiyorum. O yüzden sus!" dedi ve hızla gitti. En yakın arkadaşımı kaybetmiştim rakibime sarıldım diye. Ağlamaya başladım. Bulut sırtımı sıvazladı. "Boşver üzülmene değmez. " dedi ve boş boş yüzüme baktı. Nasıl bukadar duygusuz olabiliyor ki???!! " Dokunma bana. O değmez dediğin kişi benim kardeşim hatta bazen abim. Sırdaşım o benim be!" dedim o da öylece bakmaya devam etti. Sonra Nefes'e vurduğu için bende ona bir tane vurdum ve Deniz'i aradım. "Deno Nefes herhalde nefes almayı kesti. Sırf Bulut'a sarıldım diye kızdı ve yazıklar olsun falan dedi." dedim sinirle o da "Bulut ile sarıldınız mı??? Ov may goş!" diye bağırdı bende "Deniz kanka Nefes diyorum kavga ettik yani diyorum sen hala sarıldınız mı diyorsun. Ne var yani siz her gün Nefes ile sarılmıyorsunuz sanki! " diye bağırdım. Sonra bir süre sessizlik oldu. "Bir dakika yaa yani sen Bulut'u benim Nefes'i gördüğüm gibi mi görüyorsun!!! Ohaa kankaa ciddi misin??? Ayyy çok müthiş. "diye bağırdı bende "Saçmalama ne alakası var o benim düşmanım bak sinirleniyorum. Hadi bay bay iki dakikaya sizdeyim." dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Ben onun gibi bir öküzü seveceğime ayıcığımı severim daha iyi. Denizlere gittim ve kanepeye oturdum. Hemen bana gülümsedi ve "Sana iyi gelecek şeyi biliyorum." dedi bende ona boş boş baktım. Hemen kalktı ve iki dakika sonra elinde nutella ile döndü iki kaşık vardı. Ikimizde yemeye başladık. Sessizdik. Kapı çaldı hemen kapıya koştum ve karşımda elinde çiçek ile Nefes vardı. Beni görünce kaşlarını çattı bende aynı şeyi yaptım ona kızgındım çünkü bana güvenmemişti. "Deniz nerede?" dedi soğukça ve Deniz arkamdan "Buradayım." diye seslendi ve yanıma geldi. "Dün için özür dilerim. Ama işim olmasa seni yalnız bırakmazdım. Deniz lütfen affet beni." dedi ve çiçekleri denoya uzattı. Gülümsemeye başladım. Deniz'in de yüzünde küçük bir gülümseme oluştu ama sonra hemen bana baktı ve "Seni tek bir şartla affederim."dedi Nefes ise merakla ona bakıyordu. "Melodi suçsuzken onu suçladın ve ona güvenmedin. O nedenle ondan özür dilemeni istiyorum." dedi. Nefes hatasını anlamış gibiydi. "Özür dilerim Melodi ben yanlış anladım. Özür dilerim." dedi ciddice ve sonra "Kısacası kızlar beni affettiniz mi?" dedi Nefes ve iki kolunu da açtı. Deniz hemen "Tamam affettim."dedi ve Nefes'e sarıldı bende "Nefes almayı kesme de Nefes naparsan yap kanka!" dedim ve deno ile kahkaha attık Nefes de suratını astı. Vurdum kafasına bir tane ve "Haydi bakalım siz ikinizi sinema salonları bekler ben keyif yapıcam. " dedi ve ikisini de alelacele attım evden. Koltuğa yayıldım ve gözlerimi kapattım. Nedense o mavi gözler vardı karşımda hep. Gerçi sürekli kavga ediyorduk. Ona parçalı bulutlu dediğim gün aklıma geliyordu ve her seferinde ben ne zeki bir insanım diyordum. Telefonum çalmaya başladı ve ekranda gördüğüm isim ile şok oldum. Maviş yazıyordu ve en kısa zamanda bu ismi değiştirecektim. Telefonu açtım. "Alo?" dedim. O da soğuk bir sesle "Özür dilerim yanlışlıkla aradım. Görüşürüz. " dedi ve yüzüme kapattı resmen trip attı. Ama bende olsam trip atardım. Çocuğun bir suçu yoktu gittim vurdum ona sonra bağırdım. Suçluydum. Yapacağımdan sonra ona hep soğuk davranacaktım. Maviş'i aradım. "Efendim?" dedi soğukça. Bende "Bugün yaptığım hayvanlık için özür dilerim. Lütfen affet beni." dedim ve yüzüne kapattım sonra sırıtmaya başladım ve huzurla gözlerimi kapattım...
Evet uzun bir aradan sonra yazdım umarım begenmissinizdir. Yorum ve vote yapın lütfen sefgilerr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
Teen FictionSesi çok güzel olan bir kişinin yeteneğini o kişinin korkusu ve heyecanı etkiler mi??? Aslında bu heyecan ve korkunun miktarına bağlı. Melodi arkadaşları için bu korkusunu yenebilecek mi? Korkusunu yenmeye çalışırken bir insan nefret ettiği rakibine...