12. bölüm

195 18 10
                                    

Müziği kesinlikle dinleyin!!!

Nefes sinirle bana bakıyordu. Deniz ise yanında gülümsüyordu. Güneş şok olmuştu ağzı açık bize bakıyordu. Mert ise sırıtıyordu. Bulut ile Mert yakındı diye biliyordum zaten. Bulut ifadesizdi. Ben ise korkuyla Nefes'e bakıyordum. "Ben senden özür diledim be! Geldim yanlış anladım ve kalbini kırdım diye özür diledim senden." dedi ve sinirlendim ona. Ona neydi ki? "Nefes bunu sana ilk ve son kez söyleyeceğim. Inanirsan inan inanmazsan inanma. Biz sevgili falan değiliz. Birbirimizi sevmiyoruz. Ayrıca atıyorum birbirimizi sevdik ve sevgiliyiz bu seni neden bukadar ilgilendiriyor?" dedim sinirle. O da "O senin rakibin Melodi! Biz onları yenmek için kendimizi kanıtlamak için grup kuruyoruz. Senin bu yaptığına bak." dedi. Sonra Deniz kahkaha attı. "Aahahhaahayyy Nefes salak salak konuşma beybisi. Bulut onlardan değil Melodi'ye paçalı don gibi aşık o!" diye bağırdı. Bu kız iyi değildi.Kesin içmişti. Güneş kendini gülmemek için zor tutuyordu. Mert de. Nefes ile birbirimize öldürücü bakışlar atıyorduk. Bulut hafif gülümser gibi oldu ama sonra eski haline döndü. "Melodi grupta olmanı istemiyorum." dedi Nefes. "Istenmediğim yerde durmam zaten Nefes." dedim o da başını salladı. Güneş hemen "Bir dakika senin ne hakkın var bu kızı çıkarmaya bu grup hepimizin Nefes. Ve Melodi çıkamaz. " dedi Güneş kesin bir dille. Oradan Deniz "Valla melodi gibi kız benim arkadaşım. Böyle ne biliyim kokoreç falan." dedi ve kahkaha atmaya başladı. "Kokoreç ne alaka?" dedi Güneş sonra Deniz hemen "Aaaa nasıl ne alaka ??? Cık cık sen beni dinlemiyor musun Güneşcim. İsmini söylediğimde aklıma Dünya'nın etrafında döndüğü geliyor." dedi ve kahkaha attı. Hepimiz ona uzaylı gören masum köylü bakışları attık. "Offf neden sadece ben akıllıyım." dedi ve kendini pufa fırlattı.  Nefes hemen "Deniz bebeğim kalk hadi ben seni evine bırakayım." dedi. Oradan Deniz Nefes'in yüzüne bir tokat attı. Hepimiz şok olmuş ona bakıyorduk. Nefes de şok olmuştu. "Sen kime bebek diyosun lan!!! Sensin bebek!! Ben kaç yaşındayım biliyor musun sen??? Yooo bilmiyorsun çünkü sen babysin." dedi ve sonra Nefes "Ben artık dayanamıyorum. Gidiyorum. " dedi ve gitti. Oradan Deniz "Gitme gitme gitme ne olurrr! Gitme aaaaahh gitme gitme ne olurrr!" diye şarkı söylemeye başladı. Güneş yanıma geldi ve bana sarıldı. "Melodi kardeşim sen sonuna kadar bu gruptasın. Ve ben ikiniz adına çok mutlu oldum."dedi ve gülümsedi. "Saol iyi ki varsın ama ikimiz diye bir şey olmayacak." dedim o da "Hadi hadi sonra konuşuruz bu konuları. Ben Mert ile şu deliyi evine bırakayım. Sen de Bulut ile gidersin evine artık. " dedi bende Güneş'e sarıldım. "İyi ki varsın. " dedim ve sarıldım ona. Sonra da Deniz'e sarıldım. Ağlamaya başladı. "Noldu bitanem?" dedim o da "Melodi sana çok acıklı bir şey söylemem lazım. Biz hepimiz nefes alıyoruz. Nefes de nefes alıyor ama onun ismi de Nefes! " dedi ve ağlamaya devam etti. Ona sarıldım ve kulağına fısıldadım. "Şşş tamam geçecek. " dedim o da "Saol Melodiş." dedi ve Güneş'in yanına gitti. Yüzümü ekşittim. "Bana bir daha asla öyle deme Deno." dedim. O da kahkaha attı ve gittiler. Terasta Bulut ve ben kalmıştık. Ayağa kalktı ve "Seni evine bırakmamı ister misin? " dedi bende başımı salladım. Partiden çıktık ve yürümeye başladık. Bir yarım saat vardı yürüyerek yol. Bir 10 dakika konuşmadık. Sonra "Neden konuşmuyorsun?" dedi. Ben de "Çünkü ne diyeceğimi bilmiyorum." dedim. O da "Bak Melodi bu sevgili işleri falan bana göre değil. Hani ben kendimde kabul ediyorum öküzün tekiyim. Sana yanımda ol dedim ama biliyorum bir süre sonra kesin biz neyiz diye sormaya başlayacaksın. Zaten daha ne diyeceğini bile bilmiyorsun o nedenle yanımda olup olmayacağına karar vermen için sana yardım edeceğim."dedi merakla ona bakıyordum. "Yarın bir günlüğüne sevgilim olur musun?" dedi. Şok oldum. Bulut ve ben yaa. Rakip olanlar hani. Böyle sürekli tartışan iki kişi. Şimdi bana resmen bir günlük sevgilim ol diyor. "Niye?" dedim o da "Çünkü yarın iki sevgili gibi davranacağız ve sen ya ondan sonra hep yanımda olacaksın ya da hiç bir zaman yanımda olamayacaksın." dedi. Bu öküz kesinlikle sevgili gibi davranamazdı. Gerçi bende ona öyle davranamazdım. "Bir dakika yani ben hep yanında olmaya karar verirsem. Biz ikimiz sev-" dedim ve devam ediyordum ki hemen sözümü kesti. "Evet işte ondan uzatmaya gerek yok." dedi. Offf hep kaba ve hep kalbimi kırmak zorunda. Evimin önüne gelmiştik. Arkamı döndüm gidiyordum ki bir ses duydum. "Eğer yarın hep yanımda olmaya karar verirsen. Ben ilk ve tek sevgilim olacaksın." dedi. Gülümsemeye başladım. Melodiii napıyosun sennnnn! "Yarın sabah sekiz buçukta kapının önünde ol sevgilim." dedi. Neden sırıtarak saate bakıyordum ki. Yanlız saat on iki olmuş.  Oha bugün yarın oldu. Tamam çok saçma bir cümle kurdum. Kapıyı açtım. Ve kapatmadan ona son bir kez daha baktım. Gülümseyerek bana bakıyordu. Gülümsedim ve hemen kapıyı kapattım. Annem ve babam kanepede oturmuş bu saattte film seyrediyorlardı. Ikisini de öpüp yukarı odama çıktım. Ve kendimi yatağa attım. Vayyy bee ne gündü ama. Haydi bakalım sekiz buçukta görücem sevgilimi :D ...
Evettt yeni bölüm bir ay dedim ama sizi çok özledim. Moralim biraz bozuktu buaralar. Bölüm yazınca sizin voteleriniz ve yorumlarınız ile moralim düzelir diye düşündüm. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Bu bölümü sana ithaf ediyorum Feyza seni sefiorummm....Veeee sınır 8 vote sefiorumm sizi...

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin