25.bölüm

75 9 8
                                    

Multiyi dinleyin!!
Bulut bizimle kalıyordu iki gündür ve çok mutluydum. Nefes'te bizimle geziyordu işte. Bulut ile baya kaynaşmışlardı. Yatağımdan kalktım ve Bulut'un yanına yani salona gittim. Mışıl mışıl uyuyordu. Gülümsedim ve yanına oturup yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Elimi yüzüne götürdüm ve yüzünü daha yakından inceleme fırsatı buldum. Elim biranda dudağına değdi. Çekmek ile çekmemek arasında kaldım ama çekmedim uyuyo sonuçta. Biranda elime bebek işiyor sandım jdjdjdj. Bulut elimi öptü çünkü. Kızarmaya başladım çünkü ona baktığımı falan her şeyi çocuk anladı yani. Hızla yanından kalkıyordum ki kolumdan tuttu ve belimi o sert kollarıyla sardı. "Sen paçalı dondan mı utanıyorsun?" dedi ciddice. Ona bakmadım ve gitmeye çalışmaya devam ettim ama nafileydi. Biranda çok sıkı bir şekilde belimden tutup beni yanına yatırdı. Utanıyordum çok feci. Çenemi tuttu ve gözlerimi ona çevirdi. Sonra ise yavaşca dudaklarını dudaklarıma örttü. Bende ona karşılık vermeye çalıştım. Sonra ayrıldık ve ben utançla başımı yere eğdim. Çenemi tekrar tuttu ve başımı kaldırdı. "Benden utanma." dedi. "Kolay sanki gerizekalı." dedim sinirle. O da "Kız Fadime sen benle ne biçim konuşuyosun insan kocasıyla düzgün konuşur. " dedi. Bende kahkaha atmaya başladım sonra ona sıkı sıkı sarıldım. "Aşkeeem." dedim o da şaşkın biçimde suratıma baktı. Ee tabi ben böyle bişi demem çünkü. "Bana kahvaltı hazırlar mısın?" dedim. O da "Peki yeterki sen iste. Yalnız uyandır o Nefes malını o da yardım edicek." dedi ve mutfağa gitti. Bende hemen Nefes'in odasına daldım. Nefes alıyordu hala jdjdjdj. "Uyan." dedim. O da "Höö?" dedi. Bende hemen "Nefes şurada nefes kesici bir kız sana bakıyor!" dedim ve yaptığım espriye içimden kahkahalarla güldüm. "Hani nerde lann!?!? Deniz mi geldi yohsa?!?!? Denizzz aşgumm!" diye bağırdı.Bende güldüm ve "Git kahvaltıya yardım et bro." dedim. O da uff puff dedi ama bir şekilde kahvaltıyı hazırlamaya gitti. "Ben ekmek almaya gidiyorum gençler!" diye bağırıp dışarı çıktım. Ve gördüğüm kişi ile şok oldum. O da beni farketti ve heyecanla yanıma geldi. Gözümden bir damla yaş düştü. Yanımdan geçtim ve yürüyordum ki kolumdan tuttu. "Nefes evde." dedim ve gidiyordum ki "Nefes için gelmedim." dedi hüzünle. "Ben seninle konuşmak için geldim." dedi. Yürümeye devam ettim ve o da yanımda geliyordu. "Melodi ben pişmanım Nefes'e uymamalıydım. Ama kafa dinlemek istedim biraz. Yeni kişiler ile takıldım biliyorum neden yaptım bilmiyorum. Ben özür dilerim. Yokluğun okadar fazla hissediliyor ki. Acaba ne kadar dayanabilirim dedim iki hafta anca oldu. Ben pişmanım en yakın arkadaşımı üzdüğüm ve ona yalan söylediğim için. Nolur affet beni. Lütfen onların hiçbiri sen olamaz Melodi. Ben sensiz yapamam. O deliliklerin,esprilerin,bana tavsiyelerin olmadan yapamam." dedi. Gözümden yaşlar durmaksızın akıyorlardı. "Özür dilerim." dedi. Biranda sıkı sıkı sarıldım ona. O da bana. "Tamam seni affederim ama bir şartla Deniz." dedim sarılırken sonra ayrıldı Deniz ve gülümsedi. "Ne olursa yaparım değişik. " dedi. Jdjdjdjd arkadaş bana değişik demeyi sever jdjdjjdj. "Ekmek alacaktım ben para almayı unutmuşum o nedenle sen öde lan." dedim o da güldü. "Tamamdır öderiz sorun yok." dedi ve güldü. "Hee bide cornetto ısmarla bana ." dedim ve sonra da hemen ekledim. "Ama biliyorsun parasını geri vericem sana." dedim sonra o da hemen "Boşuna yorulma vermeyeceğini ikimiz de biliyoruz ." dedi bende " Puhahahhaah evet biliyoruz." dedim. Biz güle oynaya aldık ekmek ve cornetto. Yolda da cornettoları yiyip sohbet ettik. Eve varınca ikimiz de birbirimize sırıttık ve sonra arka bahçeden dolandık ve iki tane kovayı havuz suyuyla doldurduktan sonra üçe kadar saydık ve çığlık atarak içeri daldık ve dakikasına bunların üstüne döktük suları. İkisi de ağzından mini minnacık bir küfür kaçırdı ama neyse. Denizle havalı dansımızı yaptık ve masaya oturduk. Biz yemeye başladık onlar da üstlerini değiştirip yanımıza geldiler ve yemeğe başladılar. Nefes Deniz geldi diye çok mutluydu. Hangimiz değildik ki hepimiz özlemiştik keratayı jdjsjdj. Sonra biz Deniz ile tutturduk şişe çevirmece oynayalım diye beyler de kabul ettiler jdjdjjd. Keşke Güneş ve Mert de burada olsaydı ya ama neyse genç aşıkların keyfini bozmamak lazım. Oturduk yere ve oynamaya başladık. Nefes çevirdiyordu ve şişe bende durdu. Ona kötü kötü bakıyordum. "Doğruluk mu Cesaretlik mi?" dedi. Her şeyimi biliyordu bu o yüzden. "Cesaret olsun koçum. " dedim. O da sırrıtı ve "Şimdi annemi arıycam ve sende anneme çok mal olduğunu deli hastanesinden kaçtığını benimde sana acıdığımdan seninle kanka olduğumu söyleyeceksin." dedi. "Ee kolaymış bu." dedim ve Nefes'in annesi Nermin teyzenin açmasını bekledim. Açtı ve hemen "Nermin teyze ben Melodi. Ben aslında malım ve deli hastanesinden kaçtım ve Nefes bana acıdığından dolayı arkadaşlık ediyor." dedim. O da "Biliydim bele olacağını ah benim yufka yürekli guzum Nefesim yardım etti sana. Yoksa ben biliydim sende bir mallik vardı. " dedi ve anında Nermin teyzenin suratına kapattım. Deniz kahkahalarla gülüyordu gerçi hepsi öyleydi. Sinirle şişeyi çevirdim. Ve Bulut'a geldi. O günü hatırladım. Bulut'a neden böylesin diye sormuştum. Hatta Bulut beni öp falan demişti. Sırıttım ve soruyordum ki biranda "Cesaretlik tabiki." dedi. "Bak şimdi atlıyorsun şu havuza ve bağırıyorsun eyyy halkk ben Melodi'ye sırılsıklam aşığım diye." dedim. O da kafasını salladı ve havuza doğru gitti. Tabi bizde onu izlemek için yanında geldik. Bulut biranda havuza atladı ve sırılsıklam oldu sonra da bağırdı. " Eyyy halk ben Melodi'ye sırılsıklam aşığım!" Ben kahkaha atarken biranda havuzda buldum kendimi. Çünkü Nefes beni havuza itmişti. Off ya bende sırılsıklam olmuştum. "Şimdi de bu kızı sırılsıklam öpüyorum. " dedi ve dudaklarıma yapıştı. Bu salaklar da havuza atladılar ve bize "Oooooo!" falan yaptılar. Sonra ben hemen bu paçalı dondan ayrıldım. "Ne yapıyorsun bunların önünde birde." dedim. O da "Aşığım kızım sana." dedi. Bende sırıttım "Paçalı olduğun yetmiyor birde aşık don oldun başıma. " dedim sonra biranda havaya kaldırdı beni. Çığlık atıyordum ve kahkahalarla gülüyordum. Nefes de Deniz'i havaya kaldırdı ve biz Deniz ile deve güreşi yapmaya başladık. Bu manyaklar da bize destek oluyolar. Ben yendim sonra Bulut bağırdı biranda "Paçalı donlar aşkına Melodikam! Kimin sefgülüsü!?"...
Evetttt yeni bölüm geldihh oleyyy yeni bölüm jdjdjdjjd. Baya da uzun yazdım ha. Değerimi bilin canlar. Seviyorum hepinizi iyi ki varsınız ama lütfen vote verip yorum yapın lütfen ya hadi vote vermezsen yorum yap vote verirsen yine yorum yap jdjdjdj bir sonraki bölüm bu bölüm 10 vote alırsa gelecek. Sefiom hepinizi sefgilerrr...

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin