10 . bölüm

196 19 2
                                    

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım. Tavanla bakıştım bir süre. Kafamı yana çevirdim Deniz çatık kaşlarıyla bana bakıyordu. "Bir beni nasıl aramazsın. İki neden yaprak sarması yersin." dedi bende hemen "Bir dakika neden yemeyecekmişim ki?" dedim o da "Çünkü alerjin var salak arkadaşım." dedi. Ohaa doğru benim alerjim vardı. Ve her alerji olduğumda dudağım angelina joliden daha büyük olurdu. Gözlerim de şişerdi. Çok çirkin olurdum. Bir süre sonra saçmalar bayılırdım. Ohaa Bulut beni gözüm dudağım şiş ya gördüyse??!!! Ya ifşa fotoğrafımı çekip tüm okula gösterirse???!!! Ben biterim. "Beni bu halde gördü mü Deniz?" dedim sakin kalmaya çalışarak. Deniz de omuz silkti ve "Evet gördü. " dedi ve odanın içinde "Neee!" diye çığlık attım. Bana yüzünü ekşiterek baktı. "Şimdi bana ne olduğunu anlatıyorsun evine gidince neler oldu. Ne konuştunuz anlat. " dedi bende başladım anlatmaya. Oyun oynadığımız söyledim. Ona sorduğum soruyu söyledim. Sonra "İşte sonra o bana sordu ben cesaretlik dedim o da ne yapmamı söyledi. Bukadar." dedim ve hemen koluma vurdu. "Ahh napıyosun ya!" dedim o da "Melodi ne yapmanı söyledi veya ne dedi??" dedi bende "Off tamam beni öp dedi."dedim ve biranda kapı açıldı. Nefes kahkaha atarak içeri girdi. Deniz zaten şok olmuştu. Sonra dedi ki "Ovvv kim dedi beni öp diye." dedi Nefes sırıtarak. Korkudan ölecektim. Ona gözlerimi pörtleterek baktım. Deniz'e bişi uydur der gibi bakıyordum ki biranda "B b ben dedim." dedi. Şok oldum. Sonra Nefes kaşlarını çattı ve "Kime dedin?"dedi. "Şey ben Melodiye dedim ama tabi sen sapıksın yanağımdan öp dedim yani."dedi sonra Nefes inanmadı ama konuyu uzatmadı. Hastaneden çıkış işlemlerini yapmak için ve ben toparlanayım diye odadan çıktılar. Hemen hazırlandım. Acaba Bulut neredeydi. Odanın kapısını açtım ve gördüğüm şeyle çığlık attım ve gözlerimi kapattım. Nefes Deniz'i öpüyordu. Deniz ise tepkisizce duruyordu. Ben çığlık atınca ikisi de bana döndü ve şok oldular. "Sapıklar burası hastane. Etrafta bir sürü çocuk var. Ayrıca ayıp yani. Nefes nefes almayı kes sen benim güzel arkadaşımı kendin gibi yapamazsın." dedim ve Deniz domatese dönmüştü. Nefes gayet rahattı. Hızlı hızlı yürümeye devam ettim. Deniz'e "Bulut nerede?" diye sordum. Tabi Nefes 'in yanımızda olduğunu unutmuştum . Nefes kaşlarını çattı ve "Niye sordun hem sanane ki?" dedi. Bende omuz silktim. "Sadece sordum uzatma." dedim ve yürümeye devam ettim. Güneş arıyordu. "Alo! Melodi hemen bize gel kanka her şeyi anlatma vakti. Bekliyorum seni." dedi bende hemen Deniz'e sarıldım tabi önce telefonu kapattım.  Ve "Deno gidiyorum ben Güneş çağırdı. Siz eğlenin. Haydi görüşürüz. " dedim ve koşarak Güneş'in evine gittim. Sarılma faslı bitti ve karşısına oturdum. "Ben Mert'e aşığım. O nedenle bir haftadır yoktum. Her gün onu takip ettim. Takıntı gibi Melodi. Dün sen ona vuruken Nefes alamıyordum. Çok salakça bir -" dedi devam ediyordu ki sözünü kestim. "Bencede Nefes çok salak kanka." dedim ve güldüm. O da güldü.  Sonra "İşte dün bara gitti bende onu takip ettim. Beni tanıdı sen burada napıyosun falan dedi sonra bu yaşta burada olamazsın dedi bende sen kaç yaşındasın ki buradasın falan dedim. Atıştık yani. Sonra gidiyorum ben falan dedim bu da seni yalnız bırakmam dedi. Koşarak çıkmaya çalıştım kolumdan canımı acıtacak kadar sert tuttu. Bende bırak beni diye bağırdım. Gerisini sen biliyorsun zaten." dedi bende ona sıkı sıkı sarıldım. "Benim Güneşim aşık mı olmuş???"dedim ve yanaklarını sıktım. O da başını salladı. "Yalnız kanka çocuğu takip etmişsin ya yuh sana." dedim ve kahkaha attım. Sonra Güneş kahkaha attı. "Bulut'a paçalı don demedim en azından. " dedi. Ve ben şok oldum. "Bir dakika bir dakika Neeee!!!!" dedim o da sırıtmaya devam etti. "Ohaa birdaha sarma yemiyicem." dedim sinirle ama sonra gülümsemeye başladım. Alerji olduğumda düşüncelerimi söyleyebiliyordum. Aslında o tam bir paçalı dondu. Güneş'e mesaj geldi. Ciddi ciddi mesajı okudu ve sonra çığlık atmaya başladı. "Noldu yaa?" dedim o da "Hazır ol Melodi Yarın parti var!!!!" diye bağırdı. Ohaa! "Mert benimle partiye gelir misin demiş herkes birini davet ediyormuş. " dedi bende hemen başımı eğdim. Güneş Mert ile gidecekti. Deniz Nefes ile e ben kiminle gidecektim. Belki oyuncak ayı olurdu ha?
Kısa bir bölüm oldu ama umarım beğenmişsinizdir.  Lütfen vote ve yorum yapın. Diğer bölüm sürprizlerle dolu. Hepinize çok teşekkürler sizi coook sefiorummm

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin