Multimedia da Melodi'nin partideki elbisesi var. Sadece elbiseyi görmeniz için yükledim. Şarkıyı dinleyin mutlaka:D
"Güneş bu kaçıncı kıyafet? " dedim sinirle. Deniz hemen yanımıza geldi. "Hiç mızmızlanma o elbiseyi ağzına tıkarım. Dene hepsini. Güneş sakın izin verme denememesine." dedi. Ve kendine üç dört tane daha elbise alıp kabine girdi. Güneş de elbiseyi yanıma koydu ve neşeyle kendine deniz mavisi bir elbise aldı. Önü kısa arkası uzundu. Kesinlikle ona çok yakışacaktı. Güneş'in saçları baya açık bir kahveydi. Karamel tonu gibi. Çok güzel bir kızdı. Saçları omuzlarındaydı. Bu elbise ona müthiş olacaktı. Hemen kabine girdi ve kabinden Deniz çıktı. Mor straplez sade ve mini bir elbise gitmişti. O kadar güzel duruyordu ki. Siyah upuzun saçları ve koca simsiyah gözleri ve elbisesi çok uyumluydu. Güneş de müthiş olmuştu ve hemen elbiseleri aldılar ama ben hala pufta oturuyordum. İkisi de yanıma geldiler ve bana yaklaşık 5 tane elbise denettiler. Beğenmemiştim. O nedenle onlar bana elbise bakarlarken ben de bakmaya karar verdim. Biraz yürüdüm hepsi çok süslüydü. Yere bir elbise düşmüştü. Hemen yere eğildim ve yerine koyuyordum ki elbisenin güzelliğini fark ettim. Sadeydi ve siyahtı. Kesinlikle çok güzeldi. Elbiseyi aldım ve kabine koştum ki Deniz ve Güneş 'in elinde 10 taneden fazla elbise. İkisi de elimdeki elbiseye baktılar. "Ben bu elbiseyi beğendim. " dedim ve onlara gösterdim. İkisi de gülümsemeye başladılar. Hemen kabine girdim ve elbiseyi denedim. Dışarı çıktım. Güneş ıslık çaldı. Deniz de alkışlıyordu. Gülümsedim." Hemen alıyoruz müthiş oldun!" dedi Deniz ve yarım saat sonra pazarlık yaparak mağazadan çıkmayı başardık. "Melodi üzülme kimsenin seni davet etmemiş olması dünyanın sonu değil birlikte takılacaz tabiki. O nedenle üzme kendini. Eğlenmek için gidiyoruz oraya." dedi Deniz. Bana ikiside sarıldılar. Onları seviyordum. Onlar benim kardeşimdi. "Kızlar tabikide eşlerinizle olacaksınız. Zaten hep birlikteyiz. Bu gecelik girmeyeyim aranıza. " dedim ikiside kaşlarını çatıp bana baktılar. Bende sustum. Denonun evine gittik elbiselerimizi giyindik. Saçlarımı açık bıraktım. Dalgalı olması yetiyordu. Gözüme eyeliner çektim ve parlatıcı sürdüm. Kısa topuklu siyah ayakkabılarımı giydim. Ve kızlarla evden dışarı çıktık. Nefes bizi bekliyordu. Yanına gittik. Ağzı açık Deniz'e bakıyordu kıkırdadım. Güneş de kıkırdadı. "Şey çok güzel olmuşsun. " dedi. Deniz de gülümsedi ona ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Aaah gençler. Önümüzde bir taksi durdu ve içinden Mert çıktı. Güneş'e gülümsedi ve kolunu omzuna attı. "Çok güzel olmuşsun prenses." dedi ve Güneş kızardı. Yaa off çok tatlılardı. Bende onları bekar teyzeler gibi seyrediyordum. Nefes ve Deniz taksinin arka koltuğuna bindiler tabi Güneş yanlarına bindi. Mert ise öne oturdu. "Oha!" diye bağırdım. Sonra kızlar bana üzüntüyle baktılar. Amaaan onlar benim için neler yaptılar. 50 yılın başı mutlu olmuşlar. Onları mı üzücem. Gülümsedim ve bende bir taksiye bindim. Oteli tarif ettim. Ve gitmeye başladık. Onlardan birkaç dakika sonra gelmiştim. Herkesin bir eşi vardı. Ben orada yalnız takılıyordum. Erkekler bana bakmaya başladılar. Siz bana bakın tamam da biriniz bile dansa davet etmediniz. Soda aldım ve içmeye başladım. Etrafa efkarlıyım gardas bakışları atmayı unutmuyordum. Acaba Bulut neredeydi? Onunla konuşmamıştım neredeyse bir gündür. Amaan banane. O da bana teklif etmedi. Ahahahhaa yalnız şuan dediğime güldüm. Bulut böyle bir teklif. O öküz yapmaz. Hem biz rakibiz o ayrı bir durum. Tamam sustum. Terasa çıktım hava soğuktu. İki tane puf vardı. Birinde bir erkek oturuyordu kim olduğunu ayırt edemiyorudum. Aman neyse dedim ve boş pufa oturdum. Bulut ile göz göze gelmeyi beklemiyordum. Bana o birbirimizi ıslattığımız günki gibi bakıyordu. Ona boş boş baktım. Sonra önüme döndüm. "Neden bana soğuk davranıyorsun? " dedi. Bende "Sana bir soru sormuştum neden heo soğuksun diye. Cevap vermemiştin ve bende cevap vermiyicem." dedim ve sodamdan bir yudum aldım. Tekrar dışarıyı seyretmeye başladım. "Çocukken babam ve annem hep kavga ederdi. Babam anneme birgün tokat attı ve sonra boşanmaya karar verdiler. Boşandıktan hemen sonra ikisi de bir ay sonra başka kişiler ile evlendiler. Meğer evliyken aslında ikisi de birbirini aldatıyorlarmış." dedi acı acı gülümseyerek. Gözümden bir damla yaş düştü. " Benimle boşanma davasından sonra hiç ilgilenmediler. İkisi de bana baktıkça yüzünü ekşittiler çünkü bana baktıkça birbirlerini hatırlıyorlardı. Birbirlerinden nefret ediyorlardı. Ve tabiki bendende. Bende dayanamadım ve ortaokuldayken evden kaçtım. Arkadaşımın hatta kardeşimin evinde kalıyorum yıllardır. 5 yıl oldu. Bana evini açtı ama kendisi İngiltere'de okuyor. O nedenle yalnız kalıyorum. Evet benim soğuk olma sebebim bu." dedi. Gözündeki yaşlar akmaya devam ediyorlardı. Sesimi titretmemeye çalıştım. "Bunları neden bana anlattın." dedim ve bana salakmışım gibi baktı. Bende "Tamam sorumun cevabını verdin. Ama bukadar özel bir şeyi neden bana anlattın. " dedim o da ciddi bir şekilde "Çünkü sana güveniyorum. " dedi. Güldüm. "İnsan rakibine güvenir mi?" dedim. O da kaşlarını çattı. "Güvenir. " dedi net bir sesle. Bende "A aa ama -" diyordum ki sözümü kesti. "Eğer rakibi onu mutlu ediyorsa güvenir Melodi." dedi. Gülümsemeye başladım. Bir garip oldum. "Benim yaralarımı tek sen sarabilirsin. Sana ihtiyacım var." dedi şok olmuştum. Şuan onunla konuşmam bile yanlıştı. Ama çekip gitsem kendimi çok suçlu hissedecektim. "B b ben napacağımı bilmiyorum." dedim o da "Yanımda ol karşımda değil." dedi ve sonra hiç beklemediğim bir anda dudaklarıma yapıştı. Hiçbir şey yapamıyordum. Öylece duruyordum. Midemdeki öküzler zıplamaya başlamışlardı. "Melodi!" diye bir ses duydum ve hemen kafamı yana çevirdim gördüğüm kişiler hiç de hoşuma gitmemişti...
Evet yeni bölüm. Umarım beğenmişsinizdir. Sınav haftası başladığı için bir ay kadar yazamayacağım ama lütfen vote ve yorum yapın bu bölüme +20 vote bekliyorum. Çünkü çok uğraşıyorum yazmak için 20 vote çabuk gelirse daha erken yazarım. Yorum yapmayı da unutmayın lütfen. Sizi çoook seviyorum iyi ki varsınız♡♡♡ Sefgilerr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
Teen FictionSesi çok güzel olan bir kişinin yeteneğini o kişinin korkusu ve heyecanı etkiler mi??? Aslında bu heyecan ve korkunun miktarına bağlı. Melodi arkadaşları için bu korkusunu yenebilecek mi? Korkusunu yenmeye çalışırken bir insan nefret ettiği rakibine...