KEYİFLİ OKUMALAR
Demir oral
Film başlamadan kucağındaki kırlenti sıkmaya başlamıştı. Filmin yeni yeni korkunç yerleri başlıyordu ama hiçbir olay olmayan kısımlardan korktuğu için izlemek konusunda tereddüt ediyordum. "İzlemeye devam etmek istediğinden emin misin?" Sıktığı kırlenti gevşetirken bana döndü. Gülümseyerek "elbette çok keyifli" dediğinde başımla onayladım. Ben fikrimi belirtmiştim gerisi ona kalmıştı. Benim için eğelence yeni başlıyordu , suratı şimdiden korkudan kızarmıştı. Üstelik korkunç hiçbirşey olmamıştı.
Gurubun eline geçen notu açtılar 'geçen yaz ne yaptığını biliyorum' "hih gördünüz mü sizi izlemiş işte?" Güldüm, herşeye yorum yapıyordu. Bazen de kendini sakinleştirmek için iyi niyetli şeyler olacağını tekrarlıyordu. Film korkunç olmadığı için sıkıcıydı ama o beni eğlendiriyordu.
"gitme oraya gitme. Bak kanca adam orda" adamın elinde kanca olduğu için filmin başından beri ona kanca adam diyordu. "Sana gitme demiştim aptal. Neyse seni korkutmak için gelmiştir, öldürecek hali yo.." adam bir anda çıkıp kancasıyla çocuğu öldürürken çığlık atıp bana sokuldu. Sesli gülme isteğimi bastırmak zordu. Aramızda nerdeyse iki insan sığacak kadar boşluk vardı ama yanıma ışınlanmıştı resmen. "Korkmadığını söylememiş miydin?" Başını göğüsümden kaldırıp yüzüme baktı, korkudan gözbebekleri büyümüş suratı kızarmıştı. "Korkmadım" alayla kaşlarımı kaldırıp kollarını işaret ettim. Koala gibi sarılmıştı "sana sarılmak istediğim için geldim"
"harika" kollarımla onu sardım. Kafası göğüsümden kalkmadı. Gözlerini açmadı ama çıkan seslerden bile irkilip, korkuyordu. Bana sokulması hoşuma giderken daha fazla kıyamadığım için filmi kapattım. Ses kesilince gözlerini yavaşca araladı "niye kapattın?"
"Sıkıldım , korkunç değilmiş" başını tekrar göğüsüme koyarken "bence de " dedi. Güldüm, tuvalete gitmek için ayağa kalkarken hızla doğruldu "nereye?"
"Tuvalete gideceğim"
"Olmaz ya kanca adam gelirse" dayanamayıp sesli güldüm. "Saçmalama filmdi o , hem sen hani korkmuyordun"
"Ama baksana heryere tırmanabiliyor. Ya sen gittikten sonra televizyondan bana tırmanırsa" güldüm "filmdi o gerçek hayatta böyle şeyler olmaz" ona arkamı dönüp tuvalete giderken arkamdan sıkıca sarıldı "beni burda bırakma Demir,korkuyorum"
"Tuvalete beraber mi gidelim?"
"Ben seni odada beklerim" odaya çıktığımızda yatağın üstüne oturdu. Onu bırakıp tuvalete girdim. Banyodan çıkttım, etrafı bakıyordu tedirgince, beni görünce gözündeki rahatlamayı gördüm. Bu kadar abartacağını düşünmemiştim. "Makyajımı yıkamam gerek" başımla onaylarken elimle banyoyu işaret ettim. Ayağa kalkıp yanıma geldi "ama ya gözüm kapalıyken kanca adam arkamdan gelirse" kahka attım "yok artık" elimi tutup beni çekiştirirken "lütfen Demir yüzümü yıkayıncaya dek yanımda dur" göz devirip peşinden banyoya girdim. Dolapta duran yüz yıkama jelini ona uzattım yüzüne birkaç kez su çarptıktan sonra köpüklemeye başladı. Gözleri kapalı yüzüne masajlar yaparken sızlandı "konuşmazsan burda olduğunu nasıl anlayacağım?" Bilerek ses vermedim. Endişheyle bana dönüp gözlerini araladı, beni gördükten sonra hızla geri kapatıp ellerini gözlerine kapadı. "Niye ses vermiyorsun gözlerim yandı" yüzünü durulayıp aynaya baktı gözünün altında siyahlıklar vardı. "Al işte temizlenmemiş tekrar yıkamak zorundayım" güldüm. Yüzünü tekrar yıkarken onunla sohbet ettim. Yüzünü yıkama işlemi bittiğinde elimdeki havluyla yüzünü kuruladım. Kolunu tutup elini kuruladım diğer eline de aynı işlevi yapıp havluyu banyo tezgahına attım. Tekrar odaya döndük. "Bana eşofman vermen gerek bunlarla uyursam çarpılabilirim" dolaptan gri beli iple daraltılabilen bir eşofman ve beyaz bir t-short alıp ona uzattım. Odadan çıkmak için giderken "Demir" dedi endişheyle. Ona döndüm "arkanı dönsen" göz devirip ona arkamı dönecek şekilde yatağa oturdum. Cidden bu kadar korkacağını düşünememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ DEĞİŞİM
Teen Fiction"Ben siyahsam ve sen beyazsan temizlenen taraf ben olmam ,kirlenen taraf sen olursun" "Neden ben oluyormuşum?" "Çünkü baş belası ,bir beyaz siyaha ne kadar karıştırılırsa karıştırılsın asla tamamen beyaz olmaz , ancak siyah rengi bulandırır beyaz...