KEYİFLİ OKUMALAR
*
"Pişmanlık ve keşke " sanırım hayatımda tattığım en kötü duyguydu. Sosyal medyada bir sayfanın anketinde görmüştüm. Keşe demek mi? Yoksa yaptıktan sonra pişman olmak mı? Diyordu ankette. Muhakkak ki insanlar ikisinden birini seçiyordur. Kimine göre herşeye rağmen yaşayıp pişman olmak kimine göre ise sonucun kötü olmasındansa keşke demek. Peki ya ben? Evet ben farklıydım. İnsanlar bunun birine katlanırken ben iki duyguyuda aynı anda yaşıyordum. O gün siyah adamın peşinden gitmediğim için çok pişmandım ve keşke diyorum keşke o güne tekrar gidebilsem, hiç düşünmeden koşardım peşinden. Hissettiğim ağır derecede vicdan azabı ve tarif edemediğim bu his... Kabustan sonra balkona zar zor çıkmayı başarmıştım.Hava henüz yeni aydınlanmıştı. Soğuk olduğuna emindim. Titriyordum fakat içimdeki yangın sönmeyecek kadar harlanmıştı. Derin bir nefes aldım ve eş zamanlı olarak soğuk zemine yığıldım. Sanki içime çektiğim temiz hava değil keskin cam parçalarıydı ve şuan ciğerlerimi kesiyordu.Evet bu acı siyah adamın bahsettiği acıydı. Başımı gökyüzüne kaldırıp gözlerimi kapattım. Allahım nasıl bir acı bu? Ben bu acıya birkaç saat katlanamazken ismini bilmediğim siyah adam her gece bu acıyı çekiyormuydu? Sahi ne demişti ?"Bak , batıyor. İçime birşeyler batıyor. Sen buna dayanabilirmisim? Ben dayanamıyorum!" sesi tekrar kulaklarımda çınlarken tüm vücudum uyuşmuştu. Peki ya onu kurtaracak tek kişi ben miydim? Doğruydu falcının söylediklerinin hepsi doğruydu. Siyah adamı kurtaracak tek kişi bendim.Sahi bunu bile bile nasıl ona sırtımı dönüp gidebilmiştim? Gözümden akan bir damla yaşı elimin tersiyle hızla sildim. "Ne zamandan beri sana muhtaç olanlara sırtını dönüyorsun? Sen gerçekten bumusun Fara Özsoy?" İç sesim yine tüm acımasızlığıyla konuşurken ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olamadım. Haklıydı ben böyle bir insan değildim. Fara Özsoy insanların canını bu denli yakamazdı, yakmamalıydı.
BÖLÜM SONU
KISA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM. DÜN SONRASINI ÇOK MERAK ETTİĞİNİZ İÇİN PAYLAŞMAK İSTEDİM;*
YAZIM VE NOKTALAMA HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLERİM
OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ DEĞİŞİM
Teen Fiction"Ben siyahsam ve sen beyazsan temizlenen taraf ben olmam ,kirlenen taraf sen olursun" "Neden ben oluyormuşum?" "Çünkü baş belası ,bir beyaz siyaha ne kadar karıştırılırsa karıştırılsın asla tamamen beyaz olmaz , ancak siyah rengi bulandırır beyaz...