24-PARTİ - PART/2

230 35 22
                                    

Seninleyken biz dışında herkes donmuş gibi..

KEYİFLİ OKUMALAR

Titreyen ellerimi omuzlarına bıraktım. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken yerimizde yavaş yavaş haraket etmeye başladık.

 Sahi hangi şarkı çalıyordu? Nefesi dışında hiçbir ses duymamam normal miydi? Kollarını belimden çekse düşeceğimin farkında mıydı? Toparlanmaya çalışıp derin bir nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Sahi hangi şarkı çalıyordu? Nefesi dışında hiçbir ses duymamam normal miydi? Kollarını belimden çekse düşeceğimin farkında mıydı? Toparlanmaya çalışıp derin bir nefes aldım. Yüzüne değil iliklediğim gömleğine bakıyordum. Birkaç kez daha nefes alınca sesleri yavaş yavaş algılamaya başladım, müziği artık duyabiliyordum her ne kadar sözlerini anlayamasam da. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım, gözleri derin derin bakıyordu. Konuşmak için ağzımı araladığımda konuşamayacağımı farkedip boğazımı temizledim. "Niye bana öyle bakıyorsun?" Gülümsedi, kalbim hızını iki katına çıkarırken "nasıl bakıyorum?" Dedi. Yutkundum "Öpecekmiş gibi"

"öpebilirim kimse yanlış anlamaz " sevgili olduğumuzu kastettiğinde suratım domatese döndü. "Her fırsatta beni öpmekten vazgeç" dedim söylenir gibi fakat yüzüne bakmıyordum. "Nasıl istersen sevgilim" alayla konuşurken bayılacağımı sandım. Sevgilim mi demilşti?

Ellerini belimden çektiğinde şaşkınca ona baktım. Dudaklarını oynatarak "müzik bitti" dediğinde ellerimi hızla boynundan çekip arkamı döndüm. Yine rezil olmuştum herzamanki gibi. Eli belimi kavrayıp yürümeye başladığında peşinden sürüklendim.

Tayfayla masalardan birine oturmuştuk, Barış benimle tek kelime dahi etmemişti . Kırılsam da üzerinde durmamıştım. Demir'i yine içerden çağırmışlardı ve gitmişti. Mert yanıma gelip elindeki kamerayı bana uzattığında çektiği fotoğrafa baktım. Demir ve ben dans ederken çekilmişti ve birbirimize bakıyorduk. "Günün kameramanı yine mükemmel pozlar yakaldı" gülüdüm cidden güzel görünüyorduk. "Bunları bana atar mısın?"

"Çekilen tüm fotoğraflar sınıf gurubuna çoktan atıldı" gülümsedim. "Fotoğraflar bahane sana birşey sormak için geldim" tek kaşımı kaldırdım "Şu Berk , sevgilin olduğunu bile bile senden hoşlanıyor olabilir mi? Gözü sürekli sende" göz devirdim "saçmalama, hem onun aşık olduğu biri var bugün açılacakmış."

"Sen yine de dikkat et. Benim hislerim kuvetlidir"

"Bu ara Şevval'le takılıyor olabilir misin?"

"Allah korusun" kıkırdadım. Cidden Şevval gibi konuşmuştu ama. "Bu benden sana arkadaş uyarısıydı. Halkmert iyi eğlenceler diler" yanımdan uzaklaştığında tekrar güldüm. Tekrar tayfaya döndüm. "Her partide beraber dans ederdik beni sattın, boşta kaldım"

GRİ DEĞİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin