31-GÜZELSİN

161 22 37
                                    


KEYİFLİ OKUMALAR

Telefonumu çıkarıp rehberden 'İdol' yazısını buldum ve aradım. "Alo"

"Kağanın yanında durduğun yeter yanıma gel sana ihtiyacım var" saat dört olmuştu sinirden ağlamaktan başka birşey yapmamıştım. "Kız evdeyim zaten dur geliyorum boşladım yine seni" telefonu yatağın kenarına fırlatıp sinirle kollarımı göğüsümde bağladım. Odamın kapsı açıldığında nasıl bu kadar hızlı gelebildiğiini düşündüm. Evlerimiz çok yakındı ama yine de bu kadarını beklemiyordum. Yatağa yanıma yaklaştı. Eğilip suratıma bakarken somurtmamı bozmadan suratına baktım. "Kız ne bu halin" nefes nefese kalmıştı koşarak geldiği barizdi. Omuz silktim. Yanıma oturdu "anlat hemen, en baştan" sesli nefesimi bırakıp anlatmaya başladım.

"Seni o çocuktan kıskanmış ne demiştin adına hah Ömer" göz devirdim "saçmalama Şevval , yüzüme bile bakmadan gitti koridorda"

"Hala aynı fikirdeyim" göz devirdim "işin en garip tarafına geliyorum. Sen niye onu kıskanıyorsun? " Bu sorunun cevabını kendime bile veremiyordum. "Kıskanmak deği.. of bilmiyorum Şevval"

"Bak bana yine kızacaksın ama ben bine söyleyeyim. Onun için süslenmeler, onu görmeyince yapamamalar , onu kıskanmalar aşktandır, haberin olsun."

"Seni ,çorba yapıyorum mikseri al gel diye çağırmadım. Beynim yeterince karışık. Bundan sonra ne yapacağım onu söyle"

"Aşık olduğunu kabul mu ediyorsun?"

"Saçmalama aşk diye birşey yoktur."

"Kız vallahi senin etlerini sökmek lazım. Dur neyse düşüneceğim" somurtup yatağa yattım o da yanıma uzandı. Saçımı çektiğinde ona döndüm "bak bugünki yaptığın çok yanlış. Onun yanında bir kız varsa onun senin olduğunu o kıza göstermelisin."

"Kızla sohbet ediyordu Şevval. Ne diyebilirdim ki? Hem onun yanında bana baş belası dedi"

"Olsun ne olursa olsun ordan gitmemeliydin bak şimdi kendini yiyip duruyorsun ne konuştular diye."

"Orda dursam sinirden ağlardım."

"Dünya hassas kalpler için bir cehennemdir. Bak bu sözü dün okumuştum" yataktan doğrulup beni de kolumdan çekiştirdi. Yatağa oturduğumda eliyle saçlarımı geri attı. "Seni öyle ortamlarda nasıl davranman gerektiğine alıştıracağım " ayağa kalkıp köşede duran büyük ayıcığı getirdi. "Bak şimdi sen Demirsin, bu ayıcık demirle sohbet eden yelloz , ben de senim tamam mı?"

"Ya niye şakir o yelloz oluyor" kafama vurdu "tek sorunumuz bu mu?" somurttum şakirimin yelloz olması da sorun du. "Bu yelloz geldi Demirle yani seninle sohbet ediyor. Şimdi Ben yani sen geldin sıraya" yelloz şakire büyük bir tepik attığımda arkaya yattı "kız allah seni kahretmesin lafınla döveceksin ayağınla değil." Şakiri tekrar doğrulttu "bak geldim ben senim. Bana bugün Demirin sana söylediğini söyle." Sinirle sesimi kalınlaştırdım "gitmiyor muyuz baş belası?" Elini koluma sardı "gidelim tabi Demirciğim" Şakire dönüp sinsi bir gülüş attı. Göz devirdim "ona Demirciğim diyebileceğimi mi sanıyorsun?"

"Niye diyemeyesin ? Herkesin içinde öpen sen değilmisin?" Somurttum "o cesareti nasıl bulduğumu gel bir de bana sor" elleriyle omuzlarımı kavradığında ona baktım . Ne yapmaya çalışıyordu? "O cesareti nasıl buldun?"

GRİ DEĞİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin