15- SAVAŞMAYA DEĞMEYEN ADAM

409 57 13
                                    

Multi; Fara Özsoy

Büyük ,derin bir çukurun en dibinde yukarıda minicik görünen ışığa ulaşmak için tırmanan insan, yolun henüz başında elleri kanayıp pes eden insan, yolun yarısına gelmişken tekrar dibe düştüğü için pes eden insan, yol henüz bitmeye yakınken yorulup pes eden insan, bu büyük , derin çukur hayat insan...

KEYİFLİ OKUMALAR

Düşünmeden birçırpıda söylenen sözler doğru kabul edilebilir miydi? Kafamı iki yana salladım çabucak kafamı kaldırıp onun yüzüne baktım, gözleriyle beni çözmeye çalışıyor gibiydi. Aşka inanmadığımı biliyordu bu yüzden afallatmıştı söylediklerim onu , hoş benide en az onun kadar afallatmıştı ya neyse, boğazımı temizleyip konuştum "aşk birşeye tutkuyla bağlanmak değil mi dir?" Tek kaşını kaldırdı "Aşk birşeye tutkuyla değil koşulsuz şartsız bağlanmaktır baş belası" tekrar baktım siyaha çalan kahverengi gözlerine, gözleri çok güzeldi o konuşurken gözlerine ne zaman baksam sanki sözler ağzından değil gözlerinden çıkıyor gibydi, gözlerinin bu kadar güzel olduğunun farkında mıydı? Boğazını temizlediğinde irkildim, konumuz gözleri değildi. "Bence aşk birşeye tutkuyla bağlanmaktır, sevgi ise koşulsuz şartsız güvenebilmektir. Eğer gerçek bir aşk olabilseydi şu dünyada kuşkusuz temeli bu üç kavramdan ibaret olurdu aşk,sevgi ve güven. Biraz önceki söylediğimi yanlış anlama diye kendimi açıklama ihtiyacı hissediyorum" "luzumu yo.." sözünü kestim "var, saçma bir sebepten seninle karşılaştım, ve seninle arkadaş olmaya karar verdim. Doğrusunu istersen beni hiçbir zaman kabullenmeyeceğinin farkındayım" gülümsedim alayla , ağlamak üzere olduğum zamanlarda ağlamamak için takındığım bir gülümsemeydi bu "fakat yine de iyi olduğunu görmeden gitmeyeceğime dair söz vermiştim kendime bu yüzden elimden geldiğince hergün buraya geliyorum, aslında bakarsan derslerimi çok aksattım ben hiçbir zaman derslerini aksat bir öğrenci olmamıştım bu da seni iyi görmek için çabalamaya ne kadar bağlı olduğumu gösterir . Aşk derken bunu kastetmiştim. " kafasını olumlu anlamda sallarken yüzünü incelemeye koyuldum .

Saçları da gözleri gibi farklıydı , siyahla koyu kahve karışımıydı sanki, boya olamayacak kadar güzel ve yumuşak duruyordu, kaşları sık olmakla birlikte kavisliydi de, kirpikleri tüm kadınları kıskandırcak şekilde uzun ve sık tı, dudaklarına kaydı gözlerim alt dudağı üst dudağına göre biraz daha dolgundu , saçları , gözleri, burnu , dudakları ayrı ayrı o kadar güzeldi ki tamamlanınca söyleyecek söz bulamıyordu insan.

"Artık buraya gelmeni istemiyorum" onu incelemeyi bırakıp kaşlarımı çattım "hiçbir zaman istemedin zaten " "ciddiyim baş belası" omuz silktim , ben onun hakkında güzel düşünceler kurarken o sürekli beni kovuyordu alınıyordum farkında bile olmuyordu ya da umursamıyordu . Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde yukarı bakmaya koyuldum hemen , ağlamak istemiyordum ağlayınca umursamıyordu ancak daha çok gözünde düşüyordum.

Sandalye sesi duyulduğunda yan gözle ona baktım ayağa kalkmıştı . Gideceğini sanmıştım fakat kolumdan tutup beni de ayağa kaldırdı , uzanıp çantamı aldım ve beni dışarı sürüklemesine izin verdim , sanırım şuan yaka paça dışarı atılıyordum. Dışarı çıktığımızda rüzgar yüzüme çarptı , derin bir nefes aldım rüzgar ağlamamı engelleyebilirdi zira birazdan ağlamamak için büyük çaba sarfetmem gerekeceğinin farkındayım.Kaşlarımı çattım sulugözün tekiydim.

Kolumu bıraktığında tam karşısına geçtim ve söyleyeceklerini bekledim."Artık seni burada, daha doğrusu hiçbir yerde görmek istemiyorum" sesi daha öncehiç duymadığım kadar kesin ve kararlı çıkmıştı. Asla pes etmeyecektim evet belki çok saçmaydı onu bulma nedenim, belki falcının bahsettiği adam bile değildi, ama umrumda da değildi benimsemiştim onu ilk defa birini iyi görmek için bu kadar uğraşıyordum ve şununda farkındaydım ki asla pesetmeyecektim. "Asla gitmeyeceğimi hala öğrenemedin mi?" Kaşlarını çattı "sevgilim var , senin yüzünden aramızın bozulmasına izin vereceğimi mi.." Konuşmanın gerisini dinleyemeyecek kadar güçsüz hissettim kendimi.' Sevgilim var' birkaç kere çınladı bu iki kelime kulaklarımda. Sevgilisi varken mi öpmüştü beni? Birinin , bir hemcinsimin! aldatılmasında maşa rolü mü görmiştüm? Aptal yerine koyulmuş gibi hissetmem normal miydi? Ah tabiki normaldi.

GRİ DEĞİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin