13- YENİDEN TANIŞALIM MI?

420 63 27
                                    

YENİDEN TANIŞALIM MI?

YENİDEN TANIŞALIM MI?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KEYİFLİ OKUMALAR

Kolumdaki saate baktım 07.47 Anlaşılan yine geç kalacaktık ,Şevval hanım hala ortalıklarda yoktu çünkü. "Fara" duyduğum sesle kafamı ona çevirip "nihayet " diye bağırdım. Hala uzaktaydı ve bana doğru koşuyordu . Yanıma geldiğinde koluma girdi ve arabaya ilerledik.

Arabaya bindiğimizde ilk konuşan Şevval oldu "dün birşey söylemeden gittin, bu aşık olduğunu kabul ettiğin anlamına mı geliyor?" "Saçmalama aşka inanmadığımı biliyorsun" "o halde niye öpüştünüz" "öpüşme sayılazdı" diye karşı çıktım hemen "hem benim haberim olan bir durum değildi aniden öptü işte " "ama ona çok değer veriyorsun" "sana da değer veriyorum, Barış ve Mehmete de bu size aşık olduğum anlamına mı gelir?" "Onu kastetmediğimi biliyorsun" "neyi kastettiğin umrumda değil ben sadece ona yardım etmek istiyorum ,altında başka anlamlar arama. Ona yardım ettiğimden emin olduğumda onunla birdaha hiç görüşmeyeceğim." "Tamam öyle diyorsan öyledir, sinirlenme hemen" birşey söylemeden dışarıyı izlemeye koyuldum, kafam yeterince karışıktı zaten Şeval mikserle biraz daha çırpmıştı.

Okul bahçesine girip binaya ilerledik, herkes çoktan derse girmişti "herkes derse girmiş zaten gidelim de kantinde kahvaltı yapalım" kafamla onayladım Şevvalin söylediklerini ,zaten yok yazılmıştık en azından ikinci derse tok girmiş olacaktık. Derse girmememiz sonucu kendimi motive ederken telefonum titredi cebimden çıkarıp ekrana baktım 'Barbaros arıyor' Barış'ın deniz tutkusu olduğundan onu böyle kaydetmiştim.

BARBAROS: Barbaros Hayreddin Paşa , Osmanlı Devleti tarihinin ünlü Türk denizcilerinden, kaptan-ı derya olarak Osmanlı İmparatorluğunun ilk kaptan paşası ve kaptan-ı deryası. Akdeniz'de Osmanlı egemenliğini pekiştirdi, öyle ki bu deniz bazı tarihçilerce "Türk Gölü" olarak anıldı.

Telefonu açıp kulağıma götürdüm "alo" "nerdesiniz? İki salak okul yolunu bulabildiniz mi diye kontrol edeyim dedim" "Şevvali beklediğim için geç kaldık, kantine giriyoruz şim..." kantine henüz girmiştik ki Barış ve Mehmet görüş alanımıza girdi . Barış el salladığında göz devirip telefonu kapattım ve yanlarına ilerledik. "Derste olmanız gerekmiyor muydu?" Merak edilen soru Şevvalden gelmişti, bilmiş bir tavır takındı Barış "siz geç kalabilirsiniz de biz kalamaz mıyız çiyan" Şevval kafasına birtane geçirdi , onları umursamayıp mehmetin yanına oturdum ve ona hitaben "niye derse girmediniz?" dedim, çünkü biliyordum ki Mehmet asla geç kalmazdı, okul olmasa da o hep erken kalkardı. "Geldiğimizde siz yoktunuz bizde geç kaldığınızı tahmin edip girmedik" gülümsedim ve boğuşan Barış ve Şevvale döndüm , boğuşmayı bırakmaya niyetleri yok gibiydi , Çantamı da alıp kantine ilerledim ve herkes adına sipariş verdim. Siparişler hazır olduğunda alıp masaya ilerledim, yarı yolda Mehmet gelip elimden aldığında kibarca teşekkür ettim.

Yemekleriçizi bitirmiş kahvelerimizi yudumluyorduk. "Arayı düzeltebildiniz mi Fara?" Mehmetin sorusuyla ona dönüp kaşlarımı kaldırdım ne demek istediğini anlamamıştım "o adamdan bahsediyorum, siyah adam mıydı?" Diye düzeltti. Gülümsedim bunu sorması beni mutlu etmişti "düzelttik, sanırım onunla artık arkadaşız. Bunun cevabını bugün ondan alacağım" Mehmet gülümsediğinde yüzümdeki gülümseme daha da genişledi. Bana bu soruyu sorması beni gerçekten kardeşi olarak görmesinden olmalıydı. "O halde yarın birşeyler yapalım mı?" kafamı olumlu anlamda salladım "olur bugün onun yanına gideceğim için yarın boşum" "kış gelmeden son bir kez tekneyle açılalım mı ? ne oluuur?" Barış iki elini çenesinin altında birleştirip yalvarırken dayanamayıp güldüm. "Bana uyar" "bu gerizekalı" dedi Şevval , Barışı göstererek "sarhoş olmayacaksa bana da uyar" Barış Şevval'in saçını çekerken konuştu "sanki sarhoş olunca gazozuna ilaç atıyorum, sanane kızım benden " "en son sarhoş olduğunda beni niye kimse terketmiyor diye yolun ortasına oturup ağlamıştın" bunun üstüne barış dışında hepimiz gülmüştük.

*****

cafeninönüne geldiğimde elimle kalbimin üzerine bastırdım, çok hızlı atıyordu , dünden sonra karşısına çıkmaya utanıyordum. Derin bir nefes aldıp ileri doğru bir adım attım kalbimin hızı daha çok artınca hızla arkamı döndüm, anlaşılan giremeyecektim. Kafamı kaldırdığımda siyah adamla göz göze geldik, gözlerim kocaman açılırken ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olmadım. Bu saatte cafe deolması gerekmiyor muydu? Göğüsünde bağladığı kollarını çözüp bana doğruadımladı, tam önümde durduğunda tekrar hıçkırdım, "Niye burda durup cafeye bakıyordun baş belası" tekrar hıçkırdığımda ağzımdan "hiç" tenbaşka birşey çıkmamıştı. Kalbimin sesini duyuyor muydu? Çok hızlı atıyordu eğer duyuyorsa daha çok utanacaktım çünkü. Gözlerime bakmaya devam ederken ben de hıçkırmaya devam ediyordum . "Niyeburdasın?" "B.Ben şey geçiyordum da yani demek istediğim seni görmeyegelmiştim" suratım ateş topu gibi yanmaya başlarken kendi kendimekızdım içimden. Onu görmeye ilk defa geliyordum sanki , kollarını iki yana açıp"gördün " dedi,herzamankinden daha samimi gelmişti bu konuşmamız gülümsedim "yeniden tanışalım mı?" Kaşlarıhavalandığında çekinerek de olsa sağ elimi ona doğru uzattım "Fara Özsoy" yüzümdeki samimi gülümsemeyle ona bakarken , vereceği cevabı merak ettiğim gözlerimden bellioluyordu, buna emindim çünkü ona şuan hiç bakmadığım kadar samimi ve güzel bakıyordum. Sol eli havalandı, kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken gözlerim elinin uzandığı her bir noktayı dikkatle takip etti. Sol eli sağ elimi kavrayınca gözlerimiz çakıştı , nefes almadan cevabını beklerken konuştu "Demir Oral" gözlerimi kapatıp bir kaç saniye sonra tekrar açtım , samimice ona gülümserken mırıldandım "memnun oldum" şuan... Koşarak uzaklaşıp büyük bir çığlık atsam .... Beni deli sanar mıydı?

BÖLÜM SONU

BÖLÜMÜN KISALIĞINA ALDANMAYINIZ BU HAFTA SONUNA KADAR BİR BÖLÜM DAHA GELİR :)

OY VE YORUMLARINIZ BEKLENİYOR<3

YAZIM VE NOKTALAMA HATALARI İÇİN KUSURUMA BAKMAYIN ;( :*

GRİ DEĞİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin