Suasana di dalam wedding hall agak meriah. Apatah lagi apabila ramai juga customer Rayna Boutique yang hadir. Begitu juga dengan kenalan Qays yang boleh dikatakan ramai juga yang hadir ke majlis perkahwinan di antara Qays dan Farhana.
Dan tidak kurang juga, ramai juga rakan-rakan mereka daripada sekolah hinggalah saat mereka di universiti. Semua hadir untuk menyaksikan penyatuan dua jiwa yang telah terpisah sekian lama itu.
Keadaan menjadi seakan lebih rancak apabila dua mempelai itu berjalan seiringan daripada pintu gerbang utama dewan itu.
Lagu 'Can't Help Falling in Love' dinyanyikan oleh Live Band & Vocalist jemputan untuk perkahwinan itu dengan alunan yang sungguh mengharukan.
🎶 Wise men say
Only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay?
Would it be a sin
If I can't help falling in love with you?Like a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to beTake my hand
Take my whole life too
For I can't help falling in love with youLike a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to beTake my hand
Take my whole life too
For I can't help falling in love with you
For I can't help falling in love with you🎶Sangat cantik dan padan mereka berdua. Sekurang-kurangnya, itu adalah apa yang semua orang rasa dan kongsi. Semua mata tertumpu kepada merpati dua sejoli itu.
Tidak salah lagi pilihan jodoh mereka berdua. Ada yang sedia maklum tentang perkahwinan kali kedua mereka dan ada juga yang masih lagi merasakan bahawa ini adalah perkahwinan mereka yang pertama sepanjang hidup mereka.
Yang paling gembira saat itu Mak lah kerana anak keduanya ini sudah bertemu jodoh yang terbaik buatnya. Doanya dalam solat dia saban hari sudah termakbul. Tuhan tahu apa yang terbaik buat Farhana, jadi diberikan Farhana jodoh yang sama yang pernah meranapkan hatinya dahulu.
YOU ARE READING
Darah Muda ✅
Romance[COMPLETED/EDITING] Bagaimana jika seorang duda bertemu kembali dengan jandanya dan dia jatuh cinta semula? Tetapi adakah si janda merasakan perkara yang sama? Dia kalau boleh tidak mahu pisang berbuah dua kali. Dan dia kalau boleh tidak mahu berga...