Există semne fizice de a fi vrăjitoare?

319 6 0
                                    

Semnele din naștere ale vrăjitoarei provin din vieți trecute.

    Vă întrebați „aș putea fi o vrăjitoare?" În timp ce oamenii spun că nu există semne fizice de a fi vrăjitoare, opiniile diferă. ADN-ul nostru fizic poartă amintiri din viețile noastre trecute, fie transmise prin linia genealogică ancestrală sau prin memoria karmică personală. Rețineți, vrăjitoarele vin în toate genurile, formele, dimensiunile, culturile și multe altele! Vrăjitoarele nu arată întotdeauna ca surorile Owens din Practical Magic sau surorile Sanderson din Hocus Pocus.

   Este posibil să aveți una sau toate aceste trăsături și să fiți o persoană magică, din altă lume. Mai mult de o trăsătură nu înseamnă că ești mai magic decât următoarea persoană. DAR doar pentru distracție, iată cele mai comune semne de naștere ale vrăjitoarei de astăzi.

1. Ochi vechi al sufletului și / sau ochiul mare

Ochii sunt ferestre către suflet, așa  spune vechea zicală. Fiecare vrăjitoare  avea unul din cele două tipuri de ochi (dacă nu ambele): ochi a de „suflet bătrân" și / sau ochii mari și pătrunzători.

Vrăjitoarele se reîncarnează des, ceea ce înseamnă că majoritatea vrăjitoarelor sunt „suflete vechi" datând de secole (uneori mii de ani). Uită-te la o vrăjitoare în ochi și vei fi aspirat. Poți vedea literalmente înțelepciunea lor uitându-te în ochii lor.

  Multe vrăjitoare au, de asemenea, ochi mari, pătrunzători, care sunt aproape ca de extratereștri. Acest lucru se datorează faptului că multe vrăjitoare moderne sunt copii indigo și cristalini - suflete care s-au întrupat aici din alte dimensiuni și sisteme stelare. Ochii adânci sau mari sunt cele mai populare dintre semnele fizice de a fi vrăjitoare. Fiecare vrăjitoare va avea una sau alta caracteristică a ochilor (dacă nu ambele).

2. Semne și alunițe speciale pe trup.

     În timpul proceselor de vrăjitoare din Europa și America colonială, vrăjitoarele acuzate au fost căutate de „urme de vrăjitoare" care erau semne de naștere sau sfarcuri suplimentare. Aceste urme de vrăjitoare erau acolo unde vrăjitoarele își alăptau spiritele familiare, potrivit vânătorilor de vrăjitoare. Oricum, semnele reale ale vrăjitoarei sunt semne de naștere sau alunițe de forme neobișnuite care spun o poveste despre viața trecută a unei vrăjitoare.

    Aruncați o privire la semnul de naștere roșu sau albastru și divinați un simbol sau model. Acest semn dintr-o viață trecută ți-a fost dat ca parte a inițierii sau potențial în tortură după ce ai fost acuzat sau executat ca vrăjitoare. Semnele de naștere ale vrăjitoarei arată, de asemenea, forme de țări, sigilii și alfabete antice.

3. Semne în palmă

Mâinile spun povestea vieții noastre. Te-ai uitat vreodată la liniile de pe palme? Există semne fizice revelatoare ale faptului că ești vrăjitoare pe palme, așa că uită-te la ele cu atenție!

    Trei sau mai multe linii verticale chiar sub degetul mic pe mâinii sunt cunoscute sub numele de semnul samaritean (alias semnul vindecătorului). Vrăjitoarele au capacitatea de a se vindeca și atât de multe vrăjitoare poartă acest semn de palmă.

    O cruce în mijlocul degetului arătător indică clarviziunea (capacitatea de a „vedea" clar), care este o abilitate psihică pe care o posedă multe vrăjitoare.

   Un cerc mic pe palmă sub inel și degetele mijlocii indică o intuiție puternică. Un cerc pe palma inferioară, opus degetului mare, indică și clarviziune. TOȚI indică o vrăjitoare naturală.

Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum