Toti am auzit de papusi folosite in ritualurile magice si in scopuri spirituale, ca o reprezentare a persoanelor. Ele apar in istoria universala a diverselor culturi.Reguli generale a magiei/vrajilor cu papusi.
1. Ar fi bine sa aveti o suvita de par ( sau ceva ce apartine persoanei pentru care infaptuiti magia/ vraja). Daca nu puteti sa faceti rost de nimic apartinand persoanei respective, folositi o fotografie. Ultima sugestie: folositi-i numele si aveti grija sa fie rostit corect si ca ati petrecut destul timp tinand in mana fotografia si vizualizand fata prietenului vostru (sau membrului de familie), pentru a realiza o conexiune buna.
2. Alegeti ierburi, uleiuri si tamaie care sunt in acord cu intentia vrajii ( dragoste, bani, sanatate, protectie, etc.).
3. Lucrati intotdeauna in interiorul unui cerc magic, mai ales daca infaptuiti vraji legate de insanatosire. Cu cat arealul este mai curat, cu atata magia este mai pura.
4. Daca performati o vraja legata de o conditie cronica sau o boala care dureaza de mult timp, amintiti-va ca persoana respectiva nu s-a imbolnavit intr-o zi, asa ca nu se poate vindeca intr-o zi. Continuati magia cu aceeasi papusa, reinnoind vraja in zilele critice si o data la 30 de zile dupa aceea.
5. Odata ce legatura dintre papusa si persoana a fost realizata, pastrati papusa intr-un loc sigur. Nu ar fi un lucru bun sa o gasiti in culcusul animalului dvs. de companie.
6. Cand vraja dvs. a ajuns la final, taiati legatura dintre papusa si persoana intrerupand legatura dintre ele si stropind papusa cu apa sfințită. Demontati papusa si ardeti totul, cerand ca armonia si vindecarea sa continue pentru persoana respectiva.
7. " Well Dollies" ( Papusile de vindecare) sunt papusi investite cu puterea vindecarii, fara a fi legate de o persoana sau un animal. Pot fi oferite pe post de cadouri prietenilor sau membrilor familiei. Folositi o astfel de papusa in loc de cea creata de dvs. daca exista posibilitatea ca cea din urma sa fie distrusa, pierduta sau data de familie animalului de companie pe post de jucarie.
8. "Birthing Dolls" ( Papusile pentru nastere) contin obecte apartinand ambilor parinti si sunt investite cu sapte daruri pentru viitorul nascut: dragoste, inteligenta, compasiune, discernamant, sanatate, buna-stare si protectie. Multe femei iau aceste papusi de fertilitate cu ele in camera de nastere, iar dupa aceea agata papusa deasupra patului nou- nascutului pentru protectie suplimentara.
9. " Money Dollies" ( Papusile pentru bogatie) sunt umplute cu cel putin trei bancnote si cate una dintre monezile folosite in tara dvs.; de asemenea, contin numele dvs., ierburi asociate cu bani si succes si o piatra de magnetita sau un magnet. In fiecare saptamana ( sau luna) papusa trebuie sa fie reactivata cu tamaie si rugaciuni si o bancnota noua trebuie sa fie prinsa cu un ac de papusa. Si aceasta papusa trebuie ascunsa, din doua motive: pentru a proteja integritatea vrajii dvs. si pentru a tine departe oamenii de ispita de a desprinde banii atunci cand au nevoie. Daca totusi cineva desprinde banii de pe papusa, trebuie sa fabricati una noua, cea veche nemaiavand nici o valoare.
10. Jucariile pentru animale pot fi de asemenea investite cu magie pentru sanatatea si siguranta animalului dvs. preferat de companie. Deoarece acestea vor fi distruse in final, nu realizati nici o legatura intre energia animalului si jucarie; mai degraba dati-le puterea de a elibera energie pe masura ce se dezintegreaza.
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...