Acum ce sunt familiari vă întrebați ?
Un spirit familiar, sau familial este un spirit în formă de animal de casă care servește la magie, vă protejează de spirite rele, sau alte fapte legate de vrăjitorie. Se credea că familiarii pot să își ajute stăpânii să își vrăjească dușmanii, și erau în același timp servitori, spioni sau companioni. Îi putem numi niște protectori spirituali.
Acum majoritatea familiarilor, inspirat și de media, sunt pisici. Dar asta nu este cu totul adevărat. Un familiar poate fi orice (ex un liliac, șarpe, fluture, o bufnița, un câine ) depinde de preferințele si personalitatea fiecărei persoane.
°Vreau să îmi lăsați un comentariu cu ce familiar a-ți dori voi să aveți astfel facem cartea mai interesantă împreună. ^^
Pisicile negre sunt cele mai des animalele alese de vrăjitoare/ri ( și cele mai promovate în mediul virtual) pentru că, în epoca englezească modernă dacă îți trece o pisică neagră prin față vei avea noroc, iar la noi dacă o pisica neagră îți taie calea vei avea ghinion.
Acum nu stiu ce credeți voi, eu spun doar părerea mea, o pisică nu trebuie sa fie neapărat neagră să fie familiar. Poate fi orice culoare, rasă sau mărime vreți voi. Spun asta pentru că am întâlnit multe persoane care spun că trebuie neapărat săa fie "neagră".
Mai departe, un animal de casă oarecare nu poate fi familiar pur și simplu, este nevoie de o legătură spirituala făcută intre voi și animalul respectiv. Ca exemplu pisica mea nu poate să stea acasă fără mine și vecini au făcut scandal că "vai de mine miorlăie" și ei nu pot dormi.
Dacă aveți un familiar în acest "gen " trebuie să îi lăsați o urmă a prezentei voastre atunci când animalul e lăsat singur acasă. Eu am lăsat o bluză și sa opit din miorlăit pentru ca îmi simțea prezenta / mirosul.
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
Natura este un profesor extraordinar, oferindu-ne lecții de viață de neuitat și chiar șocante uneori. Dar așa cum oamenii din jurul nostru ne influențează viața unele animale o fac la fel. Ele ne reprezintă mult mai bine energiile și puterea. Ele sunt spiritele -călăuză ( familiari) sunt aliații noștri nu doar pentru ca ne ajuta în momente când avem nevoie, ci mai ales pentru ca spiritul și energia lor o oglindesc pe a noastră. Pe altă parte slăbiciunile și defectele lor sunt și ale noastre și de la "ei" învățam să ni le corectam.
Nu puteți găsi un familiar alegând o poza din un teanc de poze cu animale așezat pe masă, ci analizându-vă personalitatea, defectele, calitățile, felul de a fi etc.
Doar cunoscându-vă pe voi veți descoperi familiarul vostru. Gândiți astfel. Care sunt temerile mele? Speranțele mele pasiunile, care este mediul care îmi place mai mult? Îmi place la munte la mare în desert în pădure etc.
Unde as trai mai bine? Apoi faceți doua liste cu animale pe prima treceți animalele pe care credeți voi că le vreți ca familiari iar pe cealaltă animalele care seamănă mai mult cu voi, cu ce vă place vouă ca persoane.
De exemplu un lup este un animal loial și care crede în principiile sale mai mult ca orice chiar dacă acest lucru îl poate determina să rămână un "lup singuratic".
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...