Orice vrăjitoare convoacă spiritul păduri în nevoile sale dar ce este spiritismul?
Spiritismul este o doctrină filosofică creștină apărută în Franța la mijlocul sec. al XIX-lea.
Când aud despre spiritism, cei mai multi se gândesc la oameni așezați în jurul unei mese, așteptând, plini de speranța, ca masa sa se miște, intermediind comunicarea cu spiritele celor morți. Nu este incorect, dar e numai o mica parte a povestii.Istoria spirituală a omenirii a fost un efort neîntrerupt al spiritelor de a insufla pământenilor sentimentul unirii cu Dumnezeu şi respectării Legilor Divine omniprezente. Religii, şamanism, spiritism, filosofii - toate sunt rezultatul unei continue şi imense strădanii de a lega lumea spirituală de lumea fizică. În Occident, spiritismul a debutat oficial în secolul XIX, cu o explozie de dovezi materiale riguros ştiinţifice privind existenţa şi manifestarea unor inteligenţe invizibile. Revelaţiile sale au fost sintetizate în Doctrina Spiritistă. De atunci, cunoaşterea umană s-a îmbogăţit considerabil cu multe concepte parapsihologice, care fac mai uşor inteligibilă şi acceptabilă existenţa vieţii sub forme neconvenţionale. Oamenii de astăzi sunt mult mai receptivi mental la învăţăturile spiritiste.
Tablita ouija
Este cel mai cunoscut instrument utilizat in cadrul şedinţelor de spiritism, pentru a comunica cu sufletele celor care nu se mai află printre noi. Este vorba de o tăbliţă din lemn, pe care sunt gravate literele alfabetului, cifrele de la 1 la 10, cuvintele "da" și "nu", mesajul "la revedere" și, eventual, diferite alte simboluri. În timpul şedinţelor de spiritism, mai multe persoane susțin această tăbliţă, pe care se află o mică planșetă sau o lupă, ce începe să se deplaseze pe deasupra literelor și cifrelor, oferind răspunsuri la întrebările participanților. Se presupune că aceste răspunsuri sunt oferite de spiritele care au fost invocate la începutul şedinţei.
Denumirea tablitei ouija provine din cuvântul "da" rostit în două limbi diferite: germană și franceză. Pe tăbliţă este gravat acest cuvânt, iar prima întrebare care se pune de obicei spiritului este dacă se află acolo. Dacă ședința are succes, răspunsul este "da". Aceasta este originea numelui. Chiar voi va puteți face propria voastră tăbliță singuri. Aveți nevoie de un carton sau o foaie de hârtie mai groasa , marcar negru un pendul sau un cerc de carton.
Atenție!
Nu folosiți placa ouija prostesc ea este o cale de comunicare cu spiritele fapt ce le permite lor sa între in contact cu voi lucru care este destul de periculos dacă nu știți ce faceți . Acum multi dintre noi am auzit de Charlie Charlie sau dacă nu auziți acum este noua placa ouija simplu de confecționat ( dar din nou nu o recomand) multi au încercat sa practice dara sa fie conștienți de pericol . Acum eu nu spun pentru ca sunt o cunoscătoare sau ceva dar de un lucru puteți fi siguri. Gândiți astfel, dacă Dumnezeu exista atunci și iadul și fantomele, demoni exista și ei.
Ritualul Charlie Charlie este astfel:
Aveți nevoie de :
-doua creioane
-o hârtie
Acum veți împarți hârtia în 4 iar pe hârtie veți scrie da și nu de doua ori preferabil in engleze
Yes /No
Cele doua creioane vor fi puse în mijloc unul peste altulNo/ Yes
Apoi persoanele respective care practica ritualul vor trebuie sa întrebe :
Charlie Charlie ești aici ?
Daca spiritul va răspunde vârful creionului de deasupra se va îndrepta către da.
Daca nu răspunde întrebarea e Charlie ești aproape?
I-l puteri întreba ce vreți dar atenție la final când terminați jocul trebuie sa îl întrebați dacă puteți pleca , nu plecați pana spiritul nu va răspunde ca da pentru ca dacă o faceți spiritul vă va bântui. Se crede ca e un simplu joc dar eu nu recomand sa fie considerat un joc. Spiritele si demoni sunt reali , nu va jucați .
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...