Copiii si Spiritele

1.3K 9 1
                                    


Se spune ca cei mici sunt mult mai apropiati de lumea spirituala, avand in vedere ca dupa nastere, abia s-ar fi desprins de aceasta. Astfel simturile copilului ar transcende granita dintre lumea vazuta si nevazuta, punandu-l in situatia in care acesta poate comunica cu diverse entitati nevazute de catre adulti.

S-a incercat ca aptitudinea sa fie explicata si stiintific. Unii cercetatori presupuneau faptul ca cei mici ar avea o putere mai mare de observatie dar si un spectru vizual mai apropiat de cel UV/infrarosu. Acest lucru ar explica lucrurile pe care acestia le pot vedea si care adultilor le scapa datorita diminuarii acestei aptitudini odata cu maturitatea organismului.

Este cunoscut faptul ca cei mici, mai ales bebelusii, au momente in care par a se concentra foarte fix pe lucruri care noua ne scapa dar si momente in care rad sau plang cand privesc intr-o anumita directie. Starea lor poate varia de la liniste sau amuzament la panica.

In popor, se spune ca atunci cand cel mic priveste in sus, de obicei atunci cand se afla in patut, si rade sau zambeste, atunci inseamna ca el vede ingeri. Acesta conceptie, desi simpla, ne arata faptul ca pana si cei batrani si intelepti considerau copiii ca observand mult mai multe lucruri decat ar putea un adult sa perceapa.

Cand copilul comunica, vorbeste, observa entitati

Sa trecem de la copiii aflati in stadiul de bebelusi la cei care au deja cativa ani. Atat cei mai mici cat si cei care deja merg, vorbesc, alearga, se joaca sunt susceptibili ca la o varsta frageda sa poata interactiona cu diverse entitati care sunt considerate a fi fiinte spirituale. In functie de comunitatea locala, explicarea acestor contacte este adaptata figurilor prezente in mitologia sau religia prezenta in grupul uman respectiv.Exista multe relatari de copii care au contacte cu fiinte din alta lume iar cele mai dese si mai prezente in societatea moderna se refera la contactele realizate in anumite spatii la care cei mici sunt sensibili. Mutarea intr-o noua casa sau contactul cu o anumita locatie pot declansa imagini vizuale dar si anumite sentimente de siguranta sau de panica. Astfel contactele se ramifica in doua mari categorii, cele benefice dar si cele daunatoare.


Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum