CARTEA UMBRELOR

1.3K 12 0
                                    


 Cartea umbrelor reprezinta textul religios al religiei neopagane, Wicca. Contine invocatii, ritualuri, vraji, rune, reguli ale magiei, invataturi din trecut, si asa mai departe. Unele carti sunt transmise de la un wiccan la altul, cel mai des cu ocazia initierii, dar majoritatea cartilor din ziua de azi sunt compuse de fiecare wiccan in parte.

Cartea Umbrelor

Initial, a fost dominata de catre grupuri si doar o singura copie era detinuta de catrea Marea Preoteasa sau Marele Preot, in fiecare grup, insa aceasta s-a schimbat cu timpul si, nu exista o singura Carte a Umbrelor, asa cum spun multe povesti wiccane. Se spune ca vrajitoarele au avut intotdeauna o Carte a Umbrelor, dar acestea au fost arse in timpul proceselor acestora. Cartea Umbrelor sau Cartile Umbrelor care exista in ziua de azi au aparut in epoca moderna. Una din cele mai vechi cunoscute noua este cea scrisa de (1884-1964). Multi wiccani au copiat aceasta carte de-a lungul anilor, dar insusi Gardner a recomandat ca initiatii sa-si creeze o Carte a Umbrelor personala. Deci aceasta poate sa fie considerata un jurnal personal magic. In Wicca, o data ce ati inteles fundamentele, va puteti crea propriile vraji si ritualuri.

Insusi numele, Cartea Umbrelor evoca imagini pline de magie si mister, intuneric si pericol. Nu exista insa nici o regula bine definita in legatura cu crearea uneia si putine carti aloca mai mult de o pagina in a vorbi despre ea, ceea ce este ciudat avand in vedere ca este considerata cea mai importanta posesie pe care un wiccan o poate avea.

Informatia din Cartea Umbrelor este personala deoarece va ajuta sa urmariti ceea ce merge, ceea ce nu functioneaza si, cel mai important, cat de afectat ati fost de invataturi. Astfel, sansa de succes a ritualulilor va fi mai mare la a doua incercare. De asemenea, veti putea sa vedeti cat ati fost de afectati, daca ati avut cosmaruri dupa un anumit ritual, si cum il puteti schimba. Introspectia si meditatia au reprezentat intotdeauna o parte importanta din practica magica.

In marea majoritate, wiccanii sunt de parere ca aceasta carte ar trebui scrisa de mana si alcatuita o data cu progresul in invatatura. De asemenea, acestia sunt de parere ca aceasta carte trebuie sa fie tinuta secret.

Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum