Piatra cu doua nume
Ia cu tine un marker permanent rosu și mergi la un iaz. Înconjoară o data lacul contrar sensului acelor de ceasornic și cauta o piatra cu o latura fina, destul de mare pentru a cuprinde doua nume sau doua seturi de inițiale. Odată ce ai terminat turul lacului, întoarce-te și, păstrând piatra, mai mergi o data în jurul lui, în sensul acelor de ceasornic. Dupa ce ai terminat, scrie-ți numele sau initialele si pe cele ale bărbatului dorit cu marker-ul. Arunca piatra în jurul iazului și apoi părăsește zona.
Nume în nisip
O vraja de iubire foarte veche , dar încă larg practicata, necesita folosirea degetului mijlociu de la mana stânga și o plaja goala cu flux scăzut.
Mergi pana la linia apei și scrie-ți numele tău și pe cel al iubitului în nisip, folosind degetul mijlociu de la mana stânga. Pe măsura ce valurile vin, ele vor purta dorința ta cu ele și o vor stârni în acțiune. Acum mult timp, degetul mijlociu era considerat a fi degetul iubirii, iar femeile căsătorite purtau un inel pe degetul mijlociu pentru a arata ca dragostea lor era legata de cea a soților.
Vrajă pentru alungarea sărăciei
Luna trebuie sa fie neagra sau în descreștere. Trebuie efectuata într-o sâmbăta Ia 7 bucăți de hârtie igienica și scrie pe fiecare bucata: alung sărăcia.
Arunca-le în toaleta și trage apa, spunând:
"Alung sărăcia, cu fiecare, pe rând."
Vrajă pentru a alunga frigurile
Inscripționează pe o lumânare roșie:
Ochnotinos
chnotinos
notinos
tinos
inos
nos
os
In timp ce arde lumânarea, vizualizează figurile cum sunt arse odată cu flacăra lumânării. Înainte ca lumânarea sa ardă de tot, stinge-o cu apa rece. Frigurile vor dispărea foarte repede.
Ritual împotriva bârfelor
Tine în palma o bucata de gheata, într-o zi caniculara. Cu fata spre soare șoptiți acest descântec:
"O, Soare drept, care scalzi în lumina Pământului și toate creaturile sale. Învăluie-ma cu Razele tale, sa-mi fie ele armura strălucitoare și sa alunge toată răutatea vorbelor pe care vrăjmașii mei le arunca asupra mea. Împiedică-i sa-mi facă rău și topește ura lor precum topești aceasta bucata de gheata."
Repetați invocația pana ce gheata s-a topit de tot, apoi ștergeți-va mâinile cu un prosop aspru de panza.
Ritualul de Luna Plina
Executati-l noaptea, când luna este vizibila, dacă este posibil. Pentru acest ritual este potrivit sa puneți pe altar semilune, flori albe, argint și alte simboluri lunare. Si sfera de cristal poate fi amplasata pe altar. Sau,dacă preferați, folosiți cazanul (sau un mic bol din argint sau de culoare alba) umplut cu apa. In apa puneți o pucata sau o piesa de argint.
Aranjati altarul, aprindeți lumânările și vasul pentru arome și formați cercul de pietre.
Stați în picioare în fata altarului și invocați Zeul și Zeița cu Psalmul de Binecuvantare și/sau alte invocații.
Acum priviți luna, dacă este posibil. Simțiți-i energiile afundându-se în trupul vostru. Simtiti-i energia calma de Zeita scăldându-va în putere și iubire. Acum rostiți cuvintele de mai jos sau unele similare:
"Spendida doamna a lunii,
Tu, cea care întâmpini amurgul cu sărutări de argint;
stăpâna a nopții și a tot ce e magic,
cea care te plimbi pe norii din ceruri intunecate
și reverși lumina peste pământul rece;
O, Zeița lunara,
cea in crestere,
făuritoare de umbra și cea care umbra desface;
dezvoltatoare a marilor și conducătoare a femeilor;
atotinteleapta Mama lunara,
întâmpin bijuteria ta celesta
în clipa creșterii energiilor sale
cu un ritual în onoarea ta.
Ma rog la luna,
Ma rog la luna,
Ma rog la luna."
Continuați sa spuneți "Ma rog la luna" cât de mult vreți. Vizualizati Zeita dacă asa doriți, poate ca pe o femeie înaltă, robusta, purtând bijuterii de argint si vesminte albe, drapate, vălurite. Pe fruntea ei se poate odihni o semiluna , sau poate clatină în mâini o sfera alb argintie.
Acum este vremea pentru orice fel de magie, deoarece luna plina marcheaza punctul culminant al puterilor acesteia și toate descântecele pozitive lansate atunci sunt mai puternice. Perioadele de luna plina sunt excelente pentru meditatie, reflectare magica și lucrări psihice, deoarece acestea sunt deseori mai reușite în jurul cercului.
In timpul Ospatului cel Simplu care urmează pot fi consumate lichide lunare cum ar fi limonada, lapte sau vin alb. Prăjiturile în forma de semiluna sunt si ele tradiționale. Mulțumiți Zeului și Zeitei si eliberați cercul. Este gata.
Vraja jucariilor
Iată o vraja care mi sa părut interesantă. Aceasta vraja nu necesita un ritual.
Aveți nevoie de o jucărie ( preferata voastră daca vreți dar trebuie sa fie mică ) poate fi folosită ca un talisman norocos sau i-l puteți folosi și în alte scopuri
Faceți o mică tăietura în jucărie și puneți acolo plante specifice motivului ei. De exemplu sa ne imaginam ca e un talisman pentru iubire . Vom adăuga o petală de trandafir ( mai multe dacă puteți dar sa nu distrugeți jucăria doar o tăietura mică) Luați-o cu voi la scoală și cu timpul poate cel iubit / a va va observa.
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...